Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Koselig at du stikker en tur innom :)

Lite å skrive i denne boka her om dagen men... er liksom ikke så mye som skjer eller har skjedd.

Synes denne graviditeten kunne gått LITT fortere... flott om det hadde vært mai nå liksom :ler:

2 års dag for meg og kjære.. og han holder enda ut :fnise:

og 9 mnd bryllupsdag i går :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en koselig glad nyhet i går hos mamma :nigo: For det første var ho i gang med å strikke et søtt lite sett og så hadde ho kjøpt noen søte rosa kosebukser og en grå/Rosa stripete body til Wiktoria :hjerte:

MEN.... hun lurte på om vi hadde ordnet vogn. Sa vi skulle få en brukt en av søstern til kjære.. men vi vet ikke hvordan sportsdelen ser ut... den er enda i bruk av niese vår på to år og den står i barnehagen hennes... så litt redd at den er bra herpet også... vet jo aldri.

Men mamma ville gjerne kjøpe en helt ny til oss i Sverige!!!!!!! :sjokk: Sånn satt jeg da ho sa det :fnise: Hadde ikke regnet med det i det hele tatt.

Men blir ikke før feriepengene kom da, så lenge å vente enda.... får bare satse på at Wiktoria kommer til tiden og ikke før :fnise:

Og bilsete ville foreldrene til kjære kjøpe :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er helt sant :nigo: går bare å gliser. Ble liksom 5kg lettere, for fy som det koster for ting man trenger og alt blir jo ikke brukt hele veien heller....

Glemte å nevne at jeg fikk en bok som omhandlet amming og mat for gravide av mamma også :spise: den sistnevnte boka så bare helt knall ut med oppskrifter og det hele

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselige nyheter fra kommende mormor :nigo:

...jepp, babyting er skikkelig dyrt...og jo mer man titter og leter før man bestemmer seg, jo dyrere blir det :fnise: Men det er jo fantastisk koselig å kjøpe babyting da :hjerte: Har du sett noe på vogner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mamman din :rødme: Så heldige dere er! :jepp: Hun er vel stolt mormor tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselige nyheter fra kommende mormor :nigo:

...jepp, babyting er skikkelig dyrt...og jo mer man titter og leter før man bestemmer seg, jo dyrere blir det :fnise: Men det er jo fantastisk koselig å kjøpe babyting da :hjerte: Har du sett noe på vogner da?

Ja det skal være sikkert og vist.... og når man er førstegangsk så vet man ikke hva som er lurt og ikke lurt, så kan ta litt av :fnise:

Har ikke tittet noe særlig på vogner, bladd litt på nett, men ikke tenkt noe særlig over det da vi fikk en gratis... som vi er spent på om er brukendes eller ikke... nesten så jeg håper at den ikke er det :ler: for da blir det ny.

Snille mamman din :rødme: Så heldige dere er! :jepp: Hun er vel stolt mormor tenker jeg ;)

Stolt vettu, men hun vil ikke kalles mormor da.... heller besta :ler: det er det jeg alltid har kaldt min, er vel noe med hvor man kommer fra vel. For meg er det unormalt og kalle folk for mormor/far farfar/mor etc... første gang jeg hørt det skjønte jeg ikke hva det betydde... trodde det var en slags oldefar/oldemor :ler:

Sånn er det når man kommer fra isolerte plasser i vest-Telemark :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått litt bersjerk med visa'n igjen :fnise: fant noen søte kjoler på lindex som IKKE VAR ROSA :hoppe: en blå, en rød og en lilla og 30% avslag i pris :nigo:

Var også innen H&M for å finne litt til meg selv... mor må også ha noe :lur:

Ble et hårbånd, gravidskjorte/tunika ting i sort. Kjempe behagelig å ha på og fin passform og en tre pakk med hipstere for gravide :nigo:

Skulle egentlig hatt meg ei bukse og.... MEN den jeg likte hadde de så klart ikke størrelsen min i.... :sukk:

Ellers lite å oppdatere... litt uggen i magen for tiden, kanskje noe som hører med... ting flyr liksom litt fortere igjennom systemet enn normalt... hmmmm....

Har også begynt med det prosjektet som heter Tell med meg, så nå er det å talle 10 spark hver dag og skrive hvor lang tid det tok. Alt for litt forskning til de som kommer etter oss i mammakøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også uggen i magen.. spsesielt om morgenen... :sukk: Jeg har min egen lille teori om at det er for at det blir for mye trykk og leven på tarmene i løpet av natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!! Kanskje det er derfor? :klø:

Har vært sånn den siste uka og HATER jo å gå på do og da.. værste jeg vet. Skjønner ikke de folka som sitter der inne å leser og koser seg... grøss.... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :hoho:

Jeg er gift med en som elsker sin egen skitlukt :ler:

:skratte: :skratte:

(og litt :spy::ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spy::hoho:

Men da kan du hilse han og si Dinedama: at det er faktisk forsket på at det ikke er bra å sitte lenge på do og lese og filosofere, for det gjør noe med endetarmen/anus...(strekker seg, blir feil sittestilling over lengre tid) man kan faktisk være letter utsatt for hemorroider :lur: og det er IKKE noe å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...