Rosa76 Skrevet 12. februar 2010 #341 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer så mye med den lille prinsessa Ja det er helt fantastisk å se den lille sprelle rundt der inne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 12. februar 2010 #342 Del Skrevet 12. februar 2010 Og jeg eier ingen synske evner har jeg funnet ut, er iallefall dårlig til å tippe kjønn på dere her i KG :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 12. februar 2010 HeHE... godt det er en margin på 50-50 da Trodde lenge jente selv, men så ble jeg usikker for noen uker siden... men jeg hadde rett hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. februar 2010 #344 Del Skrevet 12. februar 2010 Å, så kos med ei lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. februar 2010 #345 Del Skrevet 12. februar 2010 Ååå, gratulerer så mye med ei jente :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. februar 2010 #346 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer med en perfekt liten frøken :rødme: Gleder meg sånn til å se min lille baby på ordinær ul, men er 5 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2010 #347 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan gikk det med terminen da? Ble den flyttet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2010 #348 Del Skrevet 12. februar 2010 Det var det jeg "visste", du bærer rundt på DeviLita!! :strix: Så koselig!! Ser på fb at dere har navnet klart og greier. Så koselig!! Jeg gjentar visst meg selv her, men jeg har ikke noe annet å si i farta.. Blir nesten litt rørt her jeg sitter jeg.. Er så glad på deres vegne for at alt er bra!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. februar 2010 #349 Del Skrevet 14. februar 2010 Så moro med ei lita prinsesse i magen! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #350 Del Skrevet 15. februar 2010 Devilita!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #351 Del Skrevet 15. februar 2010 Så gøy at det er en liten (Da har jeg 2/2 hittil. ) Godt å lese at alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 15. februar 2010 Lille jenta vår Føler det er en eeeeevighet til jeg ser henne igjen, 6 april skal vi ta 3D bilder, gleder meg. Skal legge ut bilder da, gidder ikke å legge ut av UL jeg hadde på fredag, synes ikke bildene var så bra, men ser jo at det er en liten skapning da Nå har jeg avtalt møte med vikarbyrået jeg jobber for.. skal sleppe bomben om at jeg er gravid... ja jeg vet jeg burda gjort det før kanskje, men jobben trenger faktisk ikke vite noe før 2-3 mnd før man går ut permisjon... Så får prøve å lage en deal/avtale om at jeg faktisk har jobb å komme tilbake til når permisjonen er over. Håper det Ellers sitter jeg å venter på å kjenne noe i magen da... veldig aktiv jente, men jeg kjenner ikke et lite dult en gang. Morkaka ligger godt plassert i veien ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 #353 Del Skrevet 15. februar 2010 Har du ikke fortalt det enda det vises så godt på deg? Jeg savner også å se lille huledings :rødme: Nesten så jeg er glad jeg er i et risikosvangerskap slik at jeg får masse ultralyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe.... fordelen med å jobbe i helsevesenet er at man har så innmari store sånne kjortler/skjorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. februar 2010 #355 Del Skrevet 16. februar 2010 Åh, så bra at alt står bra til, og ei lita jente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja Men fy så rar kroppen blir av et svangerskap. Har aldri i mitt liv hatt hodepine... men hva pokker er det jeg har hatt den siste tiden.... jo hodepine.. Stakkars folk som har migrene og slite med sier nå jeg... Det dunker og presser i panna, tinninge og midt på topplokket... huff... har tatt meg to paracet, men har funket litt.... Panodil Zapp er tingen... men er tom for det Håper virkelig dette bare er noe som hører svangerskapet med og ikke noe jeg får senere også. Holder meg heller til eksemen og allergien min da, for den har jeg kontroll over og vet liksom hva jeg skal gjøre med etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. februar 2010 #357 Del Skrevet 17. februar 2010 Drikker du nok vann? Ellers har jeg lest at hodepine i svangerskapet kan ha noe med jernmangel og gjøre... eller i verste fall svangerskapsforgiftning. Jeg har også hatt litt hodepine i det siste så skal be legen om å sjekke om jeg har nok jern neste gang jeg skal på sjekk - for jeg vet at jeg drikker nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2010 #358 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du og hodepine? Jeg har hatt skikkelig hodepine nesten hver dag nå de siste ukene Har lest litt rundt og funnet ut at det er rimelig normalt ja Bedre med hodepine enn kvalme iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. februar 2010 #359 Del Skrevet 18. februar 2010 Den gravide kroppen er rar, ja! Jeg har mye migrene til vanlig, men etter at jeg ble gravid, har jeg ikke hatt det en eneste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja den kroppen den kroppen.... I dag har jeg faktisk vært i knall form, ingen hodepine og det er jeg happy for.... stresset ikke på jobben heller.. kan ha noe med det og gjør... og ja... jeg bør drikke mere vann, har alltid vært dårlig på det... skamme seg! Har sv. ktr. igjen 12 mars så skal høre litt med legen da og han kan ta litt tester. Lurer også på svangerskapskløe... har fått mere eksem enn jeg har til vanlig nå og får bare funnet ut det om man sjekker leververdier. Men ellers er alt strålende Enda ikke kjent jenta vår sparke... så venter tolmodig på det også.... dumme morkake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg