Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært hvordan det har seg at SSB kan si at 20% av Norges befolkning mener bla-bla. SSB har lært det der med representativt utvalg av Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Som voksen, reflektert, oppegående mann og pappa er det en tidvis svært krevende øvelse å våge seg inn på "Barn og familie" diskusjonene her på KG. Enkelte tråder er farlig nær på å gi meg angina. Det er mange der som bærer ved til det bålet som gjør at fordommer mot kvinner forsterkes kraftig og lysten til å spisse generaliseringer økes tilsvarende. Så jeg holder meg stort sett unna.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teroi på hvorfor...

Damer på KG leser gang etter gang at kvinner generelt sett er helt ubrukelige, til og med i senga -- men at sterke, selvikre damer som ikke er redde for å brette ut om egen seksualitet i detaljer -- det er utrolig tennene og deilig.

Dermed ser damene her for seg at "jeg skulle ha vist ham litt ekte kvinne, jeg!"

Det må være noe i den duren. Jeg finner det i hvert fall ikke særlig sexy at en mann er så bitter, men jeg kan på en måte forstå den tankegangen likevel.

Kvinner har helt utrolig konkurranseinstinkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At kvinner synes pusegutter som er velartikulerte, velutdannede, høye (nok), snille og omsorgsfulle er de beste kandidatene når det kommer til et potensielt langvarig forhold inkludert familiestiftelse og annet ståk.

Når det kommer til rangering om hvem som som kan være den utkårede i forhold til å slenge dere i veggen, nedpå madrassen eller på kjøkkenbordet for en real omgang er det de "slemme" gutta som provoserer med retro holdninger, dårlig skjult bitterhet og nærmest kvinnehat i retorikken og meninger som topper lista. brutal_mann vinner jo hver gang :klø: :sjokkert:

Nå nei, vi kjenner musa, eh sorry, lusa på gangen. :eeeh:

Det er jo fordi kvinner sier alt det PK vrøvlet som de tror de må si, mens musa deres taler ett annet språk og liker urmannen. Ergo, ved å være en dass har undertegnede, av uforståelige årsaker, blitt en syk syk syk sexfantasi på KG. Ser ikke kvinnene at de derved bekrefter alt jeg har fått kjeft for å stå for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst, finnes det nok av kvinner på kg som finner bitterhet og kvinnehat usexy.

Nemlig. Jeg ville ikke hatt en bitter, kvinnehatende mann om han så var den siste i verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Jeg ville ikke hatt en bitter, kvinnehatende mann om han så var den siste i verden.

Hvorfor masseproduserer dere slike da da? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvorfor masseproduserer dere slike da da? :fnise:

Slik at alle de merkelige damene som er så kåte på dem holder seg unna de skikkelige mannfolkene vel :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at intelligent og "enig med meg" betyr det samme ;) I alle fall er det slik i diskusjonen om hvilken bruker en liker best. (Les: "NN er en intelligent bruker, og vi er oftest enige om alt.")

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi kvinner sier alt det PK vrøvlet som de tror de må si, mens musa deres taler ett annet språk og liker urmannen. Ergo, ved å være en dass har undertegnede, av uforståelige årsaker, blitt en syk syk syk sexfantasi på KG. Ser ikke kvinnene at de derved bekrefter alt jeg har fått kjeft for å stå for?

Takk og lov at jeg ikke har urmus :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at intelligent og "enig med meg" betyr det samme ;) I alle fall er det slik i diskusjonen om hvilken bruker en liker best. (Les: "NN er en intelligent bruker, og vi er oftest enige om alt.")

Hehe, sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lærte nettopp at jeg er barnemishandler fordi jeg tar 1-åringen min ut på restaurant for å spise middag sammen med familie og venner mens vi er på ferie i Syden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gorgonzola

jeg lærte nettopp at jeg er barnemishandler fordi jeg tar 1-åringen min ut på restaurant for å spise middag sammen med familie og venner mens vi er på ferie i Syden

:skratte: Klasse!!!

Som tidligere nevnt, enkelte diskusjoner, som f.eks. "barn og famile", kan det være lurt å ikke frekventere i tide og utide. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idamarte

:skratte: Klasse!!!

Som tidligere nevnt, enkelte diskusjoner, som f.eks. "barn og famile", kan det være lurt å ikke frekventere i tide og utide. :ler:

Jeg har ikke vært her lenge, men har allerede lært at det er best å holde seg laaangt unna barn-og-familie-forumet. Selv om jeg er en voksen kvinne med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man stor og har høy BMI er man i veldig mange, faktisk de flest - spesielt de tilfellene på forumet, veldig sunne, helt normale og har et riktig kroppsbilde! Mens er man liten og har lav BMI må man ikke finne på å tro man er normal, da er man anorektisk og har et sykelig kroppsbilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...