Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Nei.... lallebu vel :klø: skjer jo lite i boka mi dag, så da får både jeg og den legge seg vel :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja synes faktisk KG har vært litt dø de siste dagene......innom med en :klem: før jeg nå legger meg :natti:

Sender deg mld i morra sladrisen min :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG inntar sommermodus; varmere vær=stille på KG :jepp:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at det var sånn i fjor :klø: men da var det jo bryllupsplanlegging jeg holdt på med her inne... stadig noe å oppdatere og legge inn bilder av da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har fått sjokk av å se :sol: og har fått heteslag av varmen vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må juble litt her også :nigo:

Gratulerer med ei jente, Neytiri!!! Girls rule!!! :strix:

Godt hun ikke var en sjenert baby denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come rain, hail or shine.. Jeg er alltid her jeg..

Hei, jeg heter Icing og er en KG-holiker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to :fnise: må liksom innom... tja... i alle fall seks ganger om dagen :lol:

Nå har jeg og kjære vært og svidd av litt penger... kjøpte et billig skostativ i 4 etasjer på Skeidar til 199 og så kjøpte vi søren meg en hvit kommode til Wiktoria også. Knall pris. 395 og det var litt salg på den :nigo: kan ikke klage da!!!

Jysk fikk også et kort besøk og der ble det ole brum veggpynt, sånne skumgummi figurer til å klistre på veggen. Har alt to ole brum bilder og jeg digger TIGGER!!!! :gjeiper:

Og 5 persinner til stua og soverom. DEILIG!!!! Sorte, så nå kan vi vandre naken rundt uten at noen ser oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må juble litt her også :nigo:

Gratulerer med ei jente, Neytiri!!! Girls rule!!! :strix:

Godt hun ikke var en sjenert baby denne gangen ;)

Tusen takk søte sladrisen min :nigo:

Gleder meg sinnsykt til å møte snuppa mi nå, ble litt mer virkelig nå synes jeg :rødme:

Oi mye dere fikk kjøpt i dag da! elsker tigger også jeg, er så søt.

Går rundt naken gjør jeg, desverre ofte når persiennene er fortsatt åpne :sjenert: glemmer meg liksom....

Håper dagen var god i dag, min var det iallefall :rødme:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var daten min over med Neytiri :nigo:

Jeg har i alle fall hatt det kjempe koselig!!!! :hoppe:

At to jenter klarer å skravle non-stopp så mye, :ler: det er ikke dårlig! :)

Men Neytiri, jeg glemte at jeg hadde kjøpt is til oss da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gudameg tiden fløy jo forbi, mannen begynnte å lure på meg :ler:

Ingen fare, vi får is neste gang, var godt med dip og grønnsaker og deilig frukt :sikle:

Skravling må det bli mer av tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bor jo bare et lite stykke fra hverandre, så da måtte vi jo det :nigo:

Var kjempe koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beina er ikke noe bedre i dag... og det hjalp sikkert ikke at jeg har jobbet litt i dag på et varm kontor med dårlig lufting.. Hovner jo bra opp av varmen også.

Har tatt på meg en liten ekstra jobb i samme kontorbygg jeg jobber i... og styrer min egen arbeidstid... er rett og slett og bare skrive journaler... det som sendes til den henvisende lege med resultat og funn etc... så blir det jo litt ekstra kroner i kassa da :nigo: Tjener jo myyyye bedre i timen på den jobben der enn den lille stillingen jeg har fra før av... selv om jeg nesten gjør det samme, vel litt mere variasjon er det jo, men går ut på det samme i grunn.

Så har nå sitti 3,5 time foran PC og skrivd og skrivd og skrivd.... og bunken med journaler blir jo ikke mindre.... :dåne: Er nesten så ille at jeg tenker latinsk her... skriver jo dette mye i diangoser og andre rare settninger.

Men... nok om det.

Har akkurat tredd av meg sokkene og lufter tottelittene og foten.... eller det som kan kalles en fot.

Sende kjære av gårde ista for å kjøpe støttestrømper til.. hvor vanskelig kan det være? Han kom tilbake med ankelstøtter han da :ler: et godt forsøk, men helt klart feil... og så hadde han faktisk spurt på apoteket også.... men han hadde ikke forklart hvem som skulle ha de og hvorfor...

Så da sendte jeg han i butikken igjen... han var litt sur ja.... vet jo ikke om det er stengt heller... hvis pinseaften er som påskeaften så stenger jo ting tidlig :dåne:

Ellers har jeg akkurat fortært en IIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! blir nok helt klart flere ja... LOLLIPOP :hjerte:

God helg alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var visst stengt i byen klokka fire i dag :sukk:

Les hva tickeren din sier :ler:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...