Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1461 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja :dåne: det er enten 9 eller 10 dager igjen... spørs jo hvilken termin jeg vil følge en dag fra eller til har null og si... denne jenta kommer over Da har jeg tatt bilde av gliset mitt... nei vårt blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #1462 Del Skrevet 4. juli 2010 Så fin vogna var!! :rødme: tenk om noen uker skal vi ut som TRILLEMAFIAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1463 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Takk for det Bare syns at stellebagen ikke fantes i brun, men sort.... men den passer jo bra for det, understellet på vogna er jo sort Huff... hvordan har det seg at jo mer jeg rydder jo mere rotete blir det? :klø: :dåne: Har støvsugd, tatt ut enda mere ting fra rommet til W og satt på sengehimmelen... eller hva det nå heter Begynner å bli bare nå Må bare få kjære til å få ut fingeren og skru sammen det 2 IKEA skapet vi skaffet oss her om dagen, sånn at jeg kan få ut det HELVETTES skapet som står på rommet til W nå og tar opp plass :dåne: Definisjon av bomba horehus... det er leiligheten min nå.... mangler bare hora Endret 4. juli 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2010 #1464 Del Skrevet 4. juli 2010 Rart det der, at noen ganger når man rydder, så ser det bare verre ut etterpå enn da man startet... Jeg trodde du hadde 6 dager igjen jeg, siden tickeren din sier det. Men det er 9 eller 10 som er det riktige altså?! Håper du nyter solskinnsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #1465 Del Skrevet 4. juli 2010 Takk for det Bare syns at stellebagen ikke fantes i brun, men sort.... men den passer jo bra for det, understellet på vogna er jo sort Huff... hvordan har det seg at jo mer jeg rydder jo mere rotete blir det? :klø: :dåne: Har støvsugd, tatt ut enda mere ting fra rommet til W og satt på sengehimmelen... eller hva det nå heter Begynner å bli bare nå Må bare få kjære til å få ut fingeren og skru sammen det 2 IKEA skapet vi skaffet oss her om dagen, sånn at jeg kan få ut det HELVETTES skapet som står på rommet til W nå og tar opp plass :dåne: Definisjon av bomba horehos... det er leiligheten min nå.... mangler bare hora synes du er flink da, blir bra å få ut skapet! Rart det der, at noen ganger når man rydder, så ser det bare verre ut etterpå enn da man startet... Jeg trodde du hadde 6 dager igjen jeg, siden tickeren din sier det. Men det er 9 eller 10 som er det riktige altså?! Håper du nyter solskinnsdagen! Tror for å få ukene riktig må vi sette in feil termindato..for er bare norge som regner svangerskap som 40+2...så da er dagene feil men antall uker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1466 Del Skrevet 4. juli 2010 Rart det der, at noen ganger når man rydder, så ser det bare verre ut etterpå enn da man startet... Jeg trodde du hadde 6 dager igjen jeg, siden tickeren din sier det. Men det er 9 eller 10 som er det riktige altså?! Håper du nyter solskinnsdagen! Tickeren er jo amerikansk eller noe vettu, og de regner 40 uker, så man må plusse på 3 dager på det som står der Ukene er riktig, men ikke dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2010 #1467 Del Skrevet 4. juli 2010 Aha, ja ser jo nå at totalen blir annerledes ja. Da er jeg med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1468 Del Skrevet 4. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. juli 2010 #1469 Del Skrevet 4. juli 2010 Blir det ikke noe fødsel i dag altså? Dårlig til å tippe jeg, tydeligvis Flott vogn, ja. Spesielt siden vi har helt lik Jenta vår ligger og sover i bagen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1470 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja det stemmer jo, du hadde jo også den vogna gooooood vogna har du samme stellebag og eller? Vil ha noen i vogna jeg og.... pusekattene er veldig ivrig på å komme opp der, men har snakka strengt til de gitt. Dårlig med at det skjer noe i dag gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. juli 2010 #1471 Del Skrevet 4. juli 2010 Har ikke fått rota meg til å kjøpe stellebag ennå. Trodde den fantes i brun jeg, men hvis den ikke gjør det kan jeg jo like gjerne kjøpe svart Har bare en stor veske nå, men den er egentlig litt for liten, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #1472 Del Skrevet 4. juli 2010 Føler jeg kommer såååå langt etter dere jeg Blir liksom ikke trillemafia på meg før høsten jo ....... *missunnelig.com* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1473 Del Skrevet 4. juli 2010 Har ikke fått rota meg til å kjøpe stellebag ennå. Trodde den fantes i brun jeg, men hvis den ikke gjør det kan jeg jo like gjerne kjøpe svart Har bare en stor veske nå, men den er egentlig litt for liten, hehe. Den finnes i brun, men bare som sånn helt myk bag og litt mindre enn den vi har. Kjøpte den største vi som tåler litt, litt stivekanter på den etc og rommer MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. juli 2010 #1474 Del Skrevet 4. juli 2010 I see, hva kosta den og hvor? Må få kjøpt en stor stellebag vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1475 Del Skrevet 5. juli 2010 Vi fikk med vår i prisen vi da.... var sånn kampanje 5990 kr for vogn, stellebag, myggnetting og regntrekk.... men prisen sto på og bagen koster 700kr. Kjøpte den hos Siljes barn og utstyr i Fredrikstad Men du finner sikkert billigere og lik i Sverige.... kanskje Huff.... utrolig at jeg er våken nå.... men får ikke sove i den varmen her. Jeg tåler ikke VARME.... aldri gjort. Får bare mer eksem av det. Hjelper ikke akkurat på at man sover ved siden av en som er den varmeovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #1476 Del Skrevet 5. juli 2010 Kjipt å ikke få sove, men varmen gjør sånt med meg også, så jeg tør ikke tenke på hvordan det er som høygravid i tillegg!!! :dåne: Håper lufta er litt klarere så det ikke blir så klamt i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1477 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tror du er bare spennt jeg 9 DAGER IGJEN :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1478 Del Skrevet 5. juli 2010 Er overhode ikke spent faktisk, det er rett og slett helt urimelig å få sove i den varmen. Men det hjalp da kjære dro på jobb.. ble kaldere på rommet og jeg la meg i andre enden av senga, nær vindu Sov til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1479 Del Skrevet 5. juli 2010 wut hvorfor sover du ikke nærmere vindu :klø: Ser kanskje ut til å bli at snuppene våre får nærmere bursdager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1480 Del Skrevet 5. juli 2010 Er ikke så koselig å ligge ved siden av føttene til kjære heller vindu er i enden av senga vettu.... og hjelper ikke så mye at vindu står opp, for jeg har dekket til med persienne, gardiner og et teppe over der igjen... HATER LYS når jeg skal sove Men er uthvilt nå... får alltid slappet av og sovet når kjære stikker på jobb... han varmer jo opp hele rommet med kroppsvarmen sin så. Trenger ikke ovn i det rommet nei. Phu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg