Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Og da var jeg tilbake fra nålepute time nr 5..... tror det der har lite innvirkning på meg altså. Er ikke alt hormonstyrt i grunn? :klø: og jeg har jo fucket up hormonsystem i hypofysen.. er jo derfor jeg i første omgang måtte ha prøverør :dåne:

Men det passer dårlig om hun kommer i kveld :ler: får besøk av ei venninne, vi skal slarve, strikke og ellers bare slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det passer dårlig om hun kommer i kveld :ler: får besøk av ei venninne, vi skal slarve, strikke og ellers bare slappe av :)

Er det ikke greit å ha noe å gjøre mens du føder da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanel har jeg putta mye på grøten jeg spiste her for noen dager siden... å løpe i trapper gidder jeg ikke... da må jeg først finner meg noen trapper :ler: vil jo ikke slite meg ut før en fødsel heller, DET ville vært dumt.

Sex har jeg ikke turt å prøvd enda, da det gjorde noe så inni granskauen vondt sist vi prøvde... i mai tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok til å prøve noen kjerringråd etterhvert, tror jeg :jepp: Trapper har vi nok av her, så det kan jeg hvertfall forsøke, og risgrøt med kanel er jo kjempegodt!

Tenker du føder på søndag jeg, Devilina :kose:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er ingen dum dag, men har tro på den 20-21 jeg altså :jepp:

Da var besøket mitt over og hun slapp å måtte være med på fødsel :ler:

Ååååå... fikk akkurat MMS av lille jenta til Neytiri, for en vakker liten skapning :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær termin er 14 juli...

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli

Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

SøsterLiten: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Tusle: 19 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

still going stroooooong her altså... :lete:

Kanei.... du får nok før meg :ler:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi får holde rekkefølgen her... :gjeiper:

Termindatoen min er på din overtidskontroll, og jeg ble flyttet frem en uke på UL, så tipper jeg iallefall går til den datoen.

Krysser fingrene for at det skjer noe snart :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ista tror jeg nesten at jeg kunne ha trykka ho ut selv... var ute med de to små pusene våre for å se om det gikk bra og at de ble rundt her... men så klatret brått den ene skøyer jenta opp i understellet på arbeidsbilen til naboen... og da små vagget jeg bort i stor fart og skulle til å tuppe til bakskjermen på bilen... men der var det glatt og gjørmete.. så landet nesten på magen og i spagaten... tror lillemor hadde fått seg en bra trøkk da ja. Men gikk heldigvis bra.

Balanse er liksom ikke tingen for oss gravide altså :gjeiper:

Men fikk AUUUUA på kne, oppå den ene foten og i lysken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fikk bare litt mere gansvansker etterpå... men gikk over heldigvis.

Nei steike hvor varmt det skulle være i dag da!! Eller kveld... ikke har det vært noe knall vær... men jeg RENNER BORT... blir svett bare av å snu hodet :ler:

For øvrig er dette en kjip lørdag... alt er kjedelig.. har ikke noe å gjøre.. bare går å venter liksom. Orker ikke å gjøre noe heller... har vel stort sett enten sitti foran pc, ligget i senga eller sett TV... og kjære har vært like kjedelig han. Nå er han borte hos naboen og slapper av med noen kompiser, jeg gadd ikke å være med... føler meg så ufresh og bare svæææær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi gått over til den 18. hun kommer om 3 dager ;) den 21.

Skjønner deg godt at du ikke vil på besøk.. Jeg er bare i uke 32. Og alt er et ork for tiden - begynner å grine snart.. Finner ingen god sittestilling, puster som en hval osv.. Lista er lang :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn typ 2 A4 siders liste :fnise:

Men.... vi har nå selv satt oss i den situasjonen vi er i... men synes virkelig mannfolka kunne ha fått smakt noe av det vi må igjennom altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...