Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne ha blitt satt i gang til mandag... men legen synes jeg kunne vente litt til... for det er så morsomt å vente mener jeg :ler: ja da...

Nei nå er det sovings her... tok en laaaang strek på 4 timer på dagen i dag... kjære vekket meg ikke så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det.... fikk jeg ikke noe svar på.

Men... lørdag og hva skal man ta seg til tro? :klø: sto opp for en halv time siden, vondt i halsen og greier... DET var ikke moro!! Kjære purker og sover enda, ferien hans er jo snart over, så han skal vel sove det han kan før han må opp tidlig igjen...

Pokkern altså, får jo W seint jeg da og han begynner på jobb igjen 2 august, må ikke tro han får lov til å være hjemme da... er jo sånn at mannen kan være hjemme i inntil 2 uker som sånn velferdspermisjon ting, men kjære får ikke betalt om han gjør det og sjefen hans liker det nok IKKE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper jo lite at man har krav på to ukers permisjon når man ikke får noen penger den perioden. Det er jo ikke akkurat alle som har råd til det... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nesten så jeg håper at det ender opp i haste KS, for da må han sykemelde seg fordi jeg er ikke istand til å løfte etc....

Nei... time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du....har du fortalt dem om hvordan moren din hadde det.....synes dem det er det beste å prøve vanlig fødsel da eller??? Du har ikke blitt tilbudt KS da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til jordmor jeg går til at det bekymrer meg og til leger jeg har møtt på sykehuset etc... men nei da... sånt noe er ikke arvelig etc... ja jøss.. time will show.

Leger er jo alltid bedrevitere vettu :filer:

De oppfordrer jo ALLE til å prøve vanlig fødsel, er jo derfor man går over også... for at det er mest heldig for barnet at det sterter selv... for å sette i gang er jo en liten risiko det også.

KS blir man bare tilbudt om det er på medisinsk grunnlag etc og jeg har liksom lite å komme med på papiret der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær termin er 14 juli...

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli

Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

SøsterLiten: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Tusle: 19 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger.... MEN nå har jeg fått diskutert meg til en time 23 juli :hoppe:

Som resulterte i at jeg skal legges inn 27 juli :)

Nå er det ikke flere dager å tippe gitt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo: synger en sang til lille W......vi ses om noen dager lalalalalalal ;) Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti å lest litt om igangsetting på morgene og folks erfaringer etc... for det første tar det 2-3 dager.... og ofte havner man i haste KS når man er helt lukket som meg :sukk:

Og mange sier at det er veldig inntenst, for kroppen for et lite sjokk kan man si.... og så er det jo noen som sier at det har gått bra, til tross for noen helvettes smerter, men det har gått fort...

Så etter nærmere ettertanke vet jeg ikke hva jeg har lyst til å oppleve...

Nå gruer jeg meg bare..og det er fordi det har gått for lang tid. Takler ikke det med å vente på ting, for da har man tid til å reflektere og tenke... blir jo bare tullete i hodet av det :snufs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Du får prøve å spise veldig kryddra mat, shake litt på ass'n og håpe at det begynner å mykne oppi livmoren så du ikke får en hard fødsel, evt lakserolje.. Men mye av dette er bortkastet energi :sukk:

Jeg unner deg kun en fin fødsel, noe annet har du ikke fortjent siden du har måttet vente så lenge :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette her er utrolig kjipt for deg!! :klemmer: Og jeg har også lest det samme om igangsetting. Hvis det er noen trøst, så vil du om en uke sitte her med en baby, og være ferdig med alt det der. :klem:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kose: tenker på dere, det blir feiring snart uansett hvordan fødselen blir......da blir det overstått og du holder på lille W og blir så oppslukt av henne :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha bebis jeg nå..... :tristbla: skummelt.... :sjenert:

Jeg begynner å få en smule panikk her....

Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...