Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Sånn ja, ja jeg elsket Sesame Street......er det forresten samme som fraglene eller er det to forskjellige ting???

Ellers eeelska jeg Veggie Tales(amerikansk kristen tegneserie)....hvis du titter på youtube så ser du....utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fraglene er noe helt annet ;)

Sesam stasjon er den norske versjonen av sesame street ;) Søstern var gal etter den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trodde det.....på Island var det mye amerikansk tv så sesame street var jo en av de største morgentimene gitt......big bird var favoritten seff.....likte også Burt and Ernie :nigo:

Fraglene har jeg ikke sett på så veldig mye, men litt her og der.

Tenk at om et par år blir barnetv på hele tiden :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood morning sunshines!!! For de som er innon i alle fall ;)

Har ligget leeeenge og dratt meg i dag, deilig. Kjære dro av gårde 07.15 på Rudskogen.... og i overskyet og grått vær :fnise: blir en kald fornøyelse og være der oppe ja....

Planen er å stikke på ekstra jobben min og sitte å skrive litt.. ble litt irritert her om dagen da jeg hadde tenkt til å gjøre en innsatts... kom på jobb med mat og grier og skulle sette meg til... der satt det ei annen gitt.. og så har jeg ikke fått beskjed.. men skjønner jo de på legekontoret også da, ting henger jo etter med journalskriving... men hva med å gi beskjd liksom?

Så da skal jeg dit i dag og slå i hæl litt tid siden kjære er borte.... skal skrive så tastaturet går varmt og jeg blir ferdig med hele den jævla bunken som ligger å venter....

Neytiri: har ikke permisjon før 23 juni... altså.. onsdag... så har 2 arbeidsdager igjen på hovedjobben min ;)

Oh... blir vel bare bryllup på TV'en i dag vel? Gidder ikke å se så mye på det, ikke får jeg gjort det heller... dårlig med TV på jobb :fnise:

Ha en knall dag alle sammen!!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ja er ikke lenge til uansett!! :hoppe:

Ja her står SVT1 på og venter spent på bryllupet gitt :nigo: Jeg har jo erfaring med å jobbe for kongelige så er litt stas å se på synes jeg.

Har ikke mye annet på planenen i dag, spesielt etter jeg :spy: frokosten :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake fra jobb og må si jeg er meget fornøyd med meg selv, journal bunken ble mindre og jeg har tjent litt ekstra penger :)

Fikk ikke så veldig hyggelig melding av Neytiri mens jeg satt der, så sender henne en :klem: og masse tanker. Står mere i boka hennes om noen lurer...

Ellers venter jeg på at min bedre halvdel skal komme hjem fra Rudskogen... da skal vi ut og spise med et vennepar av oss.. bryllupsdagfeiring på oss... 1 dag på forskudd og eksamensfering på de andre ;)

OMG... helt fantastisk flott kjole hun Victoria har :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagen her!!! 1 ÅRS BRYLLUPSDAG :bryllup::hjerte:

Mannen min :strix:

Ble litt feirings i går, så gleder meg til han komer hjem i kveld, da blir det kose kveld :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:strix: :strix: :strix: Gratulerer med et års bryllupsdag!!! :strix: :strix: :strix:

Tida flyr jammen meg fort!!

Kos dere når mannen kommer hjem! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :hug:

Tiden har jammen meg gått fort i grunn... synes det ikke er så lenge siden jeg drev å planla ting jeg :fnise:

Oh .... grease på TV2!!!!! *gone*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme:

Sitter og venter på mannen nå.... han skulle vært hjemme for 30 minutter siden.... men har vel blitt heftet med noe... er noe med mannfolk... skal bare... :fnise:

Men jeg er i godt humør, så skal ikke laste han for det ;)

Savner en terrasse jeg kan sitte på og nyyyyte været... har bare vært inne i hele dag.. bor i nærhete av sjøen også... 15 min å gå ca... i alle fall i mitt tempo nå... men orker ikke å gå ut.

Huff... vil ha nytt sted å bo!!!!

Pappa driver å maser om at vi kan komme å bo i utleie delen hans etc... det vil si Porsgrunn... altså, DET er det siste stedet vi vil bo. Blir ikke det samme privatlivet da heller. Og kjære har fått fast jobb nå og trives... men pappa skjønner ikke det :dåne:

Jævla gubbemas..... pappa har litt vanskelig for å forstå til tider.. er jo bare bare å flytte liksom... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå begynner jeg å lure.... mannen enda ikke hjemme :klø:

Hater å vente.... blir så utolmodig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan ve likke være så langt unna nå. Men de har veldig lett for å bli forhindret når det er snakk om bil og motor og slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke så veldig hyggelig melding av Neytiri mens jeg satt der, så sender henne en :klem: og masse tanker. Står mere i boka hennes om noen lurer...

Takk for gode klemmer søta :klem: Var veldig betryggende mld jeg fikk i går før jeg la meg, følte meg litt bedre.

Orker ikke skrive mye i dag, og tror senga roper på meg nå faktisk.....men ville innom til deg og gratulere deg og mannen med dagen :strix:

:natti:

p.s. Victoria hadde nyyyyyydelig kjole....og gud så flott bryllupet var! Så bare bilder såklart siden jeg måtte på sykehuset, men tror nok det blir vist gang på gang her i ukene som kommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan ve likke være så langt unna nå. Men de har veldig lett for å bli forhindret når det er snakk om bil og motor og slikt :fnise:

Han er enda ikke hjemme :dåne:

Oppdaget nå at jeg hadde fått en mld 20.18 hvor det sto at det var litt å rydde igjen og så skulle han bare dit og hit og overalt...

Jeg er glad at jeg ikke lagde noe middag til han kom hjem, for den hadde blitt bra kaldt vet jeg....

Så får bare sitter her og kose meg med pusene og TV så lenge.... :sukk:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...