Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Stringtruse utenpå de stooooore nettingtrusene, er vel det dem kaller for det lille ekstra :ler:

Jepp, det var en fødestresskoffert :skratte: Men dama så ikke helt i vater ut for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mannen min kunne ha pakket de underligste ting også, hvertfall i en stressa situasjon :ler: Men han hadde nok pakket i en bag :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med sunn fornuft? Noe menn ikke har det eller? :klø: for det sier seg selv at man trenger litt skift, toalettsaker, hygiene artikler etc :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for Neytiri i boka til sladrisen også :hoppe: Tenk at hun ble født før din lille snuppe... Håper det går bra med dem :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble haste KS ja, hun fikk jo beskjed om at det var 75% sjangs for KS.... og det ble det gitt. Håper hun kommer seg raskt og ikke har for mye plager.... ikke bare bare med KS har jeg hørt.

Men.... er det meningen jeg skal havne i august da eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje dere bare har byttet plass :lol: Du kan allids få lov til å føde i august :jepp: Men da blir det etter meg altså, for jeg hadde plass i køen før Neytiri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koooooooooooooooooooooom lille W, kooooooooooooooomme nååååååååååååå

:romeo:

Driver å maner og lokker ut lille W ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama har jo helt rett!!

Imorgen Imorgen, hun kommer, imorgen, det er bare noen timer unnaaaaaaa :romeo:

:fnise:

og :fnise: for høye hæler, stringtruser, fødestresskoffert og fødepose!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei :snurt: skjer ingenting....

Nettopp vært hos jordmor på kontroll... fikk ny time igjen om en uke.. er ikke noe morro det altså.. og så henviste hun meg til overtidskontroll, så mandag 26 juli skal sykehuset ringe meg og be meg komme hvis det ikke har skjedd noe... :sukk:

Dette BLIR en 31 juli/1 august jente... :snurt:

Trodde at når det var prøverør så er jo termin ganske så sikkert, for da VET man jo unnfangelsen.... men nei da... DIVA nykker på den ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er lei!

Jeg har 10 dager igjen til termin, og syns junior gjerne kan komme nå!

Kanskje det er samme prinsippet som å koke vann? Det koker ikke hvis du står og stirrer på kjelen, men det koker først når du har gått ut av rommet. Du må bare slutte å vente (så lett som det er), så kommer hun plutselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...