Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

At menn har ødelagt kvinneguiden :murvegg:

Anonymbruker er den som ødelegger på KG.

Synd at moderatorene ikke forstår dette. Dette forumet var faktisk langt trivilgere før da man ikke kunne være anonymbruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Anonymbruker er den som ødelegger på KG.

Synd at moderatorene ikke forstår dette. Dette forumet var faktisk langt trivilgere før da man ikke kunne være anonymbruker. 

Ble det ikke det samme med gjeste funksjonen? Man var vel anonym da med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Ble det ikke det samme med gjeste funksjonen? Man var vel anonym da med?

Man skulle tro det. Men faktisk ikke

med mindre jeg lider av selektiv hukommelse......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Man skulle tro det. Men faktisk ikke

med mindre jeg lider av selektiv hukommelse......................

Det var en dag eller to i høst da funksjonen var borte og da ble forumet ganske stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At alle familieproblemer kan løses med "Flytt ut," alternativt "Kast ut sønnen/datteren din!"

Anonymkode: d34ed...5ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 5.4.2017 den 22.43, Lutetium 71 skrev:

Littegranne lo kan velte et stort samleie.

:laugh::laugh::laugh:

Tusen takk, det er lenge siden jeg har ledd så godt!

Anonymkode: a055e...46d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg håper at mange av de som skriver på "Barn og familie" ikke har barn selv. 

Anonymkode: d34ed...5ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Det var en dag eller to i høst da funksjonen var borte og da ble forumet ganske stille

Jeg tror det er det eneste som ville skje. Folk skriver helt eller delvis under anonym at helt andre grunner enn å være ekle, selv om det er både anonyme brukere og brukere under nick som troller. 

Anonymkode: d05dd...d8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:laugh::laugh::laugh:

Tusen takk, det er lenge siden jeg har ledd så godt!

Anonymkode: a055e...46d

Da burde du lese tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At å konstruktivt kritisere Andem for ikke å lage flere skam sesonger så er det som å banne i kirka og random folk forscarer henne som om hun var et nært familiemedlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

At om en mann blir avvist av en dame så skal man ta det som en mann fordi menn som trenger trøst er turn off...

Enig der. Gud forby at menn fortsatt kan bli lei seg selv om dama avviser på en ordentlig måte :bond: 

Man har fortsatt lov til å ønske trøst, noe som er helt menneskelig.

Anonymkode: 9e1d7...b41

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig der. Gud forby at menn fortsatt kan bli lei seg selv om dama avviser på en ordentlig måte :bond: 

Man har fortsatt lov til å ønske trøst, noe som er helt menneskelig.

Jeg tenker at damer som tenker slik ikke er noe verdt å ha uansett :) Å vise følelser er et tegn på modighet at man tør å vise følelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg tenker at damer som tenker slik ikke er noe verdt å ha uansett :) Å vise følelser er et tegn på modighet at man tør å vise følelser :)

Helt enig med deg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
13 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

At om en mann blir avvist av en dame så skal man ta det som en mann fordi menn som trenger trøst er turn off...

For å være ærlig så skjønner at en mann som trenger trøst for å ha blitt avvist av en kvinne kan være turn off.

Det ligger faktisk en grense mellom å vise følelser og å være stakkarslig. (Det betyr ikke at en mann ikke får lov til å føle seg avvist(just in case))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Froning skrev:

For å være ærlig så skjønner at en mann som trenger trøst for å ha blitt avvist av en kvinne kan være turn off.

Det ligger faktisk en grense mellom å vise følelser og å være stakkarslig. (Det betyr ikke at en mann ikke får lov til å føle seg avvist(just in case))

Da er ikke den dama verdt å ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Froning skrev:

Joda, jeg kan på en måte se den. Men i tråden det refereres til her ble det spurt på en humoristisk måte, ikke en stakkarslig måte. Tviler på at han trengte trøst for å komme videre, det var mer et lite tilfelle av "lyst på litt trøst" og spurte om det på en humoristisk måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg kan på en måte se den. Men i tråden det refereres til her ble det spurt på en humoristisk måte, ikke en stakkarslig måte. Tviler på at han trengte trøst for å komme videre, det var mer et lite tilfelle av "lyst på litt trøst" og spurte om det på en humoristisk måte. 

Så dere mener at damer ikke er verdt å ha når de ikke trøster deg på en humoristisk måte? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Froning skrev:

Så dere mener at damer ikke er verdt å ha når de ikke trøster deg på en humoristisk måte? :unsure:

Nei. Jeg mener damer som angriper og skal poengtere hvor patetisk og lite mandig det er når man tuller litt med slik. Ikke trøst om man ikke vil det, ingen grunn til å angripe og latterliggjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...