Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var forresten og hentet den derre babybox pakka man kan få på Apotek1 i dag. Masse spennende oppi der :nigo:

Så nå skal jeg sette meg ned og lese bladet som fulgte med :)

Var bra den pakka :Nikke: Jeg fikk den på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg ble litt skuffa for var at bladet jeg hadde gledet meg til å lese... det var fra desember 2009.... og det har jeg jo alt skumlest igjennom når jeg har sitti å venta på timen min hos jordmor :sukk:

MEN!!!!! Jeg fikk brev om at jeg har fått plass på svangerskapskurs som begynner 11 mai :hoppe: 3 kvelder for 500 kr, greit å få med seg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for svangerskapskurs.

Jeg har fått et tlfnr fra jordmor angående yoga for gravide. Og skal ta kontakt når det har roet seg med NAV :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga for gravide har jeg lurt på og, men vet liksom ikke enda.... brått blir det så mye enn skal :fnise:

Er helt overrasket over meg selv at jeg er oppe nå... sto opp 07.30 da kjære var oppe.... har sovet SÅÅÅÅ dårlig siden 05.00. våknet med en helvettes leggkrampe... :bond: det var så vondt så viste ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Ikke hadde jeg noe å sparke i fra mot heller... måtte opp og stå på gulvet... muskler er noe seie og harde grier, for tok en evighet før det gikk over :tristbla:

Siste jeg slet mye med dette var når jeg trente veldig aktivt med volleyball og innebandy.... phu... kan ikke si jeg har savnet det.

Er dette virkelig noe som skal høre med en graviditet? Har lest/hørt flere som har det/får det.

MØKK!!! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er, sliter med det selv om natta og det er så sinnsykt vondt. Det beste rådet jeg kan gi deg bortsett fra snasne støttestrømper er at du drar å kjøper en krem for ømme muskler (tigerbalsam) eller noe med mentol eller eukalyptus som gjør muskelen myk og smidig og lar din kjære massere muskelen når du har lagt deg.

Kjære gjorde det for meg i natt, og i natt har det ikke vært en eneste krampe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal høre om han gidder.... er noen som er veldig opptatt med å sove når først hode er på puta... men heller det enn at jeg vekker han neste gang for å hjelpe meg med å få tøyd ut, for det var søren ikke lett å komme ut av senga!!! :sukk:

Nå lager jeg sukkerboller :spise:

Skal ha med til bursdagen til svigerinna mi etterpå :) Hun ble 27 år i går og da må det litt familietragedie til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har bare godt av å hjelpe den gravide kona si litt ;)

Og hvem vet om det vanker belønning for god smørehjelp :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også mye med leggkramper om natta, men det har gått over av seg selv :) Kos deg i familietragedie ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei helg, selv om husarbeid og skikkelig vasking i leiligheten måtte til. Men deilig å få det gjort :) Kan jeg ha goooood samvittighet et par uker til :sjenert::fnise:

Nå er det middags tid her... kjære har slått på stortromma, flinke mannen!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: hehe... nei har lært han litt triks nå.

Så det ble ikke romantisk stemning med lys og pølser denne gangen :gjeiper:

Men kyllingfilé, grønsaks/potetgrateng med ost på, salat og hvitløksbrød :spise:

Smakte himmelsk.... det er godt det finnes halvfabrikat man bare kan varme opp på enten ovn eller stekeplate :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes godt ut :jepp:

Her blir det hvitløksmarinert kyllingfilet med et eller annet tilbehør senere :jepp: Hvitløk :hjerter:

Men først: pølse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen burde ha pølse så skulle det kanskje være meg, har ikke fått pølse i 5 uker :fnise:

Dere gjør meg både sulten og in the mood for luuuuuuuuuuv :yvonne:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...