Gjest Winza Skrevet 11. april 2017 #6421 Del Skrevet 11. april 2017 2 minutter siden, Froning skrev: Så dere mener at damer ikke er verdt å ha når de ikke trøster deg på en humoristisk måte? Hvor har vi sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 11. april 2017 #6422 Del Skrevet 11. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg mener damer som angriper og skal poengtere hvor patetisk og lite mandig det er når man tuller litt med slik. Ikke trøst om man ikke vil det, ingen grunn til å angripe og latterliggjøre. Anonymkode: 9e1d7...b41 Kanskje de var hunoristiske de og? 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hvor har vi sagt det? Wow... Dette ble grusomt forvirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6423 Del Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, Froning skrev: Kanskje de var hunoristiske de og? Wow... Dette ble grusomt forvirrende. Kanskje det. Tviler på at alle var det. Men mulig det. Jeg mener fortsatt det er unødvendig å latterliggjøre og kalle folk patetiske. Anonymkode: 9e1d7...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 11. april 2017 #6424 Del Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det. Tviler på at alle var det. Men mulig det. Jeg mener fortsatt det er unødvendig å latterliggjøre og kalle folk patetiske. Anonymkode: 9e1d7...b41 Enig! Tror jeg tapte denne diskusjonen da... Kan du eller @Winza/Jacklost trøste meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6425 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg har lært at man ikke skal svare ærlig dersom noen spør om råd, pakk det Helst inn i sukkerspinn! Anonymkode: 5e80e...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6426 Del Skrevet 11. april 2017 48 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: At om en mann blir avvist av en dame så skal man ta det som en mann fordi menn som trenger trøst er turn off... Mens om en mann aviser en dame så er han en drittsekk. Anonymkode: ce042...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6427 Del Skrevet 11. april 2017 8 minutter siden, Froning skrev: Enig! Tror jeg tapte denne diskusjonen da... Kan du eller @Winza/Jacklost trøste meg? Om du ønsker det skal du selvsagt få en klem Anonymkode: 9e1d7...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 11. april 2017 #6428 Del Skrevet 11. april 2017 At kvinner resonnerer med følelsene sine, mens menn er logiske anlagte vesener, nesten helt upåvirket av sine emosjoner. Får meg egentlig til å grue meg til timen hos den kvinnelige følelsesstyrte tannlegen min. Tenk hvis hun har en dårlig dag!? Iiik! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6429 Del Skrevet 11. april 2017 At kvinner ikke vet hva de vil ha Men alle kvinner vil de penger og de topp 10, 30, 40% mennene Aldri spør en kvinne om hvordan hun vil bli sjekket opp Er mannen utro så er det fordi dama er feit, ikke seksuell nok, ikke pynter seg nok eller er kjedelig At etnisk nordmenn ikke har sansen for norske damer At norske kvinner føder for få barn At norske kvinner lurer menn til å bli fedre At "de fleste menn i 30 og 40 årene reiser alltid til Asia for tight pussy." At kvinner over 25 eventuelt 18 er ubrugelige, uattraktive og feite Anonymkode: 8e0c9...4fd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6430 Del Skrevet 12. april 2017 At kondom beskytter mot kjønnssykdommer om man har tilfeldig sex med one night stand, men ikke hvis man har sex med en eskorte. Har fortsatt tilgode å se forklaringen på dette, men det må vel være konsistensen i underlivet til eskortejenta som tærer hull på kondomet da? Anonymkode: cf250...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 12. april 2017 #6431 Del Skrevet 12. april 2017 På 8.4.2017 den 20.33, AnonymBruker skrev: At jeg håper at mange av de som skriver på "Barn og familie" ikke har barn selv. Anonymkode: d34ed...5ac De som har veldig bastante meninger og mange kjepphester har ofte ikke det. Man innser kjapt at det vil bli et helvete å følge opp alt det der når man får barn. De mest perfekte foreldrene er de som enda ikke har blitt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. april 2017 #6432 Del Skrevet 13. april 2017 På Tue Apr 11 2017 den 15.51, Winza/Jacklost skrev: Jeg tenker at damer som tenker slik ikke er noe verdt å ha uansett Å vise følelser er et tegn på modighet at man tør å vise følelser Menn med følelser er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #6433 Del Skrevet 13. april 2017 På 12.4.2017 den 1.34, Arktis skrev: At kvinner resonnerer med følelsene sine, mens menn er logiske anlagte vesener, nesten helt upåvirket av sine emosjoner. Får meg egentlig til å grue meg til timen hos den kvinnelige følelsesstyrte tannlegen min. Tenk hvis hun har en dårlig dag!? Iiik! Det kommer meget tydelig fram i innleggene over her at føleri er en kvinneting og at menn er nesten helt upåvirket av sine emosjoner. Ikke bare det, men det er også bare menn som tuller. Kvinner som tuller tuller i alle fall på helt feil måte, hvis nå det de tuller med er ment som tulling i det hele tatt da. Hvilket er usikkert. Det kan godt være ondskap satt i system. Du bør nok se til å bytte tannlege snarest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. april 2017 #6434 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, wintergirl skrev: Menn med følelser er best Eller enklere sagt Menn er bedre enn roboter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. april 2017 #6435 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, wintergirl skrev: Menn med følelser er best Merkelig siden jeg har lært på KG at vi menn faktisk ikke har følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. april 2017 #6436 Del Skrevet 13. april 2017 32 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Merkelig siden jeg har lært på KG at vi menn faktisk ikke har følelser. Det er derfor jeg sier at menn MED følelser er best. Det er ikke mange av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. april 2017 #6437 Del Skrevet 13. april 2017 40 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Eller enklere sagt Menn er bedre enn roboter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6438 Del Skrevet 15. april 2017 På Wednesday, April 12, 2017 den 18.10, AnonymBruker skrev: At kondom beskytter mot kjønnssykdommer om man har tilfeldig sex med one night stand, men ikke hvis man har sex med en eskorte. Har fortsatt tilgode å se forklaringen på dette, men det må vel være konsistensen i underlivet til eskortejenta som tærer hull på kondomet da? Anonymkode: cf250...8dd Hvor sto det? Anonymkode: 09267...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6439 Del Skrevet 15. april 2017 At å få barn,gjør noe med deg. De fleste av de,har på en merkelig måte kreket seg inn på kg. De får ikke vasket håret sitt. Knapt dusjet. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke vasket hår under den der knapt dusjet De får ikke laget mat. De får ikke ryddet. Og ikke vasket. Og den egoister til mann, hår på jobb. Ja..vi snakker om kvinner med nyfødte her. Så skillsmisse tanker kommer relativt raskt opp. Han har vel noen psykopat trekk også. Snorker gjør han også. Når han ikke vil stå opp om natten, for å gi melk så er h...løs på kg. At han har en jobb spiller ingen rolle. Det er enighet på kg. Skillsmisse. Helst kast svinet ut Anonymkode: 09267...e48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #6440 Del Skrevet 16. april 2017 Nikkers er harry og veldig Vestkant, det har jeg lært på Kvinneguiden. Anonymkode: cc189...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå