Gjest Iril Skrevet 29. mai 2010 #1081 Del Skrevet 29. mai 2010 Uff, stakkars dere og stakkars fine pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2010 #1082 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er bare så tragisk at jeg bare sitter her og gråter med deg Jeg vet så inderlig godt hvor vondt det er å miste pusen sin Off..! Vet ikke hva jeg skal si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. mai 2010 #1083 Del Skrevet 29. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1084 Del Skrevet 29. mai 2010 Takk jenter Ting er ikke bedre, men jeg har litt pauser på Har akkurat kommet hjem fra dyrlegen, så nå har vi sendt ho til kremering. Ville ikke ha felleskremering, så vi bestilte egen kremering med en liten urne. Dyrt... ja.. kommer på alt i alt 2000, men er man glad i dyret sitt så synes jeg i alle fall det er verdt det. Gruer meg til etterpå, da skal kjære på noe sånn motorsykkelløp grier han har sagt ja til, dugnad opplegg. Og da blir han borte fra 12 til 16.... og her er det jo ingen å snakke med er jo borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. mai 2010 #1085 Del Skrevet 29. mai 2010 Uffameg, jeg mistet mammaen til vår andre pus i fjor høst, og vet akkurat følelsen! Vi hadde også ikke lyst på felles kremering og endte opp på rundt 2000kr, men vettu hva, jeg brydde meg så lite om hvor "mye" penger det var, bare at jeg fikk en flott urne, og at det var kun pus som var oppi der Jeg ringer deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. mai 2010 #1086 Del Skrevet 29. mai 2010 Uff, så fryktelig trist Får tårer i øynene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mai 2010 #1087 Del Skrevet 29. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. mai 2010 #1088 Del Skrevet 29. mai 2010 Huff, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja savner lille jenta mi, men går bedre nå faktiks. Har ikke etter at vi leverte ho hos dyrlegen. Nå har vi ryddet vekk tinga hennes også, så slipper det og minne meg på ho... finner stadig hår her og der hvor hun likte å ligge, men det går bra det og Det verste var nok det at det var jeg som fant ho og at jeg bebreider meg selv over at jeg ikke skjekket fort nok hva som sto på. Trodde det bare var en blomst som deiset i gulvet så.... Og det at hun døde i armene mine... Men kjære var jo så fortvilet over at jeg var så uttafor.... så han og naboen har av alle ting, ringt til en fyr som hadde 3 små pusekatter som skulle gies bort. 12 uker gamle. Så naboen skal ha en og min kjære har sagt han vil ha de to andre.... så nå får vi brått to puser i hus. Som jeg sa til han, vil ikke ha de som erstattning for Missie, det blir helt feil, men han tenkte mere på selskap for meg tenker jeg. Vet ikke om det er galt av meg jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. mai 2010 #1090 Del Skrevet 29. mai 2010 Neida, det er ikke galt av deg De to små vil jo aldri ta Missie sin plass uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2010 #1091 Del Skrevet 29. mai 2010 Skjønner deg kjempegodt jeg Når vi fikk pusen som vi har nå var det like etter den vi hadde bare forsvant sporløst... trodde ikke jeg skulle bli glad i det lille dyret i det hele tatt, men nå har hun en naturlig plass i hjertet mitt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. mai 2010 #1092 Del Skrevet 29. mai 2010 Du har virkelig vært i tankene mine i dag Devilina, håper du fikk sovet litt og samlet litt krefter. Som sagt vet jeg hvordan det kjennes, men vil også si noe til deg som min mor sa til meg når Bella døde. PRØV å tenk hvor godt hjem Missie fikk da, at dere ga hun et flott hjem, at hun har fått omsorg og fått koset seg med dere....fått løpe litt ute og jaget mus, fugl eller fluer....så et godt hjem og godt liv hun hadde, uansett om det alt for kort! Husk at menn er fiksere....de får behov når vi er sårbare å gjøre noe for å fikse det.....men i dette tilfellet tror jeg det har mer med at mannen din føler seg helt hjelpeløs når han vet at en katt holder deg selskap når han er ikke hjemme....og at han har gått og har lyst å ta med 2 kattunger hjem føler jeg er sååå søtt at det varmer hjertet rett og slett! Husk, Marylin som vi har er jo dattera til Bella og hun minner meg veldig på mammaen sin hele tiden, da titter jeg til flotteste plassen i glasshylla vår der Bella ligger i urne.......blir fortsatt noen tår innimellom, men det er ikke rart, er jo babisene våre de oxo! Og tenk Devilina, om noen få uker får du et under du vil elske mer en noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1093 Del Skrevet 29. mai 2010 Tusen takk jenter for koselige og fine ord. Nei føler ikke at de kommer til å ta Missies plass, det kan ingen. De har jo helt enge personligheter de også. Og nå får jeg eller vi, to søsken... jentepuser. Naboen skal ha broren Så jeg får en svart og hvit en og den andre er stripete grå/svart... litt sånn som Missie var Håper bare dette ikke er noe skikkelige rampe katter :gjeiper: Neytiri: fikk ikke sovet så mye, ble bare mere avslapping og venting på kjære. Heldigvis kom han hjem før han skulle Fant faktisk 5 bilder av Missie på noen sider jeg hadde lagt ut bilde av henne. Både fra da hun var liten og fra noen måneder tilbake og så har jeg bilder på mobilen også Men nå er det grubling på hva vi skal kalle de to andre nye familiemedlemene.... de har ikke vært ute enda, så kanskje de skal bli innekatter :klø: er veldig skeptisk til veien som vi har rett på utsiden her... Missie var livredd biler og krysset aldri gata, holdt seg unna. Men vet jo aldri med de to andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. mai 2010 #1094 Del Skrevet 29. mai 2010 ihvertfall godt du fikk slappet litt av da Hvor gamle er de små pusene?? er dem steraliserte??eller skal dere kanskje få det gjort? Iallefall....steraliserte blir roligere, ikke gravide, og er mer hjemmekjære hvis du skjønner. Er også god ide og begynne med de så små i bånd første turene ut....da skjønner dem kanskje litt hvor dem ikke skal! hmmm navn, elsker å lete etter navn til pusekatter....si ifra om du ikke kommer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 29. mai 2010 De er 12 uker Så noen små tasser med andre ord Har tenkt til å kjøpe bånd til de ja Skal sterilisere de, helt klart. Vi gjorde jo det med Missie etter at hun begynte med denne løpetiden sin og den helvettes mjauingen hele tiden. DET var plagsomt husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. mai 2010 #1096 Del Skrevet 29. mai 2010 Da vår forrige pus døde, følte jeg at jeg måtte ha ny pus ganske med én gang. Du har helt rett i at ingen kan erstatte de vi har mistet, men det er mye god trøst i små babypuser likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. mai 2010 #1097 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvordan går det med deg i dag da søta???? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1098 Del Skrevet 30. mai 2010 Det går bra Vært og jobbet litt i dag og, er jo fortsatt vemodig når man ser på disse plassene Missie pleide å ligge og sitte etc, men det går bra som sagt Har mere en følelse av at hun er ute liksom, hvis du skjønner... for da var hun jo borte halve dagen til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. mai 2010 #1099 Del Skrevet 30. mai 2010 Skjønner akkurat følelsen.....den går over, tar bare tid Håper du ellers får en fin dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 30. mai 2010 #1100 Del Skrevet 30. mai 2010 Åh!!! Devilina!! Så utrolig trist med pusen din!!! Kjempe lei meg på dine vegne! Synes det var en fin ting å ha egen kremering og urne, det ville jeg også gjort! Det er et valg man selv må ta tenker jeg. Og nå så får du jo ha henne i en urne med bare lillepusen din i! Tenk 2 nye småtroll i hus nå! Spennende å bli kjent med de da!! Det blir sikkert kjempe fint! Måtte le da du skrev om bildama! Kan tenke meg at du ble en lille smule irritert ja! Vet akkurat hvor sint jeg selv blir i sånne situasjoner! Når jeg blir sint nå så dunker pulsen i magen. Jordmor sier det er morkaka.. Litt skummelt så det får meg faktiskt til å bli flinkere til å telle til 10 istedet.. Håper du har en fin søndag kveld vennen!! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg