Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Må si jeg savner Dinedama i kveld da......jeg er "ikke" missunnelig at hun har jenta i armene sine....nope... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er derfor det er så stille her ja! I så fall er det vel bare å bli vant til det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :sukk: blir lite KG tid når en ny sjef er i heimen... men fult forståelig. Bare vi får en fødselrapport og bilde så er jeg fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: har lagt ned veto på det nå :ler:

Nei steke.... har sitte for lenge foran pc nå.... eller... kan man sitte for lenge der? :klø: er jo på kg :fnise:

Er vel heller stolen jeg sitter i... spisestuestol... ryggen er helt skjeiv nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: hvem vil ha jobben til Dinedama sålenge hun er borte???? Er ALDRI kjedelig i boka hennes gitt :)

Ja fødselshistorie har jeg lyst å høre også :jepp:

for lenge foran pcn.....er det det samme å være for lenge foran macen :sjenert: er jo aldri noe på tv så :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV nei.... viser bare repriser og piss der.... :dåne: og så er det jo den møkka fotballen nå og... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg faktisk på tv3 svensk....og dem driver å oppererer kvinner som klarer ikke å stoppe med plastisk operasjoner.....guuuuud en ting er å fikse lapskaus magen etter mange fødsler, men å begynne å "ødelegge" den igjen etter så mange operasjoner :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballen ja... Arg!!

LilleMann har sett på Italia kampen ikveld... Vår tv viser vanligvis ikke sport, men når det er VM så må jeg faktisk la han få lov synes jeg....

Passet jo greit siden jeg måtte oppdatere meg litt her og der ikveld...

Dinedama på fødestuen ja... får gå inn og ønske henne lykke til da! :jepp:

Forresten så spurte jeg LilleMann her forleden dag om jeg ikke var like heit for han lenger siden han ikke prøver seg like mye. Fikk som svar at han ikke turte fordi han tenkte på magen og sånn... jeg sa at det værste han fikk var et nei og det kommer jo ikke alltid. Mao har han etter det prøvd seg jevnt og trutt! hehe!! Tror de av og til bare må få vite at det er lov å prøve seg litt! :)

:nigo: for :sengekos: Devilina! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt klart en sykdom... er som med de personene som har bulimi og anorexia, de ser seg selv andeledes vettu....

men det er helt sykt at noen opererer og opererer igjen og igjen... men DET har legene et ansvar... men de er jo pengegriske mange av de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballen ja... Arg!!

LilleMann har sett på Italia kampen ikveld... Vår tv viser vanligvis ikke sport, men når det er VM så må jeg faktisk la han få lov synes jeg....

Passet jo greit siden jeg måtte oppdatere meg litt her og der ikveld...

Dinedama på fødestuen ja... får gå inn og ønske henne lykke til da! :jepp:

Forresten så spurte jeg LilleMann her forleden dag om jeg ikke var like heit for han lenger siden han ikke prøver seg like mye. Fikk som svar at han ikke turte fordi han tenkte på magen og sånn... jeg sa at det værste han fikk var et nei og det kommer jo ikke alltid. Mao har han etter det prøvd seg jevnt og trutt! hehe!! Tror de av og til bare må få vite at det er lov å prøve seg litt! :)

:nigo: for :sengekos: Devilina! ;)

Hun har fått jente ;) hun kom litt før 1800 i dag :hoppe:

Er nok derfor kjære også ikke har vist noe særlig til initiativ... redd for magen etc... men fikk da lurt han... eller.. vanskelig å lure gitt.. NOT.... :ler:

Er så glad for at kjære ikke int. seg for fotball... her går det i motorsport og ishockey om det skal være noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er helt klart en sykdom... er som med de personene som har bulimi og anorexia, de ser seg selv andeledes vettu....

men det er helt sykt at noen opererer og opererer igjen og igjen... men DET har legene et ansvar... men de er jo pengegriske mange av de også

ja heeeeeelt sjukt! og at legene bare oppererer videre liksom :dåne: sånn som hun Heidi Montag fra The Hills på MTV....hun fikk alt for mange operasjoner og lever jo på smertestillende nå...klarer ikke klemme folk og klarer nesten ikke smile! :(

Fotball ja, mannen måtte bestille ekstra kanaler KUN fordi han skal få med seg det......og så er han jo borte halve året omtrent! Bortkastet penger :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hockey her i huset også! LilleMann er gammel 1 divisjonsspiller så jeg har vært hockeyhore i mine dager ja.. :sjenert::hoho:

Kun under VM at LilleMann liker fotball, ellers har han et veldig avbalansert forhold til det! Takk gud!! :nigo:

Lett lurte menn er jo deilig! Bedre enn bestisen min hvor mannen er totalt uinterresert nå som hun er tjukk på midten. Han fikser ikke tanken på sex med en liten inni henne.. Herre... Er jo ikke akkurat som om ungen husker det eller noe!

Hun fikser biffen selv for å si det sånn!! Naken kvinne osv... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noen mannfolk som tror de dunker snoppen i hue på bebisen liksom :hoho: ja ja.... snakk om uvitenhet :gjeiper:

Nei nå er det :natti: her.... jobb igjen i morgen... MEN... bare 5 jobbe dager igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SLITEN.... i ryggen vel og merke... kom hjem for 15 minutter siden fra jobb nr 2....og der merkes... sitti 3,5 time på en vond kontorstol og hamret løs på tastaturet som bare det. Fant også ut at jeg fikk betalt for lite i lønna jeg nettopp fikk... manglet 3 timer... snakk om å ikke klare å telle til 20 timer da... :dåne: men gitt beskjed, så får vel disse kronene på neste lønn... alle moner drar, spesielt nå rett før W kommer :)

Da var det BARE 4 jobbedager igjen :hoppe: Skal bli deilig kjenner jeg.... sover jo søren meg ikke om natten lenger... eller... våkner litt over fem og ligger bare lysvåken... sto opp 15 minutter FØR klokka ringte i dag... utrolig!!! :sjokk:

Er for lyst ute rett og slett.. og ikke møkt nok på rommet :( Har sorte persienner, gardiner og teppe over der igjen.... enda for lyst for meg.

Nå er vi forresten stolte eier av bilsete!! Maxi Cosi med base, kun 2399 :nigo: og det står alt montert i bilen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 4 dager til permisjon :tommelopp:

Det er jo det vi må nok forvente fremover å ikke få sove natta igjennom :dåne: og de sier man ofte begynner med det på slutten av graviditeten sånn at man er vant til det da....

Grattis med bilstolen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...