Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Vært i byen med ei venninne i dag og tok 2 cafe latte og tittet litt her og der...

Har også en syk syyyyk mann hjemme... Han har litt vondt i halsen og snufser litt... men skulle tro at han var døden nær... :ler:

Dette blir nok en rolig fredag, men like greit det også :)

Koselig med bytur og cafètur!

Hehe, det med "syyyyke" menn høres veldig kjent ut ja. De har det jo så utrolig fælt :ler:

Ha en fin kveld videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med strikkingen? :popcorn: Kommet langt??

Skal man foresten strikke øynene og tennen eller skal det syes på etterpå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg strikker og strikker og føler at det ikke blir noe lengre... men kanskje ikke så rart når det er små pinner man bruker :lol:

Tennene og øynene skal syes/broderes på etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Håper mannen din er friskere nå, og at du har hatt en fin helg så langt. :klem:

Han er vel enda mer dårligere nå.... uffer og orker seg i senga fordi nesa bare renner og renner og fordi han hoster... lurer på om det er en bihulebetennelse som har sneket seg inn i tillegg...

Så... i grunn ganske kjedelig her når han ligger som et slakt på soverommet :fnise:

Synes jo litt synd på han da.... men merkelig hvor hjelpeløse de blir....

Bare ikke han smitter meg med noe, enda ikke merket noe... men når man ligger på samme soverom med basilusker så vet man jo aldri... tro det blir sofaen i natt på meg.... æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe rart strikkinga går sakte når du må være, sykepleier og hushjelp for din kjære som snuffser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei pokker.... her må jo alt gjøres selv om det skal bli gjort... og jeg blir så irritert over rot, så må jo bare :ler:

Men nå har jeg fora mannen med paracet, varm te, C-vitamin drikke, beordret mer klær på han... bedre at han svetter ut sykdommen og i tillegg stappa antibiotika i han... er sikker på at jeg kunne ha starta mini apotek med alt det vi har i medisin skapet. Vet jo ikke om det er bakterie eller virus infeksjon han har, men bedre å kjøre på med litt stæsj for å se om det har virkning.

Jeg oppgraderete utdannelse min til sykepleier i dag :fnise:

Men nå blir det litt strikkings igjen... tror jeg skal klare å strikke fram til der hvor jeg skal starte å strikke munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og skal no dette fortsette så kan du jo kalle deg lege i slutten av neste uke :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å spørre om du hadde begynt på munnen :fnise:

eg er nesten kommet dit, så lurte jeg bare på hvordan jeg skulle gjøre det... men jeg følger en annen oppskrift enn den Agnethe linket til lengre opp.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama, google Monsterbukse, så får du opp et hav av muligheter på oppskrifter - noen skal mønstre strikkes på, andre skal det broderes på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Devilina.. liker det :ler:

Hadde jo lyst til å bli det en gang.... men all den skolen da gitt.. blir på hobby basis da.

Er ikke lenge til jeg er på munnen i grunn... 5-6 runder til så...

Har du delt opp maskene da? Vet ikke hvilken oppskrift du følger.. men jeg har i alle fall delt opp i tre deler.. to like deler til beian og resten er til bakstykket, som er ansiktet... etter som jeg forsto så skal man strikke fra ende til ende på bakstykket og så tilbake.. man går da over til vanlige pinner... og så skal man ha 4-5 masker mindre for hver omgang.. sånn at det det blir en smilemunn :) (blir vel som en liten trapp nedover med små trinn :fnise: om du skjønner hva jeg mener)

og så er det bare å fortsette på ansiktet og strikke glattstrikk over hele munnen... da henter man opp masker fra det man har strikket :klø:

Fy søren... får jeg dette til er jeg helt rå!!! Som sagt aldri laget noe sånt før :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med monsterbukse. Spent på å sjå resultatet. :hoppe:

Eg har også lyst til å strikka ei slik til lillepjokken, men stor nok til at han garantert kan gå når den passar. Så det kjem lenger bak i strikkekøen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg strikker skal visst være til 6 mnd... men synes den ser mer 1 år ut jeg :ler:

Kanskje jeg som har strikket litt løst... eller... litt vanskelig å forestille meg en baby inni buksa enda... noen vokser jo fort og andre er jo noen småttinger lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig søte og kule bukser! Blir helt inspirert av alt strikkesnakket her, så får lyst til å prøve selv. Jeg har bare strikket skjerf før, og det er lenge siden, så tror ikke jeg kan prøve meg på en sånn bukse akkurat... :sjenert:

Kanskje skal prøve meg på et skjerf igjen, og kanskje jeg til slutt blir så flink at jeg også kan strikke monsterbukser. Ble i alle fall veldig inspirert nå! :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å strikke et babyteppe? :nigo:

Har bare strikket sjerf, sjal og luer her i gården... men klarte å strikke en sokk for to måneder siden og da tenkte jeg at jeg jaggu skulle klare den buksa og...

Skjønner ikke helt sånne forkorteler og ting, men hva har man ikke google til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger denne oppskriften... Har kommet til at jeg skal begynne på munne akkurat nå... :Nikke:

Tror jeg må ringe mamma å spørre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten få dokumentert hvor langt jeg har kommet på buksa... huff... har ikke fått gjort mye i dag....

Men jeg jobber flittig på den når muligheten byr seg.

img0874w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge ut syyyykeste bilde av jenta vår fra UL også.. :ler:

Har en alien baby tydeligvis...

skann0001.jpg

Snakk om å stirre rett i "kamera"

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig creepy i grunn... tomme øyehuler liksom og liksom en sånn mine "jeg ser dere" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...