Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit å opprette en masse tråder der man spør menn om hva de gjør på KG.

Hvis menn hadde spurt kvinner hva de hadde på x forum å gjøre, ville vi blitt dømt nord og ned for kvinnediskriminering.

Anonymkode: ea619...ae3

Det ikke være negativt ment da:)

Anonymkode: d05dd...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at det er helt greit av mennene på kg og lage x antall tråder om hvor urettferdug det er at menn ikke får ta abort og tråder om hvor grusomme kvinner er og hvor fælt alle menn har det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Jeg har lært at det er helt greit av mennene på kg og lage x antall tråder om hvor urettferdug det er at menn ikke får ta abort og tråder om hvor grusomme kvinner er og hvor fælt alle menn har det

Jeg har lært at kvinner er totalt i mot likestilling når likestillingen er til fordel for mannen men til ulempe for kvinnen.

Jeg har også lært at det er helt greit når kvinner slenger dritt om menn. 

Anonymkode: 2f2d1...cfd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den ‎22‎.‎07‎.‎2016 at 13.26, The White Wolf skrev:

Jeg har lært at når norske kvinner blir voldtatt av nordmenn så er det snill voldtekt. Mens når norske kvinner blir voldtatt av våre nye landsmenn så er det ond voldtekt og terror.

Dersom man blir voldtatt av en nordmann, så er det vel stort sett "bare" en voldtekt det er snakk om. Hvor begge to kanskje er stup fulle også. Dersom nordmannen (og offeret) hadde vært klinkende edru, så er det ikke sikkert at voldtekten hadde funnet sted det heile tatt.

Med utlendinger, så bruker de ofte grov vold også. Hvis du leser i nettavisene eller noe, og hører om en "grov voldtekt" så har voldtektsofferet mest sannsynlig blitt banket opp, og blitt slått bevisstløs. Det kan i tillegg ha blitt brukt kniv og / eller slag-redskaper som for eksempel balltre eller andre ting også.    

Anonymkode: e77ee...63d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lært at kvinner er totalt i mot likestilling når likestillingen er til fordel for mannen men til ulempe for kvinnen.

Jeg har også lært at det er helt greit når kvinner slenger dritt om menn. 

Anonymkode: 2f2d1...cfd

Jeg har lært at det er greit å slenge dritt om kvinner. Jeg har også lært at likestilling visstnok ikke handler om like rettigheter for kvinner og menn men at det er en konkurranse om hvem som skal ha det best. Jeg har også lært at mange tror at abortspørsmålet handler om likestilling

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man blir voldtatt av en nordmann, så er det vel stort sett "bare" en voldtekt det er snakk om. Hvor begge to kanskje er stup fulle også. Dersom nordmannen (og offeret) hadde vært klinkende edru, så er det ikke sikkert at voldtekten hadde funnet sted det heile tatt.

Med utlendinger, så bruker de ofte grov vold også. Hvis du leser i nettavisene eller noe, og hører om en "grov voldtekt" så har voldtektsofferet mest sannsynlig blitt banket opp, og blitt slått bevisstløs. Det kan i tillegg ha blitt brukt kniv og / eller slag-redskaper som for eksempel balltre eller andre ting også.    

Men det er jo sant. Overfallsvoldtekter med annen vold som følge er det stort sett menn fra visse land som står bak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lært at menn har begynt å smøre brødskiva og å vaske klærne selv, fordi kvinner ikke har annet enn sex å bidra med i forhold. :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Den 25.7.2016 at 12.15, AnonymBruker skrev:

Åja daså. Bare å begå festvoldtekter og sovevoldtekter. For de er jo snille voldtekter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man gifter seg i kjærka må man få slippe de dødsirriterende kristne greiene, salmene og presten. Ja, utenom den kristne bygningen da, den er jo dritlekker.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær enig med 10 stykker - en egen gjeng med kvinner her inne, ellers.... :scorpis:
Man SKAL skrive dagbok - man SKAL være med i disusjonene, men det er bare disse ti damene som styrer den. Sitt på sidelinjen og bare les. ALDRI kommenter. Da blir det helvette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Vær enig med 10 stykker - en egen gjeng med kvinner her inne, ellers.... :scorpis:
Man SKAL skrive dagbok - man SKAL være med i disusjonene, men det er bare disse ti damene som styrer den. Sitt på sidelinjen og bare les. ALDRI kommenter. Da blir det helvette.

Jeg har lært at slike påstander og beskyldninger kommer med jevne mellomrom, og at det aldri er noe hold i dem.

Anonymkode: e4e34...ee4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at uansett hvilket juridisk problem man har, kan man troppe opp hos en advokat og få fri rettshjelp.

Anonymkode: 9b635...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lært at uansett hvilket juridisk problem man har, kan man troppe opp hos en advokat og få fri rettshjelp.

Anonymkode: 9b635...60c

Eller gå til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er norske feministers plikt å ordne opp i undertrykking av kvinner i alle land med andre kulturer og religioner før de har rett til å ytre seg om ting som kunne vært bedre her hjemme, mens menn kan klage så mye de vil og ikke har noe som helst ansvar for resten av verdens lidende menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

At det er like ille at kvinner slår menn som at menn som slår kvinner. Derfor kan man så mann bare måke tilbake med knyttneven om man blir slått av en kvinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Islam er skyld i absolutt alt!

Ingen sitteplass på buss/tog - islam er skyld

Fritt for pølser i butikken - islam er skyld

Typen ser på andre damer - islam er skyld

Strøk på eksamen - islam er skyld

Fikk ikke penger fra NAV - islam er skyld

Han får den ikke opp - islam er skyld

Hull i den nye jakken - islam er skyld

Har lagt på seg 15 kg - islam er skyld

Barn rydder ikke rommet sitt - islam er skyld

Bilen må ha nye tennplugger - islam er skyld

Kan ikke se Netflix på pc - islam er skyld

Har fått mensen tre dager for tidlig - islam er skyld

osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det er like ille at kvinner slår menn som at menn som slår kvinner. Derfor kan man så mann bare måke tilbake med knyttneven om man blir slått av en kvinne. 

Selvfølgelig er det like ille å slå uavhengig av kjønnet på hvem som slår.

Anonymkode: 3646f...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Kvinneguiden skal man helst diskutere med følelser - men helst ikke bruke sunn fornuft, eller saklige argumenter.

Dersom man prøver å diskutere en sak med noen, så kommer de idiotene man skal diskutere mot bare med noe håpløst svada  som "slik er det bare" og "dermed basta!" for å understreke deres egne meninger og synspunkter.

Dessuten har folk aldri noen saklige eller ordentlige  argumenter å komme med heller. Enda verre er er det med alle tanketomme sauer som prøver å diskutere med følelsene sine. Følelser har jo aboslutt ingenting i en saklig debatt å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos Kvinneguiden skal man helst diskutere med følelser - men helst ikke bruke sunn fornuft, eller saklige argumenter.

Dersom man prøver å diskutere en sak med noen, så kommer de idiotene man skal diskutere mot bare med noe håpløst svada  som "slik er det bare" og "dermed basta!" for å understreke deres egne meninger og synspunkter.

Dessuten har folk aldri noen saklige eller ordentlige  argumenter å komme med heller. Enda verre er er det med alle tanketomme sauer som prøver å diskutere med følelsene sine. Følelser har jo aboslutt ingenting i en saklig debatt å gjøre.

Derfor jeg mener vi burde ta vekk stemmeretten til kvinner under 30 år

Anonymkode: 0d0ab...daa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...