Gå til innhold

Hva synes du om å bli sjekket opp i butikken eller lignende sted?

Gjest padawan

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Som topic sier; hva syne du om å bli sjekket opp i butikken og lignende steder. det har hendt flere ganger at jeg har følt jeg har fått god kjemi med noen jeg bllir kjent med på random steder men feiger ofte ut når det gjelder å få telefonnummer eller lignende da jeg er usikker på hvordan personen reagerer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er koselig. Mye bedre enn å bli sjekka opp på byen eller fester, spør du meg er det altfor få som tør å sjekke opp i hverdagslige situasjoner her i norge. Og, om du virkelig føler at du har fått kjemi med noen, er det sannsynlig at de også føler det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er hyggelig å bli sjekket opp i butikk(er), men er ikke så glad i å bli sjekket opp når jeg er ute å spiser eller på buss/bane (jeg veldig ofte enten sur eller sulten da :fnise:)

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg går på gaten hører jeg på musikk og er tilbøyelig til å gå forni kjentfolk på en halvmeters avstand.

jeg tror jeg skal gå tilbake til en butikk jeg var i forrige uke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en på kiwi som flørter hemningsløst med de kvinnelige kundene, og jeg unngår ham som pest =P

Det kan være slitsomt for de som ikke er interessert (jeg har kjæreste) men helt sikkert hyggelig for de som er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer litt an på både tid, sted og hvordan man har det den dagen.

Kan dog være veldig hyggelig hvis ting faller sammen på rett tidspunkt. Men, det kan gjerne også føles som om motparten blir litt vel innpåsliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...