Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får satse på at du er litt sanndrømt da Icing ;):lur:

Men da tror jeg den fødselen her kommer som julekvelden på kjerringa.... :ler: vil egentlig ha litt sånn forvarsel jeg, men mange som ikke får det...

Men kjenner at jeg faktisk begynnenr å bli deppa på grunn av at jeg går mer og mer over... i går satt jeg her helt alene i mørket og gråt for meg selv.. av helt tåpelige ting... eller satt og så på TV og det var en sånn lokal-TV repotasje om en dyrlege og hans klinikk, fikk se at han steriliserte en pus... begynte å tenke på Missie da :tristbla: men gikk jo over.... og så senere så kommer den en pusekatten og skal kose med meg, så mister ho balansen og klorer meg på armen/halsen.... da var det tuting igjen.. og ikke gjorde det vondt heller. Var bare trist i hele går.

Sa ikke noe til mannen da, han var borte hos naboen med noen kompiser.

Møkka hormoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Man har lov til å gråte når ting går på tværke, det var like før jeg satte i å stortute i går også, bare fordi jeg ikke fant en komfortabel sittestilling i soffaen vår :sukk:

Hun kommer nok snart, det merkelige var at jeg våknet flere ganger i natt og fikk for meg at du var i fødsel :ler: Så du vet at jeg tenker på deg, og føler med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær termin er 14 juli...

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli

Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

SøsterLiten: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Tusle: 19 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å skuffe noen... jeg er her enda gitt :fnise:

Skjønt.... lite å :fnise: for.... :rope: kom deg ut lille W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Med fare for å skuffe noen... jeg er her enda gitt :fnise:

Skjønt.... lite å :fnise: for.... :rope: kom deg ut lille W

Huff... :troest: Like spent hver gang jeg sjekker her inne jeg nå, men skjønner at vi alle må slutte og vente, så hun kan få fart på seg og komme ut og hilse på!! Jeg var ute på luftetur med en av mine venninner da hun var noen dager på overtid, hennes samboer var veldig glad for at han slapp å ha henne inne den stunden vi var ute og gikk. Det gikk nok på humøret løs der i huset også! Men lillegutt kom ut han, og da var nok overtidsventinga glemt. :)

:rope: W kom ut!!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille W, er nok like bedagelig som sin far :ler:

:duskedame: :duskedame: Kom ut kom ut lille venn :duskedame: :duskedame:

:rope: :rope: :rope:

BØ!!!!!!!!

Jeg prøver å skremme vannet av deg.... Bokstavlig talt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en snartur innom og sier at jeg og Bumba venter på deg og W altså......var ikke meningen å snike meg i køen altså men....

forresten....jeg ler meg ihjel av fødeposen. :skratte: ....ks mitt gjør vondt nå....

Jeg tippet forresten i morra......vi ses snart da vel her på føden snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du be til høyere makter tror jeg :fnise:

Men seriøst... er det normalt og bli så sliten og slapp og bare vil sove sånn rett før det skjer noe? Har ikke energi til NOE... det er helt jævli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sånn trøtt og sliten fra før av, men ikke noe ME her... MEN.... fy søren, tror jeg vet hvordan det er nå. Alt er jo et ork, men man må ting for det. Men får ikke sove helt på natten da, men dagen... er i zombieland til tider.

Kan ikke påstå at jeg er så spennende selskap for kjære for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jo, det er litt sånn å ha ME ja.. kanskje det er kroppen din som forbereder seg til kamp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært oppe x-antall ganger i natt, men ingeting som har skjedd... kjente kanskje litt murring nå og da.. eller så ønsker jeg det så veldig at jeg tror jeg hadde det :ler:

Men sliter noe så innmari med knæra nå.... å være tung er ikke en luxus ting altså!! :opplyser:

Kan informere om at :sengekos: er et kjerringråd som ikke funker :sjenert: men kjære ble fornøyd i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær termin er 14 juli...

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli

Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

SøsterLiten: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Tusle: 19 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...