Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest halebein

Har lært at det finnes ikke et forhold fritt for utroskap, han er alltid utro og enten innrømmer han det eller så går han bak ryggen din. Innrømmer han det så er han ikke verdt å spare på og bør kastes på huet og rævva ut, for slikt er så vanskelig å komme over. Blir han tatt mens han er utro bak ryggen din så bør han hvertfall kastet ut, for da er han i stand til hva som helst.

Og menns utroskap blir alltid avslørt fordi dama har sneket på enten a) facebookprofilen hans eller b)mobiltelefonen hans eller c) mailen hans :) Først kommer det en tråd om "Hjelp! -Har sneket på a) b) eller c), er han utro?" Noen dager senere kommer det en tråd der det stod "Han er utro!" - og alltid kommenteres det hvorvidt der er etisk riktig å snoke på annens a) b) eller c) - og ALLTID har dama bare funnet pc'en tilfeldigvis påslått med a) eller c) åpen og ikke avlogget:D

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig mye forkortelser rundt omkring som folk tar som en selvfølge at andre skal vite hva er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mye forkortelser rundt omkring som folk tar som en selvfølge at andre skal vite hva er.

:hoho:

Det lærte jeg den dagen jeg gikk inn på prøvere og ufrivillig barnløse (tror jeg det var). Jeg har to barn, men forkortelsene som brukes her på KG når det gjelder prøving og graviditet er kinesisk for meg. Skjønner så og si ingenting. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Det lærte jeg den dagen jeg gikk inn på prøvere og ufrivillig barnløse (tror jeg det var). Jeg har to barn, men forkortelsene som brukes her på KG når det gjelder prøving og graviditet er kinesisk for meg. Skjønner så og si ingenting. :flau:

Du forstod hvilket forumsdel jeg var innom ja. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

I dag har jeg lært at hvert eneste - og da mener jeg virkelig hvert eneste - ord du skriver her inne, må veies på gullvekt. Om du ikke gjør det, kommer det alltid en eller annen og får vridd det til å bety noe helt annet enn det du faktisk mente. Men det kan jo skje uansett så...hva skal en gjøre? Kjenner jeg er temmelig lei av forumsdelen nå, og holder meg heller til dagbøkene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

I dag har jeg lært at hvert eneste - og da mener jeg virkelig hvert eneste - ord du skriver her inne, må veies på gullvekt. Om du ikke gjør det, kommer det alltid en eller annen og får vridd det til å bety noe helt annet enn det du faktisk mente. Men det kan jo skje uansett så...hva skal en gjøre? Kjenner jeg er temmelig lei av forumsdelen nå, og holder meg heller til dagbøkene.

Dette er ikke tull, men det er den viktigste årsaken til at jeg er uhyre skeptisk til å kommunisere annet enn fag med kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg har lært at brukere på KG vet mye bedre hva jeg mener en hva jeg selv gjør.

Det er nok ikke det du har lært.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Apropos forkortelser; Hvem/ hva er HC-damen??

Jeg tror det er hun ene rosabloggeren de snakker om - Hege-Christine eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er hun ene rosabloggeren de snakker om - Hege-Christine eller noe sånt.

Har jeg ikke lest om... Men gjerne jeg leser i feil "avdelinger"?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Dette er ikke tull, men det er den viktigste årsaken til at jeg er uhyre skeptisk til å kommunisere annet enn fag med kvinner.

Jeg har lært at enkeltes tilstedeværelse på Kvinneguiden er en stor selvmotsigelse.

CeeCee: Jeg antar dette er HC-damen. Hun er i alle fall jevnlig omtalt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har lært at enkeltes tilstedeværelse på Kvinneguiden er en stor selvmotsigelse.

CeeCee: Jeg antar dette er HC-damen. Hun er i alle fall jevnlig omtalt her inne.

Frøken... Her bedriver jeg voksenopplæring, ikke dialog. Pluss at kvinner som er uenige med meg her ikke kan kaste mobiler, sko, sparke, slå eller på andre måter bedrive vold mot undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Spinell

Frøken... Her bedriver jeg voksenopplæring, ikke dialog. Pluss at kvinner som er uenige med meg her ikke kan kaste mobiler, sko, sparke, slå eller på andre måter bedrive vold mot undertegnede.

Jasså, tar du den tonen ...

Du sa ikke "dialog", men "kommunisere" i det innlegget jeg siterte. Nytter ikke å drive opplæring hvis en ikke har godt nok begrepsapparat selv, veslegutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at enkelte brutale menn faktisk oppsøker KG for å lære damer folkeskikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at enkelte brutale menn faktisk oppsøker KG for å lære damer folkeskikk.

....og kommunikasjon.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...