chimp Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Skal d være KG-treff på Kreta i september el no sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Vel... det er egentlig mest lagt opp til at jeg skal kunne pule rundt litt. En livsdatter her... en klips her... osv.... En KG-kvinne om dagen gjør godt for magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg skal heldigvis ikke til Kreta samtidig som noen andre KG-brukere, tror jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg reiser snart... tra la la... sol...bading... paraply-drinker... madrass... solkrem... tra la la... Virker som om det er mange som skal dit i aug/sept, men noe treff blir det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. august 2003 #5 Del Skrevet 20. august 2003 Klart det skal være KG treff på Kreta, men det er bare for spesielt utvalgte, derfor er det HEMMELIG! ... å dæven :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. august 2003 #6 Del Skrevet 20. august 2003 Vel... det er egentlig mest lagt opp til at jeg skal kunne pule rundt litt. En livsdatter her... You wish... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. august 2003 #7 Del Skrevet 20. august 2003 Vel... det er egentlig mest lagt opp til at jeg skal kunne pule rundt litt. En livsdatter her... en klips her... osv.... En KG-kvinne om dagen gjør godt for magen. er ikke meg som skal få deg på tjukka, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. august 2003 #8 Del Skrevet 20. august 2003 Tenkte meg til Kreta jeg, men faren for å bli pult av Achmed gjør at jeg står over!... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 20. august 2003 #9 Del Skrevet 20. august 2003 Tenkte meg til Kreta jeg' date=' men med faren for å bli pult av Achmed gjør at jeg står over!... :-?[/quote'] Takk Lasse. Det er første gang jeg har ledd HØYT av noe jeg har lest på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. august 2003 #10 Del Skrevet 20. august 2003 Tenkte meg til Kreta jeg' date=' men faren for å bli pult av Achmed gjør at jeg står over!... :-?[/quote'] *faller nesten av stolen i latterkrampe* Lillian *ler så tårene triller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2003 #11 Del Skrevet 21. august 2003 Var vel mer det JEG tenkte på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. september 2003 #12 Del Skrevet 10. september 2003 Hei. Er tilbake fra Kreta alt jeg. Alt for fort. Tenkte på å lenke meg fast til bordet på yndlingsstrandrestauranten vår. God tur alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå