honning Skrevet 13. juli 2010 #1561 Del Skrevet 13. juli 2010 Masse lykke til på kontroll i dag Uff, det tordenværet hørtes ikke noe særs ut. Det var litt tordenvær her også idet jeg holdt på å sovne i natt, og etter det så sov jeg, så jeg vet ikke hvor ille det har vært her. Har iblant et veldig godt sovehjerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #1562 Del Skrevet 13. juli 2010 Lykke til! Kanskje de røker deg litt i dåsa så ting starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. juli 2010 #1563 Del Skrevet 13. juli 2010 Lykke til! Kanskje de røker deg litt i dåsa så ting starter Røker? Ser for meg en lege som står og røyker Devilina oppi dåsa (Men skjønte hva du mente ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1564 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) røker faktisk Nei ble ikke noe dåse røsking her gitt... trodde jeg måtte skreve så hun lege dama skulle ta en titt jeg, men nei da.. var på UL for å sjekke om alt sto bra til... hun var normalt stor og alt så bra ut... hva er normalt stor? jeg spurte om hun var ca 3,5 da.. nei mere mente hun på :dåne: Tok CTG registrering, men da sov snuppa hjalp ikke med noe kaldt å drikke en gang... sove hjerte ja.... Og det var det.... ble egentlig litt skuffet jeg... Hun bare.. jaha ja.. du har termin i morgen... ja når du kommer til uke 41+3 så må du huske på å bli henvist til overtidskontroll.... huff.... jeg kommer til å havne på uke 42 tror jeg.... og da snakker vi sikkert 4,5kg baby :dåne: Ikke hadde hun festet seg heller, men det var ikke noe farlig sa hun... ikke alle som gjorde det før riene var i gang... nei vel.... :klø: Endret 13. juli 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. juli 2010 #1565 Del Skrevet 13. juli 2010 Prøver å røyke ut lille W. Med røyksignaler Lille W, er en diva å kommer når dere minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #1566 Del Skrevet 13. juli 2010 røSke.. :gjeiper: Ikke lett å skrive med baby på ei hånd som peiver og veiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. juli 2010 #1567 Del Skrevet 13. juli 2010 røSke.. :gjeiper: Ikke lett å skrive med baby på ei hånd som peiver og veiver Vet alt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2010 #1568 Del Skrevet 13. juli 2010 Så du ble ikke noe klokere på kontrollen, med andre ord? Kjipt.. Håper hun snart tar turen ut i verden! Og det gjør hun jo, spørsmålet er bare hvor snart.. Plutselig er hun her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juli 2010 #1569 Del Skrevet 13. juli 2010 Røyker i dåsa ja Nei skjønte hva du mente Dinedama Kan ikke du nå få mannen til å "røyke" litt oppi der da Devilina.....eller han kan ihvertfall prøve skremme hun ut med å prøve seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1570 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Vi får se innebærer jo smerte for meg men..... hmmmm.... Fikk brått litt sånn akutt angst ista.. har jeg nok bodyer??!!!! Så 19.15 dura vi av gårde til ene kjøpesenteret som er her og jeg handlet inn 6 stk og en sånn thigs ting 360kr. Så brått for meg den tisse og bæsje hobbyen til lillemor og klesvask som ikke rekker å bli tørr før det er tomt for bodyer Vugga er forresten på plass på rommet har lagt på laken, tisselaken og hengt klart et teppe over kanten. Blir trangt der inne... får ikke døre helt opp Endret 13. juli 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #1571 Del Skrevet 13. juli 2010 Her går det gjerne 3-4 bodyer hver dag Gulp er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1572 Del Skrevet 13. juli 2010 Hva med smekker da? Er ikke alle bebiser som gulper så veldig, så kanskje hun lillemor er sån *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juli 2010 #1573 Del Skrevet 13. juli 2010 Gulpet er så flytende at det renner fort nedover klærne o.l Gulpekluter er det eneste som funker rimelig greit for å fange opp, men hun peiver og veiver slik med hendene at hun peiver den vekk Men det er ikke alle som gulper som du sier Dina gulpet ikke noe særlig de første ukene, men så kom det plutselig... hun er en tikkende bombe :dåne: Hun kan finne på å gulpe bortimot en time etter hun har fått mat også.. og blir hun sint og griner masse hender det at hun gulper da også for at hun tar sånn i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1574 Del Skrevet 14. juli 2010 GulpisDina Heldigvis er ikke gulp så ille som vanlig spy.... da hadde jeg daua... værste jeg vet så gruer meg til W blir større og får omgangssyken og spying og sånn :dåne: Er du oppe og lufter puppene i natten? Innlegg klokka 01.28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2010 #1575 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja mating serru Klokka ble halv tre før vi var i seng... og oppe nå førsen.. Jeg syns det er mange timer jeg uten mat.. skal jeg bli bekymra? :klø: Det er jo så deilig å få alle de timene med søvn :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juli 2010 #1576 Del Skrevet 14. juli 2010 MÅÅÅÅÅ JO INNOM OG HEIA LITT I DAG DA.......MÅ JO FÅ DANSE, ROPE, "RØYKE" W UT NÅ!!!! TERMINDATOEN ER HER OG NÅ ER MAMMA TRØTT OG VIL HA DEG UT :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. juli 2010 #1577 Del Skrevet 14. juli 2010 Termindato Nå kan du komme ut, W! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1578 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja mating serru Klokka ble halv tre før vi var i seng... og oppe nå førsen.. Jeg syns det er mange timer jeg uten mat.. skal jeg bli bekymra? :klø Det er jo så deilig å få alle de timene med søvn :dåne Er ikke noe farlig disse små har bare godt av og sove, de sier jo ifra når de vil ha mat. Jeg kommer ikke til å vekke lillemor hver 3-4 time og gi mat i alle fall, nei hun får si ifra selv MÅÅÅÅÅ JO INNOM OG HEIA LITT I DAG DA.......MÅ JO FÅ DANSE, ROPE, "RØYKE" W UT NÅ!!!! TERMINDATOEN ER HER OG NÅ ER MAMMA TRØTT OG VIL HA DEG UT :hoppe :rope :danser :klappe :slåss :digge Håper det er noe som hjelpe etterhvert :danser Termindato :danser :opplyser Nå kan du komme ut, W! KOM UT! Men... her skjer det lite.... her er det mannen det skjer noe med Jeg sto opp i halv åtte tiden, orket ikke å ligge mere.... gikk på do og satte meg i stua Mannen røskerøra og opp døra og styrter inn på do... blir borte lenge.... brått hører jeg med pipe stemme: kjære, kan du hente vann til meg? Kommer inn med vannflaske til han... han sitter sammen krøka på do.... han hadde visst inntense magesmerter som strålet til ryggen... viste ikke hvor han skulle gjøre av seg. Ikke fikk han gjort nr 2 heller og kvalm som pokker..... så litt oppgitt på han... og sa... du, det er jeg som skal ha rier snakker vi graviditetssympati eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juli 2010 #1579 Del Skrevet 14. juli 2010 sympatismerter kanskje!!!! Nei vettu hva...mannen masserte beina her på sykehuset og så sier....uff jeg har sååå vond senebetennelse i armen...............og jeg lå der rett etter å ha tatt BT medisin og var halv søvnete, hadde vondt i magen og hodepine og ser ut som en flodhest Disse mennene noen ganger altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2010 #1580 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei gi W et par dager til Jeg har sagt den 16. og da blir det den 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg