Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

jeg har lært at man er dum hvis man ikke bruker barnevakt, men passer ungene sine selv

og at man er hjemmeværende vaskekone hvis man ikke bruker trillepiker, barnevakt eller vaskehjelp. Og da har du ikke et normalt liv heller

Endret av nihilisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Jeg har lært at den eneste riktige måten å pakke ut gaver på er at en og en person får en gave som pakkes ut i alles påsyn.

Jeg har videre lært at barn ned i 2 års alder skal holdes våkne til 2 om natten på julaften slik at de kan lære takknemlighet og tålmodighet mens man pakker ut etter metoden over. De får bare værsågod være tålmodige for ellers blir de mannevonde bortskjemte 10 åringer.

Jeg har videre lært at alle andre metoder - selv om de fungerer godt for noen - vitner om egoistiske monstre som bare er ute etter å flerre papiret av julegavene fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at det er ok om unger oversvømmes i gaver

Jeg har lært at barn skal gjøre som de vil på julaften

Jeg har lært at masse åpning av gaver er eneste fornuftige...

Ett overfylt tre er en selvfølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg ikke får ha mine egene meninger og syntes jeg ikke visse folk ser sunne ut er jeg sjalu tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lært at man må rapportere alt som ikke passer en

Har lært det ikke er lov å rapportere person trakkasering og beskyldninger om at man er feit forde man ikke har samme meninge. At en tråd går over til personhets er så klart ikke avsporing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Når man møter motbør ber man om å bli slettet som bruker, og man gjør det selvsagt med et innlegg på ris/ros, ikke via PM til administrator.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Det er forbudt ved norsk lov å bruke google for å finne svar. Man må lage egen tråd for det på KG.

Internettbrukere kan avgjøre om du er gravid, selv om du ikke selv klarer å avgjøre det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Om en kvinne forteller at hun har over snittet lyst, og at hun har glede av å ligge med forskjellige menn relativt hyppig, da blir hun kalt billig, hore, ludder og tøs av kviner her inne... :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen kvinner må ligge med mange menn for å bekrefte at de er atraktive ,så de kan ligge med enda flere menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en kvinne forteller at hun har over snittet lyst, og at hun har glede av å ligge med forskjellige menn relativt hyppig, da blir hun kalt billig, hore, ludder og tøs av kviner her inne... :filer:

yupp, og jeg var en av de få som ikke slengte dritt på henne, derfor ble innlegget mitt slettet :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

yupp, og jeg var en av de få som ikke slengte dritt på henne, derfor ble innlegget mitt slettet :filer:

Hun var jo ikke så mye hyggelig selv da...hun ba om det selv når hun sier hun sikkert har knulla menna våres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var jo ikke så mye hyggelig selv da...hun ba om det selv når hun sier hun sikkert har knulla menna våres.

og derfor ble innlegget mitt slettet. jaja, det var logisk :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lært at det er helt greit for barn og voksne å ha sex med hverandre eller være kjærester bare fordi barnet er over den seksuelle lavalderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at det er legitimt for noen å benevne 17 år gamle mennesker for barn. Om jeg hadde kalt sønnen min på 17 for et barn hadde han fått apoplektisk anfall og verbalt spikret meg opp etter veggen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop28

Jeg har lært at det er legitimt for noen å benevne 17 år gamle mennesker for barn. Om jeg hadde kalt sønnen min på 17 for et barn hadde han fått apoplektisk anfall og verbalt spikret meg opp etter veggen.

Etter loven er de barn. beklager men sånn er det. Rewvnende likegyldig om man liker å bli kalt det eller ikke. Og sammenlignet med en 50 åring er de barn. Men dette er ot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter loven er de barn. beklager men sånn er det. Rewvnende likegyldig om man liker å bli kalt det eller ikke. Og sammenlignet med en 50 åring er de barn. Men dette er ot

Jeg var hvertfall ikke ett barn når jeg var 17.Fordi om loven er sånn betyr ikke at det er rett!

Ble sammen med min kjære som er 9 år eldre enn meg når jeg var 17,det gjør ikke han pedofil!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg var hvertfall ikke ett barn når jeg var 17.Fordi om loven er sånn betyr ikke at det er rett!

Ble sammen med min kjære som er 9 år eldre enn meg når jeg var 17,det gjør ikke han pedofil!

Men du hadde deg ikke med 50 åringer. Og om en tenåring ikke ser på deg som et barn så gjør de voksne det fordet. Eller ungdom uansett. !6 åringer selv tror jo de er voksne.

Jeg har ikke sagt at han var pedofil, men det er likevel galt på uendelig mange måter. Jeg refererer nå til tråden om tenåringsjenter som blir pressa til sex av gutter som er eldre fordi de er unge og uerfarne.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, i følge loven er de strafferettslig ansvarlige, kan øvelseskjøre, SKAL høres i saker som gjelder dem osvosvosv. I følge loven er de måneder unna å være voksne, enten det er 11 eller 3 måneder igjen til de blir 18.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...