Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dåne: 20 uker!!!! Halvveis!!!:dåne:

:hoppe:

Det er så utrolig fantastisk!! Og veldig rart, ettersom du AKKURAT ble gravid!! :rødme:

Glemte forresten å si at jeg tror jeg kjente jenta mi sparke to bitte små spark i går kveld da jeg lå i senga... litt usikker da jeg ikke helt vet hvordan det kjennes. Men det var liksom som et bittelite mykt dunk/plopp av en boble i nærheten av navelen min :)

:strix: livstegn! :nigo:

I dag var det utroooolig koselig å komme inn hit!

Håper hodepinen din er bedre! :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en evighet siden jeg ble gravid jeg da :fnise:

Vil faktisk bli ferdig nå :ler:

Men nå er vel bebisen min ca 16 cm.. så er ikke rare greien.

Kom akkurat hjem fra den ene svigerinna mi. Fått, seng, vugge og vogn av ho. Niese mi er 2 år og vokst fra ting :) Penger spart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med 20 uker! Det er stort å være halvveis! :strix:

Så koselig at du har endelig har fått kjenne spark. :rødme: Det kjennes ut som dunk hos meg også. Jeg var også usikker i starten på hva det var, men nå er det ikke tvil lenger. Jeg er helt sikker på at det var den lille du kjente. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den ikke lengre? Eller er det CRL målene?

Min er nemlig 27cm i full lengde :Nikke:

I starten på uke 20 er den 16cm men i slutten av uke 20 har den blitt nærmere 21-23cm, så kan stemme det at du er 27... vokser bra nå vettu ;) CRL målene er faktisk millimeter ;)

Gratulerer så masse med 20 uker! Det er stort å være halvveis! :strix:

Så koselig at du har endelig har fått kjenne spark. :rødme: Det kjennes ut som dunk hos meg også. Jeg var også usikker i starten på hva det var, men nå er det ikke tvil lenger. Jeg er helt sikker på at det var den lille du kjente. :jepp:

Men jeg har ikke kjent de siden da, var bare den ene gangen på kvelden. Men har ikke noe panikk for det. Har jo en morkake som ligger i veien og jenta mi er kanskje ikke en fotballspiller eller karateutøver enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :hjerte:

------

I boken jeg har fått hos jordmor står de oppgitt i cm :Nikke: Jeg regner med vi snakker om samme crown-rump-length? :fnise: Altså fra issen til rumpa :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :hjerte:

------

I boken jeg har fått hos jordmor står de oppgitt i cm :Nikke: Jeg regner med vi snakker om samme crown-rump-length? :fnise: Altså fra issen til rumpa :Nikke:

Ja CRL er det... men legen jeg var til UL første gangen da jeg var 8 uker sa at fosteret målte 18 CRL så da antok jeg at det var 18mm ellers hadde jeg fått en svær baby tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til og begynne med måler de i mm :jepp: Men etterhvert som de vokser til rundt 10cm ( :klø: ) så går det over til cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirrendes greier det der :ler:

Å.... har så lyst på alt mulig rart i dag... jøsses altså.

Huff... nå har vekta blitt 90 også, men jeg skal pokkern meg ikke på 100 tallet!!!! Straffet for å være høy og ha litt ekstra :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Fiiiiiine magen!!!!!!

Du skal IKKE føle deg feit! Du ser helt fantastisk ut!!

Håper jeg også får så fin mage så fort! Gleder meg til jeg får mage som ikke er fett!! :)

Fin-finere-fineste Devilina klem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk :hug: SøsterLiten :strix:

Følte meg bedre nå! :)

Tenker stadig på om folk ser om jeg er gravid eller feit :ler:

I dag fikk jeg lønn :hoppe: svidde av 700kr på H&M på babyklær jeg.. sokker, strømpebukser, bodyer, lue, nattpysk, bamse, sparkebukse etc :) Rimelige priser der faktisk og ikke minst... utrolig søtt!!! :hjerte: Har en hel skuff full av klær nå til Wiktoria :nigo: Skal kjøpe dyne i morgen tenkte jeg, er jo 30% på sånne som er anbefalt av NAAF, på hmmm... KID? eller var det Princess?

3 Uker til svangerskaps kontroll hos legen min også :hoppe: Får håpe han er dyktig til det da eller så tar jeg resten hos jordmor, kjempe fornøyd med ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å titte litt :vinke:

Veldig enig med de andre her, magen din er nydelig!! :jepp:

Hadde jeg sett deg på "åpen gate", hadde jeg tenkt at sånn mage vil jeg også ha!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser absolutt ikke feit ut! Flott gravidmage :rødme: Føler meg litt feit om dagen selv. Men når jeg prøver å trekke inn magen kommer den tydelige babykulen frem, for den er ikke mulig å trekke inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...