Devilina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1541 Del Skrevet 11. juli 2010 Så kos at du har vært innom!!!! Godt å høre at alt står bra til Du får nyyyte ferien din! Huff.... da var det i alle fall 4-1 til varmen.... våken igjen og alt for varmt!!! Svetter over alt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juli 2010 #1542 Del Skrevet 11. juli 2010 Uff, så kjedelig å være så varm Jeg er oppe så tidlig fordi lillegutt driver å danser eller noe. Og nesa mi er tett... Men planlegger å legge meg igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juli 2010 #1543 Del Skrevet 11. juli 2010 Håper du fikk til å sove litt mer Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1544 Del Skrevet 11. juli 2010 Sove ja... tvang meg til å sove igjen og jammen sloknet jeg ikke til halv elleve til og med mannen var i koma... vi sto opp... spiste og så la jeg meg litt nedpå igjen, har så innmari kjink i nakken i dag og da sovnet jeg igjen gitt... mannen også og pusekattene for en sovehjerte familie Nå er jeg straks ferdig med hele barnerommet og... eller... vi skal faktisk få en helt ny seng av svigers vi arvet en etter den ene søsteren til kjære... men vi ønsket oss hvit og senga vi fikk er trefarget og GODT brukt... så svigers ville sponse dette også. Snille svigerforeldre jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. juli 2010 #1545 Del Skrevet 11. juli 2010 for snille svigerforeldre Varmen er ubehagelig når man skal sove, gravid eller ei, men det finnes vifter som er gode å ha Når tempraturmåleren viste opp mot 50 grader inne i leiligheten i barteby, gikk mannen til nærmeste Clas Ohlson og kjøpte vifte, det var som å komme til himmelen og vi fikk sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juli 2010 #1546 Del Skrevet 11. juli 2010 Så koselig svigers ville sponse ny seng Ja de sier at dere skal sover når dere kan nå, for plutselig skjer det noe og da er det godt å ha litt søvn på seg Hvem vet, kanskje jeg fortsatt er her når du ruller innover(på vanlig avd. håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1547 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja hvem vet... men hvis du skal være der en stund, håper jeg virkelig du får PERM!!!! Er jo umenskelig å bare sitte der inne og høre folk skrike i gangen, varmt rom og ikke gjøre som man vil. Hmmmm... ja hvor havner jeg mon tro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juli 2010 #1548 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja hvem vet... men hvis du skal være der en stund, håper jeg virkelig du får PERM!!!! Er jo umenskelig å bare sitte der inne og høre folk skrike i gangen, varmt rom og ikke gjøre som man vil. Hmmmm... ja hvor havner jeg mon tro.... Ja jeg håper det, men nå har jo BT steget igjen...så aner faktisk ikke mest sannsynlig er du på vanlige b2....men er det fullt så kan du havne her vettu....har vært rolig nå siste 2 dagene, ingen fødsler i går, men en i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1549 Del Skrevet 11. juli 2010 Steget igjen? Huff da liker ikke! Men det må jo være litt frustrerende å høre barneskrik nå og da.... tror jeg hadde blitt tullete i hodet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. juli 2010 #1550 Del Skrevet 12. juli 2010 Jo og nå stresser jeg hver gang dem skal ta BT for jeg ønsker jo å se lavere tall en sist Blå rundt ene armen av BT maskin, og blå på den andre av å tatt 4-5 blodprøver....uff blir jeg her lenge skjønner jeg ikke hvordan jeg kommer til å se ut....føler meg rett og slett ufin! Håper du fikk sovet noe i natt...her var det fin temp. men i dag er det en badstue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1551 Del Skrevet 12. juli 2010 Ordinær termin er 14 juli... Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli SøsterLiten: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Tusle: 19 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1552 Del Skrevet 12. juli 2010 Jo og nå stresser jeg hver gang dem skal ta BT for jeg ønsker jo å se lavere tall en sist Blå rundt ene armen av BT maskin, og blå på den andre av å tatt 4-5 blodprøver....uff blir jeg her lenge skjønner jeg ikke hvordan jeg kommer til å se ut....føler meg rett og slett ufin! Håper du fikk sovet noe i natt...her var det fin temp. men i dag er det en badstue fikk sove på et vis.... men det hører vel med at det er dårlig på slutten vel :gjeiper: blir nok en cowboy strekkk etterpå ja huff, reine misshandling på armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2010 #1553 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvordan går det her da..? Begynner du å bli fødetrengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1554 Del Skrevet 12. juli 2010 Med meg går det bra, men skjer foreløbig ikke en dritt.... merker at maset har begynt da... Fikk tlf fra mamma i dag og hun lurte på om noe var i gjære... og så fikk jeg av pappa noen timer etterpå... akkurat som om jeg ikke hadde sagt ifra om det hadde skjedd noe liksom. Har holdt på å bli gal her... har ikke fått på internett siden klokka 18.... forbanna møøøøøk.... så får bare krysse fingrene for at den holder seg litt stabil nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. juli 2010 #1555 Del Skrevet 12. juli 2010 uff da, jeg skjønner at når man nærmer seg termin at det blir slitsomt, for tror fleste tenker seg ikke om at det er utrolig ubehagelig å bli maset på....kan ikke folk bare vente å se om dem ikke får tlf...ihvertfall de nærmeste da, for du sier jo vel ifra til de tenker jeg.....og MEG DA!!! Du skulle ha født nå vettu for det har vært så få fødsler hele helga at du hadde fått rene dronning behandlingen Jeg holder fortsatt litt på at du ikke får brukt den overtidstimen da.....gjenstår å se.....tror forresten det blir tordenvær i kveld.....kanskje det setter fart på saken Skremme ut lille W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1556 Del Skrevet 12. juli 2010 Tordenvær ja... gjett om... det lyser opp på himmelen borti her.. hører ikke braket noe særlig enda, men fy søren det kommer til å smelle her om litt. Regner med at det er i Fredrikstad etc nå så da merker vel du det på SØF kan jeg tenke meg Hater lyn og torden da men.... Ja, hva er det med folk å ringe og mase? Bebisene kommer når de kommer... og vet du hva grunnen var eller... at mamma ringte... fordi de hadde tenkt seg på en liten ferie tur på Vestlandet... i Norge altså så hun håpet det skjedde noe snart... Samme med pappa. fordi ferien var snart over.. :dåne: Nå logger jeg av.. blinker for mye her.... huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juli 2010 #1557 Del Skrevet 12. juli 2010 Tordenværet kommer til å skremme vannet av deg Tog du an? Det er det eneste ordtrixet jeg har fått til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. juli 2010 #1558 Del Skrevet 12. juli 2010 Måtte innom å si at her lyner or tordner som bare det, skulle tro det er over sykehuset Jeg er redd! OOOOOOggg jeg hører en hylende som driver å føde, snakk om en dramatisk entre into the new world natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1559 Del Skrevet 13. juli 2010 Tordenværet kommer til å skremme vannet av deg Tog du an? Det er det eneste ordtrixet jeg har fått til Vannet er her enda men bra ordtrix da Måtte innom å si at her lyner or tordner som bare det, skulle tro det er over sykehuset Jeg er redd! OOOOOOggg jeg hører en hylende som driver å føde, snakk om en dramatisk entre into the new world natta Snakk om å komme til verden med et brak da Nei fytti rakker'n... i går smalt det bra.... strømmen forsvant og kom ikke tilbake før 3-4 tiden i natt... Det smalt noe helt for JÆVLI ved husvegen her... i gårdsplassen her står det et sånt pumpehus som hører til kommunen, når strømmen går så startet det bråkete agregatet for fullt... og ved siden av står det et sånt snuplass skilt, er så mange som parkerer inntil pumpehuset og det liker ikke disse kommune folka... MEN.... det slo ned i det i går Det er snakk om 5-6 meter fra leiligheten vår... stålskiltet spjeret litt kan du si.... :hakeslipp: Det slo ned hos naboen på veden hans og... tror vi da.. eller så var det på andre siden av veien... sånne enorme blikkplater man kan ha på taket/over ved, kom brått flyvendes og smalt inn i gjerdet hos naboen og delte det til pinneved og hagemøblene hans er kaputt... godt det ikke traff et vindu eller to... Så litt action på kveldstid ja... Kan ikke si jeg noen gang har opplevd et sånt tordenvær... han Tor var nok hissig i går ja Om noen har sett det perfect storm... vi snakker på lik linje med været der... huff.. MEN.. vi lever I dag er det for øvrig kontroll på sykehuset 09.30. Både gruer og gleder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juli 2010 #1560 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja herrigud for et vær i går altså......og driiiiitheldig var jeg, 2 SEKUNDER etter jeg tok pcn ut av kontakten gikk strømmen på hele sykehuset!!!!!! Heldig som jeg er som sitter i varmt rom med vindu åpen hadde jo genaratoren rett under vinduet da...så jeg måtte sove halve natta med musikk i ørene!!!! iiiiiiii er spennt for deg nå, sender deg mld jeg mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg