Gjest Iril Skrevet 10. juni 2010 #1161 Del Skrevet 10. juni 2010 hehe sorry språket...men har du begynnt å smøre musa for å ikke revne ?? Skal man det eller bare tøyser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1162 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Skal man det eller bare tøyser du? Man SKAL det nok ikke, men kan forsøke det....er rekomendert til og med av jordmoren min.....og det skal myke området for at det klarer å tøye seg mest mulig Endret 10. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2010 #1163 Del Skrevet 10. juni 2010 Med jordnøttolje var det ikke? :klø: Men det anbefales ikke å begynne med smøring før i uke 37 eller ca tre uker før fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1164 Del Skrevet 10. juni 2010 Med jordnøttolje var det ikke? :klø: Men det anbefales ikke å begynne med smøring før i uke 37 eller ca tre uker før fødsel Har hørt om Weleda olje/Fødselsforberedende olje: blir solgt på helsekosten. Fødselforberedelsesolje er en ren naturlig massasjeolje spesielt laget for massasje av mellomkjøttet. Regelmessig massasje i mellomkjøttet gjør huden smidig og elastisk og forebygger at det revner under fødselen. Anvendes fra 34. graviditetsuke. Oljen er basert på mild mandelolje og e-vitaminrik hvetekimolje som øker elastisiteten i bindevevet. Den milde blandingen av ekte eteriske oljer er nøye avstemt for den følsomme huden i mellomkjøttet. Anvendelse Regelmessig massasje av mellomkjøttet har vist seg å lette fødselen. Oljen bør ikke anvendes før 34. svangerskapsuke. Massér regelmessig fire ganger i uken i ca. ti minutter. Innhold Mandelolje, hvetekimolje, ekte eteriske oljer. 50 ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. juni 2010 #1165 Del Skrevet 10. juni 2010 10 minutter!!! Herre! Visste det skulle maseres men 10 minutter da!! Gnikke gnikke gnikke... Kjeeeedelig!! hadde tenkt at LilleMann skulle få gjøre det, men vi tenkte som en del av noe hyggeligere, men hvis det er snakk om 10 minutter så mister det jo litt av sjarmen kan man si... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1166 Del Skrevet 10. juni 2010 10 minutter!!! Herre! Visste det skulle maseres men 10 minutter da!! Gnikke gnikke gnikke... Kjeeeedelig!! hadde tenkt at LilleMann skulle få gjøre det, men vi tenkte som en del av noe hyggeligere, men hvis det er snakk om 10 minutter så mister det jo litt av sjarmen kan man si... :dåne: klarer han ikke gni i 10min på deg....... før det blir litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 10. juni 2010 Smørings har jeg ikke begynt på enda.. har tenkt på det sååååå mange ganger, men aldri fått somlet meg til det :dåne: Det anbefales jo og så har det blitt dokumentert på Ullevål at det faktiks har virkning mot å ikke revne noe særlig. Jeg vil IKKE revne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1168 Del Skrevet 10. juni 2010 Smørings har jeg ikke begynt på enda.. har tenkt på det sååååå mange ganger, men aldri fått somlet meg til det :dåne: Det anbefales jo og så har det blitt dokumentert på Ullevål at det faktiks har virkning mot å ikke revne noe særlig. Jeg vil IKKE revne!!! er rundt 4 helsekost butikker her i byen hos meg.....der kan du sikkert finne oljen og kjøpe Du er jo forbi uke 34 så derfor jeg lurte på om du hadde begynnt..... kom igjen da, jeg har ikke noe bedre en å tenke på alle andre også for tiden thiiihiii Dokumentert effekt! DET liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor er folk i kveld? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 #1170 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er her litt, men ikke så lenge for nå er jeg snart borte Jeg har forøvrig ikke begynt med smøring jeg heller.. Tenker det er litt bortkastet å begynne nå siden hun kommer ut om noen dager uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1171 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja det er garantert bortkastet... er jo en grunn til at enn skal begynne før... så jeg får se til å starte nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #1172 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja det er garantert bortkastet... er jo en grunn til at enn skal begynne før... så jeg får se til å starte nå..... Her er jeg Ellers tror jeg prøverne driver med Dinedama og ellers ligger jeg på sofaen med :is: Ja du må starte nå med smøringa da Devilina!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 11. juni 2010 Lønn til tirsdag, så da skal det handles inn men hva inneholder den oljen... greit å vite så jeg ikke får noen allergisk reaksjon... får en høne som ikke ligner grisen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #1174 Del Skrevet 11. juni 2010 Weleda forberedende olje Står innhold i linken Vet ikke hva det koster i norge, men er heller ikke langt for deg hit med norske kronene dine Weleda har også babyprodukter(er natur produkter alt sammen da), og hudprodukter da.....jeg er veldig fornøyd med produktene sålangt fra Weleda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 11. juni 2010 Nei tror det blir nattan jeg... tidlig ja... men er faktisk sigen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #1176 Del Skrevet 11. juni 2010 Samme her, natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2010 #1177 Del Skrevet 13. juni 2010 Veldig koselig å få deg på besøk i kveld, ha god natt snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2010 #1178 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er visst dårlig på å legge igjen spor her for tida, men jeg følger spent med! Noen tegn på at det begynner å nærme seg slutten på tida med W inni magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #1179 Del Skrevet 14. juni 2010 Veldig koselig å få deg på besøk i kveld, ha god natt snuppa Hadde det kjempe koselig jeg også!!! Nyyyydelig mat Jeg er visst dårlig på å legge igjen spor her for tida, men jeg følger spent med! Noen tegn på at det begynner å nærme seg slutten på tida med W inni magen? Her merkes det lite gitt.... så lurer på om det kommer til å skje noe eller jeg må settes i gang etterhvert :klø: mamma hadde en sånn livmor/morkake som ikke ville starte fødsel, så hun måtte settes i gang gitt... hun gikk 3 uker over med meg ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 #1180 Del Skrevet 14. juni 2010 Jøss, tre uker over var mye ja!! De er morsomme de tekstene på tickeren din Devilina. godt av de innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg