Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han kom hjem nå.... :hoppe: men... den var den kose kvelden... straks seng og jobb i morgen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen (som snart er over...)!!! Bra mannen kom hjem til slutt da, og at ingenting hadde hendt han!

:klemmer: Sov godt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Nei jeg visste at ingenting hadde hendt... er bare han som skal bare hele tiden.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten begynt å fly mere på do om natten igjen :( og tisser MASSE....

Nedpress har begynt å komme og... det hogger og stikke til i tissetassen til tider, ubehagelig.... men er vel sånt som hører med.

Hmmmm....

Skulle nesten hatt en tippeliste her snart... er jo bare 3 uker og 2 dager til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da starten jeg med en tippeliste nå ;)

Ordinær termin er 14 juli

Selv tror jeg at jeg går over :glare::filer: men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ;))

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? :ler:

Småkjekset: 7 juli :hoppe: (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans :ler: )

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli :)

Kanei: 17 juli :)

Neytiri: 20 juli :)

Neferet: 24 juli :ler: er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å tippe på deg jeg.....du har jo hatt det så fint...og selv snakker om hvor langt over mamma din gikk.....jeg har faktisk følelse for 20 juli....ikke slå meg for å ikke ha bedre tro på tidligere fødsel :sjenert:

MEN håper seff at du ikke går over :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg tipper 24.07, da er det nemlig garantert at jeg ikke får med meg noe, i bryllup... :sjenert:

Du trenger ikke bekymre deg for at jeg har rett tror jeg, har ikke vært i nærheten av riktig dato hos noen andre her inne.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er deres tippinger notert også.... gjenstår bare å se nå... skal på modningsakupunktur på torsdag, blir spennende å se om det har noe for seg.

Har kjøpt den derre fødselforberedende olje tingen også... men litt usikker på om jeg gjør rett... hvordan i granskauen maserer man mellomkjøttet liksom? Bare å gnikke å gnu?

JA!!!! :hoppe: permisjonen starter i morgen! Var deilig å bli ferdig på jobb i dag..... no more... vet jo ikke hva jeg har å komme tilbake til siden det er vikarbyrå jeg jobber igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke dyrt i det hele tatt dit jeg skal. 300kr for første timen og 250-200kr for de neste. Har hørt om andre som tar 600kr, så jeg er meget fornøyd med at det er billigere :)

Jordmor anbefalte absolutt henne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var ikke dyrt......men jeg vet ikke om jeg tørr å ta sånt siden jeg vet ikke når mannen kommer hjem og det er kjent for å være tidlig fødsler i familien min.......kan IKKE risikere å føde uten mannen pga det liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skjønner jeg, men er jo ikke sikket at det setter i gang noe heller... bare hjelper til at fødselen kan bli lettere liksom... jeg skal i alle fall prøve... selv om jeg er livredd nåler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...