Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Første delen av teksten på tickeren din passa ganske bra nå.. :fnise:

Gøy med listeskriving, det liker vi! :tommelopp: Pluss at det kanskje gir deg oversikt og tar litt tid, så du har noe å sysle med mens mannen er på fest..? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: ja jeg vet.. breasts leaking :ler: humret litt for meg selv da jeg så det ista. Men kynnere har jeg heldigiv ikke opplevd enda, så bank i bordet for det...

Liste skriving må til vettu, er sånn systematisk person til tider... så blir mye lister nå og da :fnise:

Lurte på og skrive en mer eksakt en over hva jeg hadde av klær til lille jenta, men orket ikke akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte faktisk stellematte fra flust.no vi :Nikke:

Denne med brune mus :) 'Men det er vel kanskje ikke helt sånn du tenker på med trekk? :klø:

Jeg blir nok å ha engangs tisselaken og en håndduk oppå itilfelle uhellet skulle skje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo bare søøøøt da :hjerte:

Nei altså... har mest lyst på sånn med plastikk aktig trekk vi da, men klart, det går jo fint an å legge et håndkle på også. Vi får titte litt her og der i alle fall.

Må bare få lagt ut hva søstern hadde kjøpt til Wiktoria i dag :ler:

Helt rått!!! Søstern er fast bestemt på at det blir ei guttejente vi får, siden vi begge var det :fnise:

003nqz.jpg

Drage sparkebuksedress da eller.... med rygg og hodekam og føtter :ler:

Bak

004rr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøff ja!!! :hoppe:

Lindex hadde hun kjøpt den :) Har aldri sett den før og jeg har da vært innom lindex og tittet nå og da. Hun kjøpte den på Ski Storsenter og det er liiiiit større en det senteret her i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Min søster kjøpte også en lignende dress til vår lillegutt. Den er kjøpt i Praha, og er litt gul på taggene, men bortsett fra det var den ganske lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellematte med plastikktrekk.

Barnas hus

Vi kjøpte vårt på barnas hus, der hadde de flere å velge mellom, vi har en grønn frosk på vår tror jeg, i plastikk :Nikke:

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt dragedress. Det er så mange fine og morsomme klær til småtassene. Ikke rart noen og enhver tar litt av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant den var tøff... :Nikke: lille drageprinsessa mi inni den :hjerte: Jeg er ikke av den typen som må ha en rosaprinsesse baby, så bare tøft med litt uvanlige klær :nigo:

MEN!!!! HVA SKJER MED AT DET SNØØØØØØØØØR!!!!!!!!! :dåne:

Var oppe i fem tiden i natt for å tømme blære og hørte det tromme litt mot vindu, tittet ut og det regnet som bare det... våknet igjen klokka 7 for å stå opp og ordne meg til jobb... hva ser jeg.. HVIT BAKKE!!!!! :sjokk: Og det i mai.... jaja... blir kanskje en hvit 17 mai da? :klø: og det i Østfold liksom.... Har rabla helt for værgud(ene) nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Devilina!

Så koselig å lese her igjen. Lenge siden sist føler jeg.. :sjenert: Herlig å begynne å planlegge klær til vesla, og det var en søt dragedress!

Her hadde det visst også snøa før jeg sto opp i dag. Godt at det ikke la seg på bakken og snøa enda mer. Det skal jo være vår nå jo!

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Honning! :goodbye:

Koselig at du har tatt turen innom her :nigo:

Planlegging av klære ja... har pågått en stund den da :sjenert: har en hel stor skuff full av div. ting nå... er ikke sikkert lille snuppa mi rekker å bruke alle klære en gang :fnise:

Men det er jo så vanskelig å gå ut av en butikk uten å ha kjøpt en nusselig lite plagg.. og det er så mye her og der som er nedsatt og da må jeg liksom slå til :gjeiper:

Nå er snøen borte og :hoppe: ikke slaps på bakken, regnet har stoppet og :sol: titter fram... ikke dårlig med alle årstidene på en dag :ler:

Til og med :catmilk: har dristet seg til å gå ut nå da hun så det ikke regnet. Den katten der har panikk for vann :skratte:

Ligger i senga og sløver med pc på fanget.... føler meg veeeeeldig usosial, kjære titter på TV... men er liksom ikke noe spennende å se på heller. Er i det late og kjedelige hjørnet i dag.

Mere garn har jeg lyst på og :fnise: må strikke mere luver, fått helt strikke dilla her... er jo morro når man først får det til. Og spesielt når ting ikke tar laaaang tid :ler:

Så en stor takk til Neytiri og oppskriften jeg fikk av ho :klemmer:

Har forresten akkurat fortært 2 porsjoner bali kyllingryte... små vel og merke... og att på til.. smelt i meg to brødskiver etter det :dåne: er så MEGA sulten om dagen.. er nå det skal økes med kiloer vel.... huff.... skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snødde det også i dag tidlig, men la seg aldri på bakken, men når jeg kjørte forbi deg....da var det jo vinter wonderland igjen :dåne:

Jaaa begynnte å lure på luen du hadde strikket, ble den fin???få se??? Jeg har en enkel oppskrift fra Susan sto helit av babyvotter...så om du har lyst å strikke noe annet har jeg den ;)

p.s. om du vil har jeg laget en enda minddre versjon av lua, halverte oppskriften ca og da ble lua akkurat stor nok for nyfødt ;)

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har ikke fått sydd den sammen enda, Neytiri..... har alltid en tendesn til å starte på 100 prosjekter sammtidig, så da tar det litt tid med meg til tider :gjeiper:

Snøen er borte nå!! Vært knall vær i dag :sol:

Er hjemmom en tur for å slå i hæl litt tid før jeg stikker til bye og tar en latte :hjerte: med ei venninne. Hun er faktisk den eneste som gidder å spørre om vi skal ta en latte og skravle, det setter jeg pris på. :nigo:

Oj.... var 30% på papir etc på panduro.no.... så nå har jeg gått litt bersærk på nettsiden deres og handlet masse stæsj til reduserte priser.... kom på 700kr med frakt etc for det men.... :sjenert: Er jo morro å pusle med forskjellige ting når man har en ledig stund :) Tenkte å begynne å lage litt babykort etc siden det er mange som plopper snart

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...