Devilina Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei det er sant, hadde glemt det jeg da var jo ikke akkurat det noe milepæl.... hmmm... Har du vasket alle klær og sengetøy og sånt da? Driver med det nå jeg.. litt tidlig ute, men hadde ikke noe annet å ta meg til. Så nå er det en rosa vask som står og går var brått mere rosa enn jeg hadde regnet med.... fått noen tepper og håndkler også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 #902 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei, har ikke vasket alt ennå. Laaaat Hadde tenkt til å sette på en maskin i stad, men så satt samboeren på undertøy. Får ordne med det i morgen (utsette, utsette, skippertak er bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #903 Del Skrevet 8. mai 2010 Kjedelig å ikke ha noe ordnlig uteplass da... Linelia :slår: Jeg har jo litt over 15 igjen :dåne: Missunner dere som vet kjønnet, er så frustrert over stae Bumba!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 #904 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg tror Bumba er ei jente, Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #905 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg tror Bumba er ei jente, Neytiri Fully noted! jeg tror også det i grunn.....men frustrerende å ikke vite 100% Gleder meg til 19mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2010 #906 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er deilig med få uke igjen Hva strikker du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. mai 2010 #907 Del Skrevet 9. mai 2010 Heia!! Takk for koselig hilsen både her og der! Er er bare 62 dager igjen til Wiktoria kommer??? :dåne: Huff, det betyr at jeg har gått glipp av alt for mye!! Kan skjønne at det blir litt mer rosa når man vet at der er en liten prinsesse som kommer! Jeg var på Foreldre og Barn messen idag og alt er jo enten i rosa/rødt eller blått!! Så enten man vil det eller ei så må man jo fargemerke barna sine. Jeg skal innrømme at jeg kjøpte blått på tross av at jeg er helt sikker på at Knøttet er en jente. På pur F rett og slett! hehe!! Nå skal jeg lese gjennom dagboka di siden sist jeg var her, tenkte bare å legge igjen et forspor først! mange fra oss 2 til dere 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. mai 2010 #908 Del Skrevet 9. mai 2010 Søt lue forresten Blitt rene ræsærn på strikk og slikt du nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #909 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er deilig med få uke igjen Hva strikker du nå da? Strikker en ny sånn djevellue men prøvde en annen oppskrift... og jammen har jeg ikke fått den til :gjeiper: Slapp å sy den sammen vettu, er det problemet ligger Så nå slapp jeg er raserianfall en gang til Begynte på den i går og er ferdig med den i dag. Den i gul og sånn creme hvit, beige eller noe.... bare tok en farge rett og slett. Gidder ikke å legge ut bilde enda, den er nemlig ikke hel ferdig. Må feste tråder og lage sånne knytebånd + at jeg tenkte jeg skulle slå til med å hekle en sommerfugle eller blomst og sy på. Aldri gjort, men en gang må være den første.... og jeg lover jeg ikke skal koke over hvis jeg ikke får det til SØSTERLITEN!!!!!! Så godt å se at du er her igjen.... ja å oppdatere seg i boka mi er jo så som så... får i alle fall mye strikkegreier å lese og irritasjon Ja tenk... det er bare 9 uker til snuppa skal ut... eller... +/- vet jo aldri med disse små. Er alt bra med deg da? Håper da virkelgi det :dåne: tenk... inne på babyverden på mitt termin forum har det blitt født 2 bebiser alt :dåne: Skummelt, men det går faktisk bra med både den lille gutten og den lille jenta. Det er ikke tvillinger Vært hos svigers i dag... vi ba oss selv på middag, veldig kjekt.. slipper å lage selv og så fikk vi beskjd om at de ville ha oss med på IKEA og handle litt 1 juni HELT KNALL!!! Blir så klart til barnerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 9. mai 2010 JEG HAR KOMMET PÅ NEST SISTE BILDE PÅ TICKEREN MIN!!! Men kjenner jeg faktisk får litt småhetta..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2010 #911 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er jo ikke lenge siden vi begynte å ticke jo! :dåne: Tiden går så fort, men det kjennes jo ut som om det er en hel evighet mens det står på.. Merkelig det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. mai 2010 #912 Del Skrevet 9. mai 2010 Den som gir seg er en dritt ikke sant!!! Hva er oppskriften siden den ikke trengs å sys sammen???? skulle gjerne gjort en i babyull...de jeg strikket er i bomull ... Nå må vi finne en dag og treffes før du popper ut jenta synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #913 Del Skrevet 11. mai 2010 POKKER!!! har vært uten data i hele dag... kjære gjorde det flotte at han skulle bare sjekke nettbanken sånn kjapt før vi dro hver til vårt på jobb... men han satt pc på kanten av senga,... og den deisa i gulvet... så nå er nok hardisken ødelagt. Får pc'en på, men ikke noe mere enn det :dåne: at det går an!!!!!! Heldigiv fikk vi låne den gamle laptopen til naboen, han hadde nettopp kjøpt seg ny... men alikevel... alle bilder og sånt på pc'en da.... Var også på helstasjonen i dag på sånn fødselsforberedende/foreldre kurs ting. Alle som var der hadde termin i juli, tror vi var 8 par Hadde foredrag med fysioterapaut i dag og lærte litt øvelser her og der etc, neste møte er med jordmor etc. Så mye greit å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. mai 2010 #914 Del Skrevet 12. mai 2010 Å, nei! Så kjedelig med ødelagt laptop Får håpe dere ikke mister alle bildene deres da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. mai 2010 #915 Del Skrevet 12. mai 2010 ååååå så kjipt med pcn lite tips......vi kjøpte sånn løs hardisk og overfører alltid bilder på det også.....da har vi en backup om noe skulle skje, som kan desverre gjøre......MEN det er utrolig hva dem får tatt av en hardisk altså, er ikke all håp ute vettu Håper det ikke blir lenge til dere får enten fikset gamle eller fikset ny laptop. Kan ikke leve uten litt skravling med Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. mai 2010 #916 Del Skrevet 12. mai 2010 Kjipt med pc`en da. Min laptop krasjet også for en ukes tid siden. Håper det løser seg greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #917 Del Skrevet 13. mai 2010 Å jeg klarer alltids å finne meg en pc, ente på jobb eller så har vi da fått låne en sånn halv fungerende fra naboen... den jeg sitter med nå. MEN.... får jo ikke lagt ut bilder og sånt da, kjipt..... Var å handlet i går, kjøpte gardiner til Wiktoria sitt rom, Gule med elefanter på Vi har sånnne creme gule/hvite vegger der inne, så synes det passet bra Ble sjeleglad da jeg fant disse gardinene, det var ikke ROSA... som så alt annet er. Kjøpte også ei lita nyfødt lue med blondekant rundt og en strømpebukse med blondekanter på rumpa. Sånne er sååååå søte Traska rundt i div. kjøpesentere og butikker med svigerinna mi i går... til slutt var det nesten så jeg måtte ha meg gå stol. DA kom vannet i beina.. bare føttene da, merket det ikke noe andre stedet. Hadde så vondt for hvert skritt jeg tok, hadde nok ikke de mest gunstige skoa heller, men var liksom kun de jeg kunne bruke. Fant meg ei gravid linbukse i hvitt som jeg skal ha på 17 mai, gidder ikke å legge mye penger i det. Så nå gjenstår det bare å finne en tunika som er knall fin å ha over.... det var ikke en lett ting å finne... følte meg helt feilplassert da jeg gikk inn i vanglie butikker som ikke har gravidmote men tunikaer er jo knall og størrelse L/XL passer og legger seg pent over magen min Skal helt klart ha en backup cd eller rett og slett en sånn backup mini hardisk ting. For vi har tross alt over 500 bryllups bilder der inne.... og to filmer... cd'ene til disse har jeg ikke og så klart masse annet stæsj. Heldivis har jeg 3D UL bildene på en cd enda. Himmelspretten i dag..... ja det er det er den dagen i dag? :klø: Snakk om å være med da.... deilig med fri... skal ikke på jobb før til onsdag jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 13. mai 2010 Forresten!!! HVA HAR SKJEDD MED TICKEREN MIN!!!??? Borte jo.... møkk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #919 Del Skrevet 13. mai 2010 Uff håper dem kan iallefall få bildene og filmer av hardisken.....er jo ikke gøy å tape bryllupsbilder og ting! Ja kjøp deg en hardisk(løs) og bruke alltid som en backup.. Du får ha en skikkelig lazy day og sette beina høyt opp...håper det blir ikke for ille med vann i beina......legen sa det er jo helt normalt, men klart skal det følges med Har du bilder du skulle legge ut her???av strikke tinga eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #920 Del Skrevet 13. mai 2010 Har knipset bilder av strikke tinga ja, men siden det ikke er min pc, så gidder jeg ikke å laste inn programer etc.... er som sagt ikke en helt stabil pc det her... tror det er mye ulumskheter og dritt på den... Har ikke merket noe i beina i dag, bare litt kramper i dagtidlig, men det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg