Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #961 Del Skrevet 16. mai 2010 Nå er jeg helt oppgitt og satt ut over hvor barnslige folk kan være.... Kjære fikk nettopp en tlf nå av en kompis han av oss, som han kjørte på fest sånn i seks tiden i dag. Nå ville han hjem.... og gjett hvorfor... Min X og dama hans var der... og av en eller anne grunn klarer ikke de å la vær og snakke dritt om meg.. jeg er et evig samtale tema i den familien der. Tenk å ha så lite spennende å snakke om? Så han ville bort derfra, for han ville ikke høre på sånt noe. Det skjønner jeg godt og setter pris på at han er så real venn. Er så barnslig at folk skal være sånn... det er 2 1/2 år siden det ble slutt og så holde på sånn enda... spesielt når jeg kjenner han som person og hvor mye jeg har hjulpet han oppigjennom. Dama hans kjenner jeg ikke en gang... det var jo hun som la seg etter han når vi var sammen... så hun bør jo i alle fall holde kjeft. Nei sånne mennesker er det synd på... de fortjener hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2010 #962 Del Skrevet 16. mai 2010 åååå herrigud for noen håpløse mennesker altså :dåne: de må nok ikke ha det så bra sammen om det er alltid deg som blir snakket om....merkelig :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2010 #963 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen folk altså! Jeg og han godeste har/har hatt ei venninne som i hennes øyne hadde noe på gang med han noen måneder før vi ble sammen, og hver gang jeg treffer henne (spesielt hvis hun har drukket) trekker hun frem hvor såret hun ble og hvor slem han var mot henne... (Fra hans side var det bare litt roting på fylla i russetida, uten å legge mer i det enn det..) Er utrolig slitsomt at hun fremdeles ikke har klart å legge det bak seg, selv om det er snart 6 år siden, og hun har vært i flere forhold siden den gang.. Men - skikkelig realt av han vennen deres! Der har dere en venn det er verd å ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 16. mai 2010 åååå herrigud for noen håpløse mennesker altså :dåne: de må nok ikke ha det så bra sammen om det er alltid deg som blir snakket om....merkelig :klø: Nei jeg vet ikke jeg... de henger sammen som erteris tror jeg... men det slår ALDRI feil... jeg blir snakket om... skjønner ikke hvordan folk kommer inn på oss som tema en gang. Det er sikkert fordi to gode kompiser av kjære er der eller noe.... Og det er ikke bare de... det er hele familien... men x svigermor i spissen... hun er jo værst... falskere dame skal man lete lenge etter... er man ikke enig med henne så legger hun deg for hat... ergo... det skjedde med meg, så jeg var ganske forhatt på slutten. Så sjeleglad at hun nye dama til X'en tok over, selv om det var hennes skyld alt sammen. Men savner det ikke. Har jo verden beste mann nå!!!! Noen folk altså! Jeg og han godeste har/har hatt ei venninne som i hennes øyne hadde noe på gang med han noen måneder før vi ble sammen, og hver gang jeg treffer henne (spesielt hvis hun har drukket) trekker hun frem hvor såret hun ble og hvor slem han var mot henne... (Fra hans side var det bare litt roting på fylla i russetida, uten å legge mer i det enn det..) Er utrolig slitsomt at hun fremdeles ikke har klart å legge det bak seg, selv om det er snart 6 år siden, og hun har vært i flere forhold siden den gang.. Men - skikkelig realt av han vennen deres! Der har dere en venn det er verd å ta vare på! Ja hva er det med jenter? Hvorfor er mange sånn? Fucking dramaqueens altså... tror dette er en grunn til at jeg har mere guttevenner enn jentevenner... det er bare sladder og tull med jenter. I alle fall mange av de. Altså, skal ikke legge sjul på at jeg har snakket dritt om mennesker jeg heller, men det er da i tilfelle fordi de virkelig har fortjent det, men jeg har i tillegg sagt det til de face to face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2010 #965 Del Skrevet 16. mai 2010 Skjønner hva du mener, har flere guttevenner enn jentevenner jeg og. Eneste gangen det har slått litt skjevt ut var i fjor sommer, da "alle" vennene mine var i utdrikningslaget til han godeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 16. mai 2010 ja da tenker jeg det var kjedelig å sitte hjemme og vente på en dødruken utdrikki forloved Men seriøst, er jo mye lettere å bli kjent med gutter... vært sånn siden jeg var liten.. var ei guttejente og en av gutta... Større enn de var jeg og raget høyt over de fleste lenge... helt til 6 klasse, da tok gutta meg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #967 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvorfor skal man være så sulten hele tiden? Det er jo IKKE plass!!! Dagens mat inntak: Frokost 2 brødskiver med peanøttsmør og glass med vann og en fryse-is med bringebærsmak Lunsj... ble nok en cheeseburger med en liten pomfritt i Sverige ja og 0,6 med Sprite 6 dumle sjokolader, sånne små med papir, vann og brus... TØRST!!! Middag: En slags gryte jeg laget med svinekjøtt, poteter, gulrøtter og løk. En vanlig middagsposjon av det. VANN igjen.... Og enda har jeg lyst på ting :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2010 #968 Del Skrevet 16. mai 2010 haha hvis du leser tickeren er det du sier i siste innlegg dritmorsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 16. mai 2010 Lay of the cake woman!! Men jeg har jo ikke spist kake heller :gjeiper: bare alt mulig annet Si meg... er det bare vi på KG i dag? er stille her... og jeg føler jeg sitter AAAAALT for mye på nett, men hva pokker annet skal man gjøre... ikke noe å se på TV, kjære stakk akkurat ut for å kjøre noen folk... og hente naboen, pus sover på klatrestaviet sitt, så det er lite action i ho... jenta mi i magen sover, der har det vært stille nå en liten stund.... da blir det nett da... enten her, babyverden... facebook, mail eller vg etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2010 #970 Del Skrevet 16. mai 2010 Lay of the cake woman!! Men jeg har jo ikke spist kake heller :gjeiper: bare alt mulig annet Si meg... er det bare vi på KG i dag? er stille her... og jeg føler jeg sitter AAAAALT for mye på nett, men hva pokker annet skal man gjøre... ikke noe å se på TV, kjære stakk akkurat ut for å kjøre noen folk... og hente naboen, pus sover på klatrestaviet sitt, så det er lite action i ho... jenta mi i magen sover, der har det vært stille nå en liten stund.... da blir det nett da... enten her, babyverden... facebook, mail eller vg etc... er nesten som jeg skulle skrevd dette selv!!!! forskjellen er vel at mannen ligger å snorker, og pus på klatrestativet og ja som jeg sa tidligere i boka mi.....er jo bare meg(og deg da) som ikke er bortreist...hahahahah...........jeg har til og med lagt meg til på babyverden..uansett om jeg hadde sagt jeg ikke skulle....men men måtte vel det til slutt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 16. mai 2010 Man må jo ingenting da, men er artig å kommentere og prate med folk der inne og. Og så er det så greit at mange har erfaring der fra før av etc. Heter for øvrig det samme der og Ja hva skjer med å være bortreist til 17 mai da... alltid vært hjemme jeg. Her blir det å stå opp, ta på seg litt pen klær... titte på barnetoget som er her borte i Stasjonsbyen, sammen med svigerinna og svogeren min.. så blir det noe mat hos svigers i to tiden for å så dra hjem igjen og finne på et eller annet... HIPP HIPP HEISANN HURRA!!!! Jepp... men tror det blir sånn her men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 16. mai 2010 Og hvis jeg ikke kommer innom i morgen.... liten sannsynlighet for at jeg ikke gjør det men Gratulerer med dagen i morgen alle sammen Håper alle får en knall dag med ustemte instrumenter, gnagsår, sol eller regn, is, pølser og glade barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mai 2010 #973 Del Skrevet 17. mai 2010 Du får se positivt på det, du har garantert gjort inntrykk på X'n din, siden han tydligvis ikke klarer å la være å snakke om deg! Og at han ikke klarer å si noe fint, det tyder på at han er forsmådd over at det er slutt enda. av den tickeren din - kake er jo godt Jeg har lagt min elsk på marsipankake, faktisk var det så ille en stund at kjære måtte bake marsipankake til meg Ha en flott 17. mai kos deg med hva du enn måtte ha lyst på! Hipp hipp hurra hurra hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. mai 2010 #974 Del Skrevet 17. mai 2010 neida må ikke, men "tvinget" siden KG var så stille i går Heldigvis er jeg ikke eneste skravlebøtta sent oppe på dataen :happy: Skal finne deg inni der Håper dere koser dere i dag, og spiser noe godt hos svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 17. mai 2010 Bare innom en snar tur før det er sengen Jobb igjen i morgen..... phu... ble brått vant til fri nå Fikk på meg finstasen... eller tja... det som kan se noenlunde fint ut i en gravidkropp. Så på barnetoget som gikk er i bygda.. går ikke mange på den skolen altså Var over før man rakk å blunke... vi orka ikke å dra inn til Sarpsborg sentrum, alt for mye biler og folk over alt. Så vi tok en tur til et lite tivoli i utkanten av Fredrikstad... for å slå i hæl litt tid.. jeg og kjære vant noen rosa bamser til Wiktoria Så dro vi av sted til svigers... der ble det hjemmelaget pizza og salat ved siden av. den er knall god!!!! Svigerfar som er mesteren på kjøkkenet der. Så litt skravlings før det ble kaker og is..... Så hjem og få på seg joggisen i fem tiden.... da var det bort til søstern til kjære og mannen... grille litt, spise litt godis og bare sløøøøøøve. Kort fortalt... dagen vår... nå er det i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2010 #976 Del Skrevet 18. mai 2010 Høres ut som du også har hatt en koslig 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #977 Del Skrevet 18. mai 2010 Var en koselig dag ja, litt uvant og feire den her nede da... har bodd her i 3 år, men feiret hos mamma i fjor og det er det jeg er vant til. Alt blir jo gjort andeledes fra sted til sted i grunn, men en koselig dag var det jo. Gleder meg enda mere til neste år da vi har ei tulle i barnevogn, svigerfar har alt planlagt hva han skal kjøpe, flagg og sånn liten tute.... huff... klarer meg fint uten den tuta Håper hun ikke skjønner hvordan den virker Ellers lite å oppdatere i dag. KNALL her i dag DEILIG!!!! I morgen skal jeg på Babyverden treff etter jobben og så er det UL kontroll på sykehuset på torsdag, er på grunn av den foranliggende morkaka. Flyttet seg har den jo, men sykehuset har jo ikke fått med seg det, og så har jeg jo en god unnskyldning til å se lillemor i magen igjen. Blir vel siste gangen det før jeg ser hun LIVE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2010 #978 Del Skrevet 18. mai 2010 Regner med den tuta er bedre å spise på enn å blåse i Jeg gleder meg utrolig til neste år med barnevogn og egne tradisjoner Jordmor ringte sykehuset angående den foranliggende morkaka og den kryptiske beskjeden på ULarket mitt. Å der sa di at, jeg hadde foranliggende morkake, men den lå ikke i veien for fødseleskanalen. Så derfor blir siste UL nå 23. juni, men til gjengjeld i 3D Ser det begynner å komme blå himmel her hos oss også Babyverdentreff høres koslig ut, har vært et par turer innom BV, men syns forumet der er litt uoversiktlig, at jeg foretrekker KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #979 Del Skrevet 18. mai 2010 jaaa for bra vær i dag da nydelig!!!! BV treff, så koselig blir det mange av dere?? Håper så ynderlig at du og meg har riktig følelse på at jeg har en liten tulla inni magen....sender deg mld så fort jeg vet i morra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #980 Del Skrevet 18. mai 2010 Ser jo ut som en jente mage da, selv om man ikke skal gå etter den myten helt men Ja send meg en mld!! Må jo vite I morgen så bli vi ca 7-8 stk. Og disse jentene har jeg møtt før også. Er to ny, men de var litt usikre på om de kom eller ikke Så har bestilt fin vær, for da sitter vi ute på brygga i Fredrikstad Icing: ja litt uoversiktelig er det, men jeg bryr meg bare om de nye trådene uansett.. kommentere litt her og der... men skal man følge med på noe så må man virkelig følge med, for trådene forsvinner sannelig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg