Gå til innhold

Hva har skjedd?

Gjest Gjest_Kosejenta_*

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke dy meg for å svare på tråden din, etter å ha vært i lignende situasjon flere ganger.

Konklusjonen er helt krystallklar dessverre: til tross for at han av og til svarer på meldingene dine, gir deg oppmerksomhet og flørter med deg så er han IKKE interessert.

En mann som er interessert ville aldri latt det gå 6 uker mellom hver gang han så deg, han ville ikke risikert at noen andre "snappet" deg i mellomtiden. Menn som er interessert tar ALLTID kontakt og her er det vel du som har tatt kontakt hver gang, stor sett?

Jeg anbefaler deg å gå videre, snu ryggen til denne fyren. Han er kanskje RÅ i senga men han er samtidig utrolig feig, slik som mange andre menn, og vil for en hver pris unngå å fortelle deg direkte at han IKKE er interessert. Menn sier og gjør hva som helst for å unngå å måtte fortelle slike ting, dessverre.

I tillegg anbefaler jeg deg å lese boken (ikke se filmen, den er elendig) "hi's just not that into you. Her er det mange aha!-opplevelser for oss kvinner som bruker evigheter på å tolke alt mannen sier og gjør. Tingen er at menn er faktisk ganske enkelt, er han interessert vil du GARANTERT merke det... Hvis du må fundere i timesvis på om han er eller ikke er interessert, så er han dessverre ikke interessert, enkelt og greit.

Håper du går videre og slutter å kaste bort tiden på den karen her, husk at det finnes andre menn i verden som er like rå i senga - garantert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne ikke dy meg for å svare på tråden din, etter å ha vært i lignende situasjon flere ganger.

Konklusjonen er helt krystallklar dessverre: til tross for at han av og til svarer på meldingene dine, gir deg oppmerksomhet og flørter med deg så er han IKKE interessert.

En mann som er interessert ville aldri latt det gå 6 uker mellom hver gang han så deg, han ville ikke risikert at noen andre "snappet" deg i mellomtiden. Menn som er interessert tar ALLTID kontakt og her er det vel du som har tatt kontakt hver gang, stor sett?

Jeg anbefaler deg å gå videre, snu ryggen til denne fyren. Han er kanskje RÅ i senga men han er samtidig utrolig feig, slik som mange andre menn, og vil for en hver pris unngå å fortelle deg direkte at han IKKE er interessert. Menn sier og gjør hva som helst for å unngå å måtte fortelle slike ting, dessverre.

I tillegg anbefaler jeg deg å lese boken (ikke se filmen, den er elendig) "hi's just not that into you. Her er det mange aha!-opplevelser for oss kvinner som bruker evigheter på å tolke alt mannen sier og gjør. Tingen er at menn er faktisk ganske enkelt, er han interessert vil du GARANTERT merke det... Hvis du må fundere i timesvis på om han er eller ikke er interessert, så er han dessverre ikke interessert, enkelt og greit.

Håper du går videre og slutter å kaste bort tiden på den karen her, husk at det finnes andre menn i verden som er like rå i senga - garantert. :-)

Å den derre boka som alltid skal få bestemme hvordan absolutt alle menn skal tolkes.

Nei, gjest, det er faktisk ikke så enkelt, og alle menn er ikke så "enkle" de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å den derre boka som alltid skal få bestemme hvordan absolutt alle menn skal tolkes.

Nei, gjest, det er faktisk ikke så enkelt, og alle menn er ikke så "enkle" de heller.

Nei, nettopp. Det er faktisk noen menn der ute som er usikre og ikke tør, spesielt her i Norge, hvor gutter er mer reservert enn i andre land.

Jeg synes temaet heller bør være: "Er jeg virkelig interessert? Er dette en gutt som jeg vil bruke tid på?" Istedenfor at jenta skal være så opptatt av å bli likt av gutten hele tiden, bør hun heller fokusere på hva hun virkelig vil ha. Nå snakker jeg generelt her, og ikke spesielt om trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kosejenta_*

Takk for mange forskjellige men alle flotte svar!

Fikk meg en skikkelig nedtur med en av "reservene" i dag. Så sendte han en mld og spurte om han hadde lyst på besøk siden jeg kjørte så og si forbi leiligheten hans og trengte å flykte fra tankene mine litt.

Fikk ikke noe svar. Bestemte meg før jeg sendte mld at dette ble siste ord fra meg i denne saken. Er som dere sier uansett om han er sjenert eller uinteresert. Nå vet han at jeg har lyst til å treffe han, så da er resten opp til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Kosejenta_*

Lovet alle en oppdatering og jeg er en jente som står ved mine ord.

Vi sendte som sagt en god del mld 18/11, etter dette ble det stille fra oss begge. I dag tikket det inn en flørt fra han fra datingsiden vi møttes på. Han synes jeg hadde vært stille og håpet på at jeg ville skrive noe til han!

Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kosejenta_*

Jeg skjønner virkelig ikke "spillet" til denne gutten.

Jeg svarte på mld hans i dag ca 30 timer etter jeg hadde mottatt den.

Fikk svar tilbake og flørten var i gang. Trodde virkelig han tok kontakt fordi han ville se meg igjen, men ble jo ikke noe spørsmål om det, og jeg er jo litt usikker som før. Dette begynner virkelig og tære på!

Vet han egentlig selv hva han driver med og vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kosejenta_*
Hvorfor spør du ikke bare?

Er vel redd for hva svaret skal bli, eller at han tar det som mas. Har spurt en gang før, men da fikk jeg bare et diffust svar tilbake.

Men har send han en mld og spurt nå. Så får vi se......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Er vel redd for hva svaret skal bli, eller at han tar det som mas. Har spurt en gang før, men da fikk jeg bare et diffust svar tilbake.

Men har send han en mld og spurt nå. Så får vi se......

Det er vel verre å bruke tid på en som egentlig ikke er interessert, enn å bare få et nei med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker han ikke særlig interessert.. Du har jo sendt melding opp til flere ganger og ikke fått svar, selv om han sender deg en melding først for en gangs skyld ser jeg ikke at det forbedrer situasjonen så mye?

Hvis du vil ha en god pulekompis syns jeg du skal finne deg en som stiller opp når du har behov, ikke når det passer han=P Så det så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen jeg er interessert i for øyeblikket. Hadde jeg hatt noen i kikkerten, hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt. Så jeg synes faktisk du er ganske heldig. Spør han om dere skal møtes, si at du ikke klarer å vente men må ha han nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kosejenta_*

Har gjort det en gang, men da fikk jeg ikke noe svar. Så tror ikke jeg tørr det en gang til. Kanskje han faktisk er litt sjenert, og da kan det kanskje bli litt voldsomt.

Snakket med han på msn igjen i dag. Tror jeg prøver å ta det litt som det kommer. Så får jeg se hvor det tar meg/oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kosejenta_*

TS her....

Han vil treffe meg i romjulen og han lurte på på om jeg hadde møtt noen andre i mellomtiden. Hva skal det bety?

Hadde han lurt på dette om han ikke var litt interesert? Jeg lever i håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å holde på sånn. Skjønner ikke helt poenget med å måtte streve så mye, for en knullekompis!... Gutter som ikke viser mer interesse en det der, mister jeg også interessen for. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud hvor naiv går det an å bli.

Det betyr ikke en DRITT det han lirer ut av seg dan og vann.

Ser du ikke at han ikke er interessert?

Vi har alle, meg selv inkludert, vært i din situasjon. Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg, og la sååå mye i alle disse diffuse signalene. Inkl en og annen kommentar som kunne virke som han var sjalu. Det viste seg at dette er ikke noe som stikker dypt! de bare sier det. Og de vet AKKURAT hva de skal si for å oppnå at du tenker; aha, han tenker på meg...han er litt sjalu..YUHUU!

Dette ER spillet, pr definisjon.

Hadde han vært interessert hadde du merket det! og du hadde i hvert fall ikke sittet her på et forum og overanalysert. Da hadde du visst.

Gå videre med selvrespekten i behold sier jeg, det hadde jeg ønsket jeg hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...