Tusle Skrevet 28. juni 2010 #1401 Del Skrevet 28. juni 2010 Så hadde den sluppet å bli råsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juni 2010 #1403 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg skrev faktisk på FB etter jeg kom hjem fra legen at jeg ruger på ei utbryterdronning, fordi magen buler ut, å det er helt merkelig å se på hvordan den bukter seg og hvordan det sprenger på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. juni 2010 #1404 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. juni 2010 #1405 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg ringer deg i morra når jeg drar her i fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1406 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juni 2010 #1407 Del Skrevet 29. juni 2010 O'Store medisinorakel Jeg har hatt utslag på Leukocytter på urinprøven min nå siden i mai. Nå har jeg begynt å klø noe voldsomt på anklene, hendene og ved kragebeinet.. Når jeg leverte urinprøve i går viste den + 4 på leukocytter, og ble sendt inn til sykehuset for analyse - etter googling har jeg funnet ut at dette kan tyde på at det er leveren som tuller, eller at det kan være UVI noe som jeg ikke har noen tegn på, men jeg har hatt det før uten å ha merket det.. Tror du at urinprøven å kløen kan ha en sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1408 Del Skrevet 29. juni 2010 Høyt utslag på leukocytter kan tyde på UVI ja, gravide merker ofte ikke dette faktisk... spørr meg ikke hvorfor... MEN... klør du bare rundt anklene etc eller klør du under føttene og i håndflatene og? For det kan være tegn på svangerskapsforgiftning... sier det ikke for å skremme, men det er tegn i alle fall... men da har man høyt blodtrykk og ofte hodepine også.... og ikke minst VANN i kroppen!!! Men da har man også utslag på proteiner og det har du jo ikke hatt. Men synes det er litt rart at du liksom ikke har blitt litt mere sjekket opp når leukocyttene er såpass høy i grunn, for det er jo ikke en bra ting for gravide... basilusker og tull, infeksjoner i hønemor vil man ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. juni 2010 #1409 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jeg begynte å klø inni håndflatene i går, har ingen sår for jeg smurte som en gal med Aloe Vera og fuktighetskrem for Psoriasis. Jeg har klødd og klødd, rundt anklene, i knehasene, på magen, på hendene, på ryggen ved kragebeinet, mellom puppene, på puppene, You name it, I have scratch it Jeg begynte å tenke på svangerskapsforgiftning i går, da jeg la meg for da fikk jeg vondt under ribbeina, kvalm er jeg også og hodepine daglig.. Høyt blodtrykk.. You name it, I have it.. :dåne: Så jeg ringte til legen i dag, og skal dit nå klokken 1150 Endret 30. juni 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #1410 Del Skrevet 30. juni 2010 Så bra.... at du ringte altså, ikke at det kan være det Håper så klart du slipper unna det, men ikke morro å klø. Svangerskapskløe kan det også være... det er ikke noe stas... klør som en gal selv, men det er mere på grunn av eksemen og at man får ekstremt tørr hud av å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #1411 Del Skrevet 30. juni 2010 litt for NAV..... til en forandring.... Nå hører det med til historien at jeg har purret i alle fall 5 ganger.... MEN... I dag fikk jeg første innbetalingen av foreldrepengene mine 3700 på konto og det gjelder fra 23.06-30.06.... så er vel ikke så ille de :klø: sant skal sies så trakk de meg bra i skatt... så nå venter jeg bare på vedtaksbrevet for å se litt nærmere på hvor mye og hvor lenge ting varer. Så nå er det å shoppe stellematte, hente vogn til fredag.... er jo ikke mere vi mangler da? :klø: jo... sånn stativ ting til å tre den sengehimmelen til senga på. Men tror vi finner dette ganske billig i Sverige Wiktoria!!! Nå kan du bare komme Ser inne på BV på mitt terminforum at bebisene bare raser ut på rekke og rad... og de som har termin noen dager før og etter meg..... hmmm... sniking i køen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. juni 2010 #1412 Del Skrevet 30. juni 2010 for nav, lønner seg tydeligvis å purre... W gir ikke tegn på at hun vil ut litt før da....?? Ellers tror jeg ikke noe på JM at hun mener fleste førstegangs går over tiden....virker ihvertfall ikke sånn altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #1413 Del Skrevet 30. juni 2010 Da er jeg tilbake fra kino Leeeenge siden jeg og kjære har vært på det Måtte se Eclipse i dag men helt klart... boka er best, sånn er det i alle sånne filmer som er basert på bøker. Men meget fornøyd Kvelden snart vel... kommer til å renne bort i natt men.... 18 grader ute nå... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. juni 2010 #1414 Del Skrevet 30. juni 2010 Så koselig, ohhh jeg har så lyst å se filmen, håper mannen kommer hjem neste uke så vi får dratt.....jeg er på siste kapittel av boka da.....så ikke røp noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1415 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal ikke si noen ting jeg Har enda ikke fått somlet meg til å lese ferdig de siste kapitlene i den siste boka... nå har jeg jo tid også men..... hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juli 2010 #1416 Del Skrevet 1. juli 2010 Så bra du likte filmen. Vi skal på den i kveld. Godt dere er klare for ankomsten til lille W, for nå kan hun jo komme når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1417 Del Skrevet 1. juli 2010 Oooo, Eclipse! Jeg må nok vente en stund til før jeg får sett den, voldsomt oppbooka neste uke. Men tirsdag 13 er vi klare! Jeg trente sammen med ei i går som hadde vært på midnattsforestillingen på Akershus festning, hun var også veldig fornøyd. Men så viste det seg at hun var på feil team, så da måtte vi :slåss: litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2010 #1418 Del Skrevet 1. juli 2010 Feil team?!!? Hvordan går det an å være på feil team?!? Det finnes jo bare ett (ordentlig) team, og det er team EDWARD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2010 #1419 Del Skrevet 1. juli 2010 Feil team?!!? Hvordan går det an å være på feil team?!? Det finnes jo bare ett (ordentlig) team, og det er team EDWARD!!! :slåss: :slåss: :slåss: Han er jo så irriterende! :dåne: "Det er så synd på meg, det er så fælt å være meg...." Goodness! Jeg spilte ham tydelig i garderoben i går for å si det sånn!! TEAM JACOB!!!! ....og dette kommer fra jenta som har hatt en vampyrfascinasjon siden hun var sju!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2010 #1420 Del Skrevet 1. juli 2010 Men den verste sytepaven, det er og blir Bella. Hun irriterte meg så mye til tider, at jeg nesten ikke orket å lese videre. Snakk om stakkarsliggjøring. ALT som er ille skal skje henne. Det er (nesten) verre enn datteren til Jack Bauer i en de første sesongene av 24, da hun vel presterte å bli kidnappet 2 ganger (og reddet av pappa så klart) i løpet av 24 timer. Realistisk.. Okay, der føyk jeg off topic gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg