Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

:strix: Halvvegs! :strix:

For ein fin mage. Skikkelig babymage! :rødme: Eg ser berre småfeit ut når eg står og studerer meg sjølv foran spegelen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :)

Hehe... er sånn jeg føler og det. Er liksom ikke noe stram mage... får godt tak i flesket når jeg klyper til :ler:

Edit: skriveleif :nigo:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage a gitt :hjerte:

Kjenner til det med å føle seg feit. Har lagt på meg sju (sikkert åtte nå) kilo til nå, og syns det er fryktelig :fnise: Noe kommer nok av mer inaktivitet pga bekkenløsning også :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :strix:

Huff... bekkenløsning har jeg enda ikke fått.. håper jeg ikke får den heller.. men den er vel kanskje uungåelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er halvveis allerede!! Så fort tida går :strix:

Du hadde fått en veldig fin gravidmage ja, og det er en helt tydelig gravidmage, og ikke feit i det hele tatt :kose: Gleder meg til det er min tur...

Ha ei flott helg, Devilina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får visst bekkenløsning, men det er ikke alle som får plager ved bekkenløsning :) Jeg fikk vondt fra uke 11, så har jo vært ganske uheldig. Glad jeg ikke har en jobb der jeg trenger å bevege meg så mye.

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut i dag at vi skulle endevende datarommet og vaske det skikkelg ned, skal bruke det til barnerom... og så må vi få sett hvordan ting skal stå... blir et prosjekt uten like det også.

MEN.... når har jeg skuret det ned og kjære skulle sette sammen senga vi har fått fra søsteren hans... tror det er en IKEA seng eller noe....

Han satt i gang... og som mannfolk flest så skal de ikke spørre om hjelp eller noe.. jeg tilbydde meg det, men nei... det skulle han klare selv.

Det resulterte i et helvettes raserin anfall uten like... han klikker i vinkel når ting ikke går hans vei... ikke mot meg eller noe... men på seg selv og ting.... så nå ser det ut til at vi må kjøpe en NY seng... Pokker altså :sinna:

Det går an å roe seg litt ned og ikke ødelegge alt i nærheten fordi man ikke får til ting eller ting ikke går ens vei.

Et feste har ryki og et skrue hul sprakk....

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da.. Menn og stoltheten deres altså.. :roll: Det går ikke an å lime ellernoe da..? Eller sette inn et par spikre, skruer e.l. Når ting roer seg litt liksom.. :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det fikset seg til slutt.... han fikk hjelp av naboen, en god kompis.... tror de satt inn noen ekstra skruer her og der... men pokkern til irriterende altså... akkurat som om jeg skulle rassert ting når jeg ble forbanna for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gøre det for å demonstrere en gang ;) X'en min var sånn... slang ting i beggen og gulvet når han plagdes og ble så sint å bannet så mye at jeg faktisk ble redd for han avogtil. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan noen ganger bli så sinna at jeg ikke kjenner meg selv igjen.. :sjenert: Det er skikkelig ekkelt, og jeg håper jeg forandrer meg med tida.. :flau:

Bra det ordna seg med senga! :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk og lov at det ordnet seg.... :)

Gikk litt berserk med handlingen igjen i går... var på Nordby shoppingsenter og da fikk jeg kjøpt meg en dr. Brown tåteflaske.. tror det er det den heter... sånn som er bra for å prøve å unngå kollikk :nigo: og så kjøpte jeg en plast badebalje med sånne ligge/sitte sete i, sånn at man kan ha hendene litt fri og får vasket i kriker og kroker :) Litt over 400kr, må si jeg er ganske fornøyd med det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Spar Kjøp og kjøpt meg noe billig garn... skal prøve meg på en MONSTERBUKSE.... og jeg som aldri har gjort noe sånt før... hehe...

Kryss fingrene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: jo det skal jeg fortelle... er en søt liten strikkebukse med ansikt på. Synes det var så tøffe... ansiktet sitter på rompa.

Googlet noen eksempler :nigo:

monsterbukser.jpg

grnnmonsterbukse.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kul! Jeg vil også strikke sånn, men så kan jeg ikke strikke da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe dreven på å strikke jeg heller, men den virker ganske enkelt. Jeg ligger liksom i sjerf og lue kategorien fra før av... så dette blir en utfordring, men morro. Første ting jeg har laget til jenta vår :hjerte:

Og hva annet er det å gjøre på kveldstid? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...