Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Nå er vidunderet i hus :hjerte:

Vogna altså :fnise:

kjøpte med ekstra trekk til å ha inni vogna, sånn at man kan bytte litt på fargene og så kjøpte en sånn vognpynt ting :)

Og kjære spanderte en SVÆÆÆÆÆÆR softice på meg etterpå!!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må se fra begynnelsen ja :jepp:

Den serien begynner litt rart syns jeg, men den tar seg opp og blir helt syk rett og slett :hakeslepp:

Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan ha slik fantasi :ler: Hun som skrev bøkene må ha vært høy på et eller annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se fra begynnelsen ja :jepp:

Den serien begynner litt rart syns jeg, men den tar seg opp og blir helt syk rett og slett :hakeslepp:

Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan ha slik fantasi :ler: Hun som skrev bøkene må ha vært høy på et eller annet :fnise:

Signerer....hun var sikkert på både amfetamin, ekstasy og kokain samtidig....helt coco altså......jeg skulle gjerne lest bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forfattere er vel høye på et eller annet, for makan til fantasi til tider... og hva med de som skriver de bra krimromanene.... det er jo til å bli sjokkert av hvor syk tankegang noen har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant, helt utrolig hva noen finner på å skrive om.....men den serien der er jo bare helt sjuuuuuk......og veldig bra lagd synes jeg, er der oppe med favorittene mine :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å skryte på meg noe så kunne jeg nok ha skrevet en krimroman jeg og hadde jeg vært tålmodig nok.. :sjenert:

Det er en fin grense mellom høy på et eller annet og bare psykotisk :ler:

Jeg tipper under siste kategorien når det kommer til hva jeg kan klare å koke sammen i hodet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: er det jeg viste... gale dinedama :fnise:

Vi lider vel alle av litt psykotiske tendenser til tider.... når jeg blir forbanna så kommer de rareste tanker opp... hadde en psykiater fått tatt del i min hverdag eller akkurat når jeg er sint hadde jeg vel blitt låst inne.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :hug::nigo:

Hadde en hyggelig dag/kveld i går... men den natta som har vært :dåne:

Varmt, klamt, tissing i et sett og har liggi mindre godt... hvor mange dager/uker til skal det bli sånn? phu...

Og så våkner jeg opp og ingen :sol::(

Blir grilling hos mamma i dag, datteren til sambo til mamma og hennes lille familie er på besøk fra Island, så da må vi bort og hilse på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig klam natt :( og nå er det 28 grader, men ingen sol....snakk om fuktighet i lufta :dåne:

ahhh du får hilse herifra til Islendingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: skulle hilse tilbake vettu :fnise:

Gruer meg til enda en klam natt..... :sjenert: men heldigvis har det begynt å regne :) Blir kanskje litt bedre da :)

Hadde det kjempe knall på grilling hos mamma i dag, god mat og godt selskap :) og mye skravling og tolking fram og tilbake... ikke lett å prøve å skjønne hva en 3-åring som snakker Islandsk sier heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da starten jeg med en tippeliste nå... oppdatering 22.06

Ordinær termin er 14 juli...oppdatering 04 juli :)

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... :) USA's national dag... hmm... opptimist?

Mazilla: 5 juli :hoppe:

Småkjekset: 7 juli :hoppe:(hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Muffin!: 7 juli :hoppe:

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

Kanei: 17 juli

Pupsi: 18 juli

Neytiri: 20 juli

Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag)

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Snart kan jeg begynne å krysse over datoer her er jeg :fnise: snuppa er sta og liker seg i hulen sin..... så er nok leeeenge til det skjer noe enda

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å ikke få sove! men det er jammen ikke lett når det er så varmt og klamt :kose:

Jeg gjetter 18. juli :hoppe: herregud, du har ikke lenge igjen!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke lett.... blir jo svett bare man skal prøve å snu seg i senga, som ikke er en lett ting....

18 juli ja ;) Det er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: skulle hilse tilbake vettu :fnise:

Gruer meg til enda en klam natt..... :sjenert: men heldigvis har det begynt å regne :) Blir kanskje litt bedre da :)

Hadde det kjempe knall på grilling hos mamma i dag, god mat og godt selskap :) og mye skravling og tolking fram og tilbake... ikke lett å prøve å skjønne hva en 3-åring som snakker Islandsk sier heller :fnise:

:fnise: you see, vi "hilser" på ukjente mye lettere en det nordmenn gjøre :gjeiper:

Nei islandsk hos en 3 åring er jo vanskelig noen ganger for oss som kan språket, så skjønner det ble vanskelig. Samtidig sikkert søtt for dem skjønner jo ikke hvorfor du ikke skjønner :ler:

Nå synes jeg regnet hjalp ikke mye, for det er jo så tropisk fuktig vær.....men jeg sov faktisk veldig godt, men merker det blir mer og mer dobesøk :sjenert:

:hoppe: litt her inne for 10 dagers countdown! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...