Britt Banditt Skrevet 7. mai 2010 #881 Del Skrevet 7. mai 2010 Og jeg som kjøpte mer garn i dag for å lage flere, DET skal jeg IKKE. Skal brenne hele dritten eller tørke meg i rævva når jeg er på dass og dra ned...... :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #882 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja pokker heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #883 Del Skrevet 7. mai 2010 ser jo riktig ut det ta en titt på mine, er ikke ulikt....trenger somsagt bare trådene djevelue edit: nei vettu hva, nå ser jeg nærmere....et eller annet er ikke riktig......de hullene som lager et mønster skal jo være på hver side foran på ansiktet...så det blir to spisser ned hver side, så det blir en slags bue på panna..... Ja det fant nemlig jeg ut og... derfor jeg tror jeg har sydd feil.. eller så har du... :gjeiper: De bildene jeg har googlet har spis i panna, derav navnet djevellue... men det som irriterer meg med lua er de tre toppene som kommer på toppen..... Men men... gjort er gjort, skal ikke ta den opp, Wiktoria må nok pent nødt til å bruke den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2010 #884 Del Skrevet 7. mai 2010 I figured it out!! tror jeg......du har sikkert sydd sammen spissene som egentlig skulle være rundt ansiktet, og spissene som da skulle vært oppå hodet er nå foran ansiktet....eller hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #885 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja det jer lurer på og... møkk... Men ta en titt på den linken her og bildene... er sånn min ser ut... nesten http://www.google.no/imgres?imgurl=http://maritasverden.files.wordpress.com/2009/09/img00186.jpg&imgrefurl=http://maritasverden.wordpress.com/2009/09/18/djevellue-fra-boken-myk-start-superenkle-a-lage/&usg=__6bUW9Ux36yxGQCQZyVO8haJW4TE=&h=1200&w=1600&sz=678&hl=no&start=12&um=1&itbs=1&tbnid=FXTpzbhrHDNZ4M:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Ddjevelluer%26um%3D1%26hl%3Dno%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2010 #886 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja du sydde sammen feil side....for andre enden er jo ikke så spissete Ja lua du linket til er veldig lik din, og går helt sikkert an å bruke sånn også, men blir den sydd sånn som jeg gjorde får du mønsteret på riktig sted, og den vil nok sitte mer tett intil hodet...... du kunne jo alltid prøvd deg på en til og sett.....uansett synes jeg den var søt, og du flink! er jo litt sjarm i det at barna bruker noe monster bukser eller litt mongo luer i blandt...sålenge det er strikket av mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 7. mai 2010 Skjønner fortsatt ingenting, for hvis jeg har sydd sammen feil ende så blir det jo to spisser i panna istedet, som liksom dekker hvert øyebryn... Nei nå må jeg gi meg med det her. Er så forbanna nå.... er perfeksjonist og alt må bli bra ellers blir jeg forbanna. Slitsomt, men har alltid vært sånn... har sånn uggen følelse inni meg... så best ikke kjære sier noe nå ellers kaster jeg pc til helvette etter han. Huff... med et sånt temperament jeg har så stakkars ungen vi får... har lurt på hvordan det skal gå og litt bekymret for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2010 #888 Del Skrevet 7. mai 2010 Du virker like sta som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #889 Del Skrevet 7. mai 2010 Nå kom kjære fra butikken med Fox, Rox, melon og Se og hør til meg.... Noen som prøver å legge "plaster" på såret. Lørdag i morgen..... lurer på hva jeg skal ta meg til..... kjære skal av gårde og være flaggvakt på noe løp på Rudskogen, jeg orker ikke å være med... får ikke akkurat løpt på do når du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #890 Del Skrevet 7. mai 2010 Du virker like sta som meg Det er vel bare fornavnet... Sta, egen, kort lunte..... hører vel med til det at det er taterblod i slekta langt tilbake. Og ADHD på toppen av det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2010 #891 Del Skrevet 7. mai 2010 neimen så snill han var da, de gjør jo allt mulig til å fikse ting vettu....det er det menn er flinke til...."hva kan jeg gjøre for å fikse det" Kos deg med lesing og sladder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2010 #892 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er vel bare fornavnet... Sta, egen, kort lunte..... hører vel med til det at det er taterblod i slekta langt tilbake. Og ADHD på toppen av det hele... hihi...ja skjønner.....er jo da best å være mest mulig i godt humør Men perfeksjonismen har også vært min beste og dårlige egenskap til tider....husker jeg tok så lang tid med klipp som lærling for jeg skulle ha det perfekt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #893 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja... kjenner til den... husker jeg ble så forbanna på frisørskolen jeg... at jeg kjørte saksa i bakhodet på dokka jeg sto å klippet...da måtte jeg ut å lufte meg, det bare kokte så inni granskauen... og det var i grunn for en liten bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #894 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja dokkehodene er jo enda verre, er jo ikke sånn som å klippe et menneske hode altså... Håper du kom over frustrasjonen med lua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #895 Del Skrevet 8. mai 2010 For å ikke snakke om hvor teite de ser ut Det skulle helt klart vært med skuldre på de dokkene..... Er fortsatt litt irritert over det med lua Men så lenge jeg ikke ser den eller holder på med den så går det bra :gjeiper: Lurer på hva jeg skal ta meg til i dag... blomstene og krukkene er jo fikset ute, så slipper det.... er da nok å gjøre her inne, men hvorfor skal det være sånn at jeg ALLTID driver med husarbeid i helgen og kjære gjør noe heeeelt annet. Mister liksom lysta til å gjøre noe da. Knall vær i dag og Kanskje jeg rett og slett skal finne på å vaske litt babyting, er ikke dumt å begynne med det nå... brått er ukene over og jenta vår er her 9 UKER IGJEN I DAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #896 Del Skrevet 8. mai 2010 Bare ny uker JELOUS!!!! Du kunne også bare sittet ute og nyyyyyte sola ha en knall dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 #897 Del Skrevet 8. mai 2010 Her er det bare litt over fire uker igjen! Ædda bædda! *Barnslig i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #898 Del Skrevet 8. mai 2010 Bare ny uker JELOUS!!!! Du kunne også bare sittet ute og nyyyyyte sola ha en knall dag Har ikke ute møbler til å sitte på... og så deler vi sånn felles hage med de 3 andre leilighetene her... og det ser ut som et helvette i hagen... hun oppe har vel 3 unger, de vet ikke hva å rydde opp er... Her er det bare litt over fire uker igjen! Ædda bædda! *Barnslig i dag* 4 uker ja, er høygravid du nå da har du bestilt jenta før? Fy altså... du har jo permisjon neste uke du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #899 Del Skrevet 8. mai 2010 Nå strikker jeg igjen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2010 #900 Del Skrevet 8. mai 2010 4 uker ja, er høygravid du nå da har du bestilt jenta før? Fy altså... du har jo permisjon neste uke du.... Jeg har bestilt hu før, ja Hehe. Permisjon neste uke, ja, men kommer nok ikke til å merke så mye til det da, i og med at jeg er sykemeldt nå uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg