Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Åååååååh!!! Devlina!!! Tenk så ble det ei jente!!! :strix:

Det er jo så utrolig koselig!!!

Og veldig morro at jeg er en liten tippe ekspert!! :lur:

Wiktoria!! Love it! sagt det før, men jeg digger at dere skriver det slik og ikke Victoria eller Viktoria eller Wictoria! Synes det er helt spesielt sånn dere har det! :rødme:

nyyyydelige bilder på FB også!! :)

Er så glad så glad så glad på dine vegne vennen!!!

Stor klem for at det er jente :hug: Stor klem for at alt så bra ut på UL :klemmer: Og STOR klem for at nå er jeg tilbake fra ferie og vil gi deg en :klem:!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SøsterLiten: Tusen takk for alle :klem::hug::klemmer: jeg fikk :hoppe:

Ja endelig er du tilbake her og i full gang med ruging du også, så MORRO!!!!! :nigo:

Wiktoria :hjerte: Det måtte bare bli det navnet, har alltid likt det... men... sant skal sies så het bestemora til kjære WiCHtoria og det samme heter kusina hans.... så blir litt mange med det navnet i nær familie, men det får gå. De får bare føle seg beæret ;):ler:

Muffin!: Tusen takk, ja var den ikke søt :ler: søkte på devil og baby.... skal si det var mye ufint som kom opp også, men denne var jo så søt :strix:

Ha en knall start på helgen alle sammen.... her er det ingen planer foreløbig... sitter å fundere på om jeg skal rydde, vaske... etc... men tror det blir med tanken :lol: viktig med å planlegge og litt strategi før man begynner vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :jepp:

For tenk om du ikke hadde planlagt noe til bryllupet? :riste: Det hadde ikke blitt mye bryllup da.. :sukk: Så derfor er planlegging en stooor del av selve jobben :Nikke: Uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp :nigo:

Roma ble ikke bygd på en dag :lur:

Nå sitter jeg å lurer på... hva skal jeg ta først.... blir jo drit sliten med en gang jeg holder på med noe... så går i etapper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at jeg tror jeg kjente jenta mi sparke to bitte små spark i går kveld da jeg lå i senga... litt usikker da jeg ikke helt vet hvordan det kjennes. Men det var liksom som et bittelite mykt dunk/plopp av en boble i nærheten av navelen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til å være så aktiv som ho var på UL så er det på tide at jeg kjenner noe snart ;) Tror jeg får en turboprinsesse :hjerte:

(stakkars mamma som må løpe etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på det... jeg var helt turbo da jeg var liten og kjære var av den rolig sorten.... så håper hun arver fra far ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Satser på det... jeg var helt turbo da jeg var liten og kjære var av den rolig sorten.... så håper hun arver fra far ja :ler:

Her håper vi på en bebis som ikke har arvet noe fra foreldrene sine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine i dag igjen.... æsj..

I dag har jeg til og med drukket mye vann og juice.

Begynt med Omega3 også, tenkte at det var like greit... kan hende eksemen blir mye bedre også :)

Ellers er dette en dag med lite planer... har bestemt oss for å ta en slappe av/film kveld hos naboen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...