Mazilla Skrevet 13. mai 2010 #921 Del Skrevet 13. mai 2010 Leste først at "da kom vannet", uten å få med meg at det var vann i beina det var snakk om. Gjett om jeg fikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 13. mai 2010 nei det er lite action med at vannet kommer her bare litt i beina gitt Men nå er jeg frustrert her.... driver å strikker noen grønneblader jeg skal sy på babylua jeg laget for noen dager siden.... men :klø: har kommet til noen forkortelser jeg liksom ikke klarer å skjønne noe av. Google er heller ikke venne med meg, finner ingenting Hva betyr k? er det rett og slett kast? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #923 Del Skrevet 13. mai 2010 Hmmm hva står mer i oppskriften der det står K???? er litt usikker, men k kan kanskje bety kantmaske eller kast......må ha resten for å forstå tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 13. mai 2010 Står 1 r,k,1 r... men har funnet ut at det må bli kast det skal være. Har i alle fall strikket ferdig to blader jeg skal sy på lua Tok meg en dusj i fem tiden og la meg på senga for at kjære skulle smøre meg inn... ja, må ha smøre hjelp... slitsomt med eksem og når jeg ikke kommer til. La meg for å tørke og slappe av litt.... ble visst en cowboy strekk på 2 timer Om det er graviditeten som slo meg ut eller allergien er jeg litt usikker på, men søren så godt det var å sove litt Var liksom ikke så spennende å sitte å se på repriser på TV og se på kjære tasta på pc'en heller.... Har sitte å tittet litt på extreme makeover homeedition nå... :dåne: skal si han Ty Penington eller hva han nå heter er litt av et stykke kjøtt Sto nettopp i ene dusjen de hadde laget på den serien i barings og testen den ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #925 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja han Ty er jo ikke dårlig å se på nei Ja det betyr et kast....en rett og en kast og en rett igjen Ble det full smøring på deg eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #926 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) *dobbelpost Endret 13. mai 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #927 Del Skrevet 13. mai 2010 Dårlig med full smøring... bare baksiden han gikk rett til pc'en igjen... vi har blitt et utrolig kjedelig ektepar... enten sitter jeg på pc eller han.... men jeg gjør i det miste andre ting når han sitter på pc da... rydder eller vasker et eller annet... Han bare går rundt og lurer på hva han skal finne på og sier han kjeder seg... og så går han ut til naboen eller noe.... Hvis det skal fortsette sånn i maaaange år :dåne: da tror jeg at jeg dauer. Vi vet liksom ikke hva kjærestetid er lenger.... jeg orker jo ingenting, er sliten og slapp hele tiden. og DET er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 13. mai 2010 Klarte ikke å la vær jeg... måtte laste ned et program for å få ut bilder Bilde av lua jeg har holdt på med, mangler bare å få strikket eller heklet en blomst som skal festes på siden sammen med de to grønne bladene jeg har laget som ligger der Er størrelse 6 mnd på lua, så litt stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 #929 Del Skrevet 13. mai 2010 Så søt den blir :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #930 Del Skrevet 13. mai 2010 awwww så søt luen kommer til å bli :rødme: ahhhhhh tror vi er likere en vi tror altså......forskjellen er at siden mannen jobber mye hjemmenifra har vi 2 laptopper......så kveldene kan bli til at begge sitter på hver sin data og tvn er i bakrunn......skikkelig romantisk ikke sant Men etter jeg ble gravid har det vært vanskelig siden jeg orker lite.....men tror nok når en små en kommer in i bildet så blir det litt dårligere tid å sitte å "kjede" seg på pcn MEN er jo viktig at man får kjærestetid etterhvert også, så det må man pleie Vi får håpe vi får litt energi igjen etter disse hormontidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 13. mai 2010 Har ikke hatt energi på flere år jeg.. det startet da jeg ble utbrent og aldri rette seg opp Så er sikker på at det er noe annet som ikke stemmer med kroppen min, for utbrent er jeg da ikke lenger. Men nå er det her.... akkurat vært hos svigerinne og svoger, spist mat og sett Avatar. Ble overrasket over den, bedre enn jeg trodde Elsker fargene de har brukt i filmen og historien så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #932 Del Skrevet 14. mai 2010 :dåne: jeg er VÅKEN!!! og det på min fridag og før klokka til mannen har ringt.... tegn på at jeg forbereder meg til å sto opp tidlig? Men finnes ikke trøtt og får ikke sove igjen. Våknet 06.30 på slaget og måtte tømme blæra... da var det gjort. Og det første jeg gjør er å inn her fritidssyssel? Grått og trist ute i dag og..... sikkert sånn her 17 mai vær vi får. Det var jo ikke så ille i fjor og da må vi jo få dritt vær i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mai 2010 #933 Del Skrevet 14. mai 2010 ...og du var sjokkert over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 14. mai 2010 ja... skulle til å si... jeg slo deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 14. mai 2010 Her sitter jeg... har akkurat fått meg ny fastlege fra 1 mai... som jeg IKKE får bestilt time hos :dåne: Jordmor skal ha ferie snart og da må jeg ha kontrollene mine hos legen, helt greit det.... men når jeg var der 7 mai og leverte journalen min så fikk jeg beskjed om at jeg ikke var registrert enda... de får en disket fra fastlegeordningen med nye og sluttede pasienter... den hadde de ikke fått påsto de. Så jeg måtte vente til mandag... ringer tirsdag 11 mai og får beskjed om å ringe dagen etter siden jeg ikke er registrert... Hva faen... gir de litt tid og ringer i dag... de har ENDA IKKE opplysninger på meg :dåne: Så jeg er uten fastlege... for jeg kan ikke bruke den gamle, der er jeg utmeldt og den nye har jeg liksom ikke tilgang til. Som jeg sa til dama i tlf... hva om jeg hadde vært veldig syk eller noe.. hva da? Fikk ikke noe svar på det... kjenner at dette er grunnen til at jeg utdannet meg til helsesekretær, for å få vekk sånne sure kjerringer som bare avspiser seg på alt du sier. Så hittil så er min erfaring med det nye legekontoret bånn i bøtta. Spesielt når jeg vet hvordan ting funker, de har faen meg ikke lov til å nekte meg. Sitter jo her med bekreftelse forran meg på at jeg har lege der.... så til slutt så sa dama i tlf at jeg måtte da komme ned med brevet og liksom bevise hvem jeg er... men hallo!!! De har jo journalen min!! Hvor vanskelig kan ting være? :dåne: Ikke har jeg bil i dag, må ta buss og gå et lite stykke, for en jævla bussen kjører jo ikke innom der heller.... Ringte fastlegekontoret og hørt litt om mine rettigheter og hun dama jeg snakka med der ble jeg helt satt ut og kunne ikke skjønne hva de holdt på med, for den disketten var jo sendt for lenge siden. Måtte bare ha en liten utblåsning her..... har vært tolmodig de andre gangene, men i dag... faen altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. mai 2010 #936 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ja hva skjer når man må opp tidlig for å tømme blæra, får egentlig ikke sovet igjen....men i dag sov jeg til record 9 Høres ut som du kunne hatt godt av å få rebalansert kroppen igjen, det gjorde jeg for 4 år siden etter en veldig stressende jobb, og ble utrolig bra etterpå! Jeg begynnte med yoga, så tok jeg både healing og akupunktur......helt utrolig edit: uffameg så siste innlegget ditt her.......personlig hadde jeg gått ditt ja med papir bekreftelsen og stått der til jeg fikk time snarest!!!!!!!!! Jeg er såå sta at jeg hadde ikke tatt noe crap fra legesekretæren og latt alle på kontoret høre om hun skulle ikke skjønne at du SKAL være på lista dems. Du får også nevne at du har snakket med fastlegekontoret og at dem sa den disken er sent for lenge siden :dåne: Endret 14. mai 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. mai 2010 #937 Del Skrevet 14. mai 2010 Så du meg forresten i Avatar i går eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #938 Del Skrevet 14. mai 2010 klart jeg gjorde hehe, synes du var litt blå men Ja, har lurt på å dra dit... men når jeg må vente en time på buss tilbake... så frister det lite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. mai 2010 #939 Del Skrevet 14. mai 2010 Blue is my color Kan du ringe de opp igjen og be om faxen dems eller???kunne kanskje faxet dem brevet du har?? ellers ringt igjen og sagt du snakket nå med fastlegekontoret og dem sa de skulle hatt dine opplysninger allerede og at de kan ikke nekte deg time :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mai 2010 #940 Del Skrevet 14. mai 2010 Helledussen, skal det virkelig gå an?! Jeg er sjokkert over helsevesenet til tider Og, si meg en ting, diskett? Det var det et oppslag om i en eller annen nettavis, diskett liksom, hallo middelalder Nei, håper det ordner seg fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg