Devilina Skrevet 16. april 2010 Forfatter #681 Del Skrevet 16. april 2010 Skal innom å spørre om de vil jeg skal sende den direkte dit eller om de vil ta den i skranken... kommer jo fram uansett. Føler at jeg er treg jeg... men må virkelig si at du er JEG SKAL BLI TANTE TIL EN Fikk akkurat melding nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 #682 Del Skrevet 16. april 2010 Hehe, ja, det sies at man skal sende det inn ca en måned før permisjon da, og jeg skal ikke i permisjon før litt over en måned, så..! Hehe. Du får si i fra hva du kommer fram til, fant ut at jeg skulle levere mitt på mandag, jeg er syk nå så Står forresten dette på nav.no; "Søknaden sender eller leverer du til NAV-kontoret ditt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 #683 Del Skrevet 16. april 2010 Gratulerer med at du skal bli tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 Forfatter #684 Del Skrevet 16. april 2010 Dro innom NAV jeg for å spørre og de kunne ta den der. Grunnen til det nye systemet med strekkode ark etc er at De skal begynne å scanne inn alle papirer, så det blir sendt til Oslo uansett... Så det er bare å sende det direkte til Oslo, den adressen som står på når man får ut det strekkode arket. Strekkoden tilsier fødselnr. vårt. Liker å være i god tid med ting jeg.. i alle fall.. jeg prøver Har hørt om andre som har fått penger leeeenge etter at de skulle hatt det fordi de var litt trege med å levere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. april 2010 #685 Del Skrevet 16. april 2010 Så gøy at du skal bli tante til en liten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 Forfatter #686 Del Skrevet 16. april 2010 Ja kjempe gøy!! Vel... nå er jeg jo tante til 3 gutter og 4 jenter fra før av, men disse er barna til halvøstrene til kjære. Hun som venter en nå er jo helsøstra, så blir liksom litt mer tante føler jeg. Så det blir stas ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 #687 Del Skrevet 16. april 2010 Okei, da får jeg sende det rett til Oslo da. Litt teit at arbeidsgiver sendte de papirene som skal fra dem til Sarpsborg, men men :gjeiper: Er ikke tante til noen fra før jeg, men blir snart tante til en gutt, så blir ei ny jente og en ny gutt i familien snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 16. april 2010 Ja arbeidsgiveren min ville sende det rett til Oslo, men jeg nektet. Står jo at alt skal følge med i de papirene man levere inn... og jeg stoler ikke på NAV... papirer kan lett forsvinne ja! Så hentet de på jobben ista og ga rubbel og bitt til den ene dama på NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 #689 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg har fått kopi av det arbeidsgiver skrev da, så kan jo evt. spørre om jeg skal levere inn det også. Arbeidsgiver sa det var hu som skulle sende inn de papirene, og etter å ha googlet litt så så jeg at det var visst vanlig, men stoler ikke helt på NAV jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. april 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 17. april 2010 Ja da... og da har jeg trådd inn i 3 trimester!!!!! 28 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. april 2010 #691 Del Skrevet 17. april 2010 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2010 #692 Del Skrevet 17. april 2010 Grattis!!! morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. april 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 17. april 2010 Takk skal dere ha jenter Men hvem har lånt sola vår??? Mye skyer som brått har kommet her.. og blåser gjør det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. april 2010 #694 Del Skrevet 17. april 2010 3. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. april 2010 #695 Del Skrevet 17. april 2010 Bare oppløpssida igjen nå! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2010 #696 Del Skrevet 17. april 2010 Snakket med min mor, og hun sier sola er i sverige Er nok også noe som kommer fra island vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. april 2010 #697 Del Skrevet 17. april 2010 Mange skyer dro herfra og så kom det strålende sol Så det kan hende den kom hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. april 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 17. april 2010 er her nå Får ikke helt bestemt seg gitt... akkurat som fjordland-reklamen.. vinglepetter Jeg og kjære har akkurat fortært noen kyllinglår, en knasende og salat og hvitløksbaguetter Det var HIMMELSK!!!!! Lillemor har vært lite aktiv i dag i grunn, men jeg er ikke bekymret for det. Hun må jo få slappe av noen dager hun og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. april 2010 #699 Del Skrevet 17. april 2010 Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. april 2010 #700 Del Skrevet 17. april 2010 Nå leste jeg tickerteksten, den var kjempefestlig!!! Håper du koser deg på en lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg