Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig godt å høre at du skal på overtidsvurdering :hoppe:

Men hvis vi har foranliggende morkake, vil vi da ikke kjenne smertene så godt under fødselen da.. Siden aktiviteten i livmoren er at den trekker seg sammen :klø:

Ingen anelse, men hadde ikke gjort noe da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ann på hvor riene sitter det ;)

Noen får dem i magen, noen i ryggen og noen i lårene... jeg hadde dem i skambeinet og bekkenet jeg :Nikke:

Så jeg hadde ikke vondt i magen i det hele tatt selv om morkaka mi var bak i livmoren :jepp:

Jeg håper for deres del at du blir satt i gang så fort som mulig! Jeg har ikke tro på at det er sunt for verken mor eller barn å gå så lenge over tiden :riste:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er litt på overtid Devilina, så tenkte jeg at jeg skulle vise deg denne, jeg syns den var litt morsom og håper den ikke er litt for på kanten i din situasjon! :)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs098.ash2/38221_409015247910_667937910_4573707_51019_n.jpg

Håper det snart er fødsel på gang for deg! :hug:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fantastisk fantastisk bilde Androide!!! :ler: Du har en egen evne til å finne gode ordtrix og gode illustrasjoner til hverdagen! :)

Lykke til på overtidsvurdering i dag Devilina, håper W har bestemt seg for å komme ut og møte dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk bilde!! :hoho:

Heia Wiktoria!!!! Kom ut, kom ut, kom ut!!! Mamma og pappa og de pusete søstrene dine lengter etter å hilse på deg!! :jepp:

:hug: & :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er litt på overtid Devilina, så tenkte jeg at jeg skulle vise deg denne, jeg syns den var litt morsom og håper den ikke er litt for på kanten i din situasjon! :)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs098.ash2/38221_409015247910_667937910_4573707_51019_n.jpg

Håper det snart er fødsel på gang for deg! :hug:

:skratte:

Den var jo bra da :)

Fantastisk fantastisk bilde Androide!!! :ler: Du har en egen evne til å finne gode ordtrix og gode illustrasjoner til hverdagen! :)

Lykke til på overtidsvurdering i dag Devilina, håper W har bestemt seg for å komme ut og møte dere! :jepp:

Takk for det, håper det skjer noe snart ja. :kgbaby:

Fantastisk bilde!! :hoho:

Heia Wiktoria!!!! Kom ut, kom ut, kom ut!!! Mamma og pappa og de pusete søstrene dine lengter etter å hilse på deg!! :jepp:

:hug: & :klem:

Ja hør på SøsterLiten nå!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær termin er 14 juli...

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli

Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

SøsterLiten: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Tusle: 19 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger.... MEN nå har jeg fått diskutert meg til en time 23 juli :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke enda,sånne vurderinger tar de litt utpå dagen... så skulle komme 12:30, sitter å venter på mannen nå... han er å trener, tar 20 minutter å kjøre til sykehuset... så blir stress etterpå. Han er ikke kjent for å være kjapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

livmora mi er like lukket og stengt som en bank på en søndag.... Men jeg skal legges inn 27 juli for å settes i gang om det ikke har skjedd noe før..... :sjenert:

Og da kan det igjen ta dager.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da :klem: Da har nok ikke den modningsakupunkturen hatt noe for seg, for den skal vel modne og åpne, skal den ikke?

Men innen en uke, så er hun her :kose: Max 7 dager til du kan kose med en bitteliten babyjente :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjedelige nyheter å få :troest:

Men nå har du iallefall en dato å forholde deg til....

Jeg syns det kjedeligste er at jeg ikke vet når det kommer til å skje noe, om jeg hadde fått en dato hadde det vært lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W er den største divaen siden Aretha Franklin tror jeg....arrives in style er jeg helt sikker på....med sterke flotte lunger som mamma og pabba venter på :fnise:

Bumba og jeg takker forresten for flotte gaven :rødme:

Vi ses iallefall til uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Devilina, har du fortsatt ikke født!??! :hakeslepp: Jeg var så sikker på at jeg skulle komme hjem til nyheten om at W var ute, men neeeeida!! Stakkars deg, nå kan jeg tenke meg du er lei.. :sukk: Håper hun kommer så fort som svint!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da :klem: Da har nok ikke den modningsakupunkturen hatt noe for seg, for den skal vel modne og åpne, skal den ikke?

Men innen en uke, så er hun her :kose: Max 7 dager til du kan kose med en bitteliten babyjente :klemmer:

Hensikten er at den skal modne og åpne ja, og så sier de også at det skal gjøre det letter at man ikke går så mye over... ja ja... men det kan jo hende at jeg har et litt lettere fødselforløp på grunn av det da... gjenstår og se :)

Syns man skulle få pengene tilbake når akupunkturen ikke funker jeg :jolie:

Enig, brukt 1500kr hittil... og så ville hun sette opp en time til, til mandag, men jeg sa nei.

Det var kjedelige nyheter å få :troest:

Men nå har du iallefall en dato å forholde deg til....

Jeg syns det kjedeligste er at jeg ikke vet når det kommer til å skje noe, om jeg hadde fått en dato hadde det vært lettere...

Ja det er derfor man blir så irritert og frustrert når man går over også... vet jo ingenting, alt kommer som julekvelden på kjerringa....

W er den største divaen siden Aretha Franklin tror jeg....arrives in style er jeg helt sikker på....med sterke flotte lunger som mamma og pabba venter på :fnise:

Bumba og jeg takker forresten for flotte gaven :rødme:

Vi ses iallefall til uke ;)

Vi sees om ikke alt for lenge ja

:nigo:

Så bra at det falt i smak :jepp: Ikke så lenge til hun kan bruke det håper jeg ;)

Neimen Devilina, har du fortsatt ikke født!??! :hakeslepp: Jeg var så sikker på at jeg skulle komme hjem til nyheten om at W var ute, men neeeeida!! Stakkars deg, nå kan jeg tenke meg du er lei.. :sukk: Håper hun kommer så fort som svint!!!!

:klemmer:

:vetikke: ingen bebis her nei... så er bare å vente... og sove :ler: gjør ikke stort annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...