Devilina Skrevet 17. april 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 17. april 2010 Bra den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. april 2010 Forfatter #702 Del Skrevet 18. april 2010 KG INNSTILLINGER!!!!!!!! :slåss: Har prøvd å forandre på avtar bildet mitt her inne... ikke noe problem med å få det vekk... men da jeg skal laste opp et nytt et så kommer det gamle jeg hadde opp.. HVER ENESTE GANG!!!! Hva i granskuen gjør jeg feil? Har prøvd å endre størrelse, logge av og på etc... herregud!!! For et irritasjonsmoment!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2010 #703 Del Skrevet 18. april 2010 Litt hormonell? ..skjønner at det er irriterende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. april 2010 #704 Del Skrevet 18. april 2010 Tror det oppdaterer seg selv om det ser ut som om det gamle står der, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. april 2010 Forfatter #705 Del Skrevet 18. april 2010 Er ikke på grunn av noen hormonelt her nei...nå er et den sanne jeg som kommer fram her Jeg er utolmodig til benet og blir så fort forbanna når ikke ting skjer som jeg vil, hehe. Og har prøvd i 30 min. å få det til. Prøvde å logge ut og vente 5 min. men det hersens gamle bilde var der enda!! MEn men... da blir det ikke bilde! Å gud... hva skal jeg finne på... har sitti å strikket litt på monsterbuksa, straks ferdig... men så ble jeg lei... og så lurte jeg på å lage et kort, men det ble med tanken Venter på at kjære skal komme hjem fra drifting på Rudskogen i dag... for da bærer det av gårde til svigers... må klippe han svigerfar, har blitt faste frisøren hans gitt.... men det er da i alle fal noe å gjøre i 20minutter Har jeg sagt at vi har fått bilen nå? Skulle egentlig ikke fått den før neste uke, men fikk den på fredag Den er den drøm å kjøre.. eller sitte på da.. har ikke kjørt den enda.. hvordan kan jeg ha mulighet til det når jeg har en mann som er bilgal og bor i bilen omtrent... Vel... kanskje jeg er heldig når jenta vår kommer skjønt.. har ikke noe problem å ta bussen jeg, gjør jo det nå når jeg skal på jobb... foreslo det for kjære også, siden han jobber her i kommunen vi bor.. tar 15-20min med buss.. men nei, det var nedverdigende, han hadde jo tross alt bil... ehhhmmm.. hva med at jeg tar bussen til jobb til nabo byne/kommunen da.. mannfolk har en merkelig tankegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. april 2010 #706 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg syns også KG-innstillingene er skikkelig teite nå Mannfolk ja, jeg kunne skrevet en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. april 2010 #707 Del Skrevet 19. april 2010 Ny bil! Får håpe du får prøvd den snart da. Kjære tar heller ikke buss med mindre han må, mens jeg pendlet med buss og tog i flere år uten problemer. Nå kjører vi hver vår bil da, og jeg har den fineste. (Føler meg litt miljøsvin siden vi har to biler, men blir sånn når kollektivtilbudet ikke er helt på topp.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. april 2010 Forfatter #708 Del Skrevet 19. april 2010 Tja.. får sikker prøvd den etterhvert her Er ikke noe krise enda.. har bil jeg og... eller.. det er den vi prøver å selge da.. balja som jeg kaller den. er type sedan, men mye breiere enn volvoen faktisk, ble overrasket over det. Håper vi bare får solgt den, så vi får inn litt kroner til å spytte innpå lånet. Tusle: skrevet bok ja... hadde vel vært i flere bind vel Det store manneleksikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. april 2010 #709 Del Skrevet 20. april 2010 Skrevet bok ja... hadde vel vært i flere bind vel Det store manneleksikon Så kunne jeg hatt den som underholdning og sett alt jeg går glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. april 2010 #710 Del Skrevet 20. april 2010 Ja da... og da har jeg trådd inn i 3 trimester!!!!! 28 UKER Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. april 2010 #711 Del Skrevet 20. april 2010 "Fra neandertaler, til mann, og tilbake igjen". Passende tittel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. april 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 20. april 2010 Så kunne jeg hatt den som underholdning og sett alt jeg går glipp av! Spørsmålet er da om man virkelig føler om man har gått glipp av noe... er ikke sikkert det Gratulerer! Tusen takk "Fra neandertaler, til mann, og tilbake igjen". Passende tittel? Knall tittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. april 2010 Forfatter #713 Del Skrevet 21. april 2010 I dag har jeg vært og shoppet litt med svigers Skulle egentlig være med som bistand til bursdagsgave til både mannen min (1mai) og til svigerinna mi (22april) men endte jaggu opp med litt til lillemor også Kjøpte garn og strikkeoppskrift som ei på jobben til svigermor har sagt ja til. Var så nyyyyydelig det settet. En bukse, genser og lue i sånn setesdal strikk, fargene er lyslilla og hvit... skal se om jeg finner bilde av det og legge ut. (Dale babystrikk) Og så ble det litt bodyer og bukser.... den kommende farmor til litt av kan du si Eeeeeevig takknemlig!!!! Kjære fikk seg en hel haug med klær til nedsatt pris til bursdagen, det trengte han. Bukse, to gensere og to t-skjorter til 1000kr!!! KUPP! Svigerinna mi var det verre med.. hun er jo gravid hun og, så klær er utelukket forleøbig... men vi fant mye fine scrapbook ting og et babyalbum. Skal visst kjøpe ei bok hun ønsker seg også Spiste en HIMMELSK baktpotet i dag også!!! DEN var utrolig god!!!! Masse stæsj oppi, passe stor og mye grønt ved siden av. Gjett om jeg skal dit flere ganger da!! Ellers lite å oppdatere, er jo knall form og liv i magen er det Jobb dag i morgen og så tar jeg helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. april 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Fant ikke et bilde, men fant hele oppskrift heftet Legger ut link http://www.dalegarn.com/catalog.php?hId=62 Det er det heftet som heter baby klassisk og så er det hel siste siden. Rosa og Hvit sett, men jeg skal ha i lille og hvit Endret 21. april 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. april 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 21. april 2010 Da tenkte jeg å slenge inn et bilde av kula..... mindre pent med meg i barings og BH, men shit heller.... "en får værra som en er og itte vart som en sku....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2010 #716 Del Skrevet 21. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. april 2010 #717 Del Skrevet 22. april 2010 Å, så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #718 Del Skrevet 22. april 2010 Skikkelig fin kul :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. april 2010 Forfatter #719 Del Skrevet 22. april 2010 Takk takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. april 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 22. april 2010 Var forresten og hentet den derre babybox pakka man kan få på Apotek1 i dag. Masse spennende oppi der Så nå skal jeg sette meg ned og lese bladet som fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg