Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du... :sjenert: atte jeg lurer på en sak...

Hvor lenge etter du fant ut at du var gravid igjen hadde du :sengekos: ? Her har kroken vært på døra i 10 uker.... Jeg er så engstelig og vi har blitt enige om at vi klarer å vente til uke 12... men så har det seg slik at denne jenta har en litt annen effekt av graviditeten enn det som virker som er "vanlig"... me sooooo horney baby!! :hoho: så........ jeg tenker på å kanskje fire litt på ukene... hehe... :sjenert: kremt.... :flau:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe farlig å ha sex i det hele tatt da ;) Fikk i alle fall ikke beskjed om å holde meg unna.

Har man lyster får man følge de... noen blir ekstremt klamme i hakket når de er gravid og andre ikke... er mer av den andre typen jeg da... :sukk: (stakkars kjære)

Tenker over hodet ikke på :sengekos: Har så klart sluppet kjære til :fnise: men jeg har ikke noe glede av det.. DET GJØR VONDT... noe jeg aldri har opplevd før og så merker jeg at det er saker og ting som endres ved en graviditet ja... er liksom blitt mindre plass til tissemannen til kjære :ler: Det er heller ikke noe behagelig.

Noen andre som vil vite noe om sexlivet mitt? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt på samme måten :ler: Men så PLUTSELIG får jeg sååå lyst å da har han bare med å komme med'n :hoho:

Men det går lengre tid mellom hver gang ja.. :sjenert: Og det kjennes på en måte trangere ut :klø: Også er det jo ikke så behagelig å få magen skviset heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Vel vel vel.. de første 12 ukene var ikke akkurat :sengekos: det som sto øverst på ønskelisten her heller..

Men nå :lur:

Klamme i hakket :hoho:

Edit: Ta kommando øverst..:lur:se her ;)

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei helt enig, har det på samme måte... trangt inni og større har jeg blitt utenpå :fnise: Kom skal vi bestige et fjell liksom....

Noen ganger må jeg bare spørre kjære om den virker :hoho:

Kan ikke huske når vi :sengekos: sist... :sjokk:

Februar en gang... tror jeg.

Og når vi får ungen... hva da? Blir dårlig da og vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, dette må jeg sørge for at ikke han godeste får høre om, for da forblir vi barnløse tror jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja utrolig forskjell på folk der... noen er helt kaniner i starten og så dabber det av og noen er helt anti :sengekos: men tar helt av den siste måneden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rimelig klam de første tolv ukene :ler: Men det har dabbet litt av etterhvert.. Men jeg gjør min flid da for å få lyst slik at det ikke skal bli fullstenig tørke da :Nikke:

Men en ting jeg ikke klarer lengre er å utføre oralsex :hoho: Stakkars Ælen som likte det så godt... hihihihi! Han får bare vente, for den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den Dinedama.... kjære får bare snøre seg med tolmodighet her også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det funnes noe slags glidemiddel eller olje med kjøttsmak så kunne det hende jeg hadde vært på gli på suginga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hehe, glidekrem med kjøttsmak - dere er jammen kreative :fnise:

Jeg var motsatt som flere av dere, lite lyst de første tre månendene pga kvalme men har heldigvis fått lysten mer tilbake etterhvert selv om det er langt fra så ofte som før jeg ble gravid :sjenert: Men brukte vel litt mye av kvoten mens vi var prøvere :sengekos: så da slipper man ha dårlig samvittighet nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det funnes noe slags glidemiddel eller olje med kjøttsmak så kunne det hende jeg hadde vært på gli på suginga :fnise:

Kan du ikke prøve med buljong? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...