Gjest Fluttershy Skrevet 18. februar 2015 #5481 Del Skrevet 18. februar 2015 At psykisl syk= depresjon og/eller angst. Ingen tenker på at det finnes mange andre diagnoser når man sier psykisk syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5482 Del Skrevet 18. februar 2015 At kjønnsdiskriminering er helt greit så lenge det er kvinner eller jenter som drar fordeler av det. At vold er helt greit så lenge det er fra kvinner mot menn. At en mann som er blitt banket opp ikke er noe voldsoffer hvis det var en annen mann som gjorde det. At generaliseringer ikke kan brukes. Unntatt hvis de er mot menn. At følelser er mer valid enn logikk og fakta. At selv hva feminister gjør så er det ordbokdefinisjonen som gjelder... At menn er voldelige svin som bare tenker på sex. At kvinner aldri kan gjøre noe galt. Har hun drept en mann så er det mannens skyld for han har sikkert mishandlet henne At moderering kun skjer til en sides fordel. Å promotere massedrap på menn f.eks er helt legitimt i følge moderatorene sagt fra dem selv. At 4 tråder på en måned er spamming og "ensidig meningspåvrikning" og trådene må slettes selv om de har mange innlegg. Anonymous poster hash: b555f...578 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2015 #5483 Del Skrevet 19. februar 2015 AnonymBruker skrev (På 11.2.2015 den 17.19): Jeg har lært av KG at jeg er komplett udugelig, dum, idiot, full av skavanker, dust, stygg (enda de aldri har sett meg), tilbakestående, nek, billig, ignorant, besserwisser, tosk, tomskalle, en vits, verdiløs, lavtstående, dårlig menneske, tomsing, irriterende, syk, unormal, nøtteskalle, evneveik, tøysekopp, senil, kravstor, megge, bitch, schizofren, koko, galning, gærning, svak, lam i hodet, porselensdukke, at jeg egner meg mest som dukke, at jeh aldri bør få meg partner noensinne, utrolig at jeg kan stå oppreist, tankeveik, at jeg kan tenke omtrent like mye som Barbie, blond, ustabil, nedlatende tufs, tullebukk, skadedyr.....og mye mer til. Koselig forum, dette her. Anonymous poster hash: c1c3a...025 Du har jaggu gjort et inntrykk på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2015 #5484 Del Skrevet 19. februar 2015 incognita skrev (På 12.2.2015 den 12.50): I dag har jeg lært at det finnes voksne mennesker som bruker ordet "syden". Jeg vet sikkert om hundrevis av voksne som bruker dette ordet. Også?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2015 #5485 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg har lært at hvis man har blackout fra halve kvelden på byen og våkner opp naken i sitt eget spy etter noen få glass vin og en drink er det fordi man har drukket enda mer uten å huske det. Det er garantert ingen som har dopet deg, det vet folk på KG! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 19. februar 2015 #5486 Del Skrevet 19. februar 2015 Når en fyr har innrømmet på Kg at han en gang har tatt feil av alderen til ei jente han hr hatt sex med og trodde hun var eldre enn hun var, så har han ingen argumenter å komme med når en pervertert tredveåring som chatter med tenåringer på nett, sier han vil "bolle dritten ut av" en 16-åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5487 Del Skrevet 19. februar 2015 KG dama skrev (På 19.2.2015 den 0.42): Jeg har lært at hvis man har blackout fra halve kvelden på byen og våkner opp naken i sitt eget spy etter noen få glass vin og en drink er det fordi man har drukket enda mer uten å huske det. Det er garantert ingen som har dopet deg, det vet folk på KG! http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/6440589/Date-rape-drink-spiking-an-urban-legend.html Sitat Widespread spiking of drinks with date-rape drugs such as Rohypnol and GHB is an "urban legend" fuelled by young women unwilling to accept they have simply consumed too much alcohol, academics believe. A study of more than 200 students revealed many wrongly blamed the effects of a "bad night out" on date-rape drugs, when they had just drunk excessively. Australian researchers found that nont one of 97 young men and women admitted to hospital over 19 months to two Perth hospital claiming to have had their drinks spiked, had in fact been drugged. Men slike ubeleiligheter som fakta trenger du ikke å bry hodet ditt med. Du vet jo fordi du føler det er slik... Anonymous poster hash: b555f...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2015 #5488 Del Skrevet 20. februar 2015 Besvime = Sjekketriks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 20. februar 2015 #5489 Del Skrevet 20. februar 2015 Lutetium 71 skrev (På 20.2.2015 den 18.29): Besvime = Sjekketriks Er det noe som funker begge veier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 20. februar 2015 #5490 Del Skrevet 20. februar 2015 Petra75 skrev (På 20.2.2015 den 20.33): Er det noe som funker begge veier? Nei, bare når man skal gi blod på tom mage: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=913993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. februar 2015 #5491 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg har fått tidenes lærdom: At ingenting av det vitenskapen har forsket seg fram til om menneskets fysiologi og hjernens fungering kan bevises! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2015 #5492 Del Skrevet 20. februar 2015 Margit Spat skrev (På 20.2.2015 den 20.41): Nei, bare når man skal gi blod på tom mage: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=913993 What she said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2015 #5493 Del Skrevet 20. februar 2015 Tøytigern skrev (På 20.2.2015 den 20.47): Jeg har fått tidenes lærdom: At ingenting av det vitenskapen har forsket seg fram til om menneskets fysiologi og hjernens fungering kan bevises! Gir du meg en link, vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 20. februar 2015 #5494 Del Skrevet 20. februar 2015 At dersom man er uenig med en person, får man stempel som umoden av vedkommende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. februar 2015 #5495 Del Skrevet 21. februar 2015 Vind skrev (På 20.2.2015 den 23.12): At dersom man er uenig med en person, får man stempel som umoden av vedkommende. Vedkommende sa at overvektige var ekle. Fint å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 21. februar 2015 #5496 Del Skrevet 21. februar 2015 Maleficenta skrev (På 21.2.2015 den 23.28): Vedkommende sa at overvektige var ekle. Fint å si? Absolutt ikke fint å si, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2015 #5497 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg har akkurat lært at selvom man ikke vil, selvom det er så vondt at man gråter av det er analsex en fin bursdagsgave å gi samboeren siden man som kvinne tross alt klarer å føde barn selvom det og er vondt... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2015 #5498 Del Skrevet 23. februar 2015 Siden jeg er mann er jeg bare interessert i å tømme spermen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5499 Del Skrevet 24. februar 2015 At selv en tråd om en strikkeoppskrift raskt må ryddes for avsporing og spekulasjoner. Det er ganske imponerende og KåGe i et nøtteskall. Anonymous poster hash: f38df...a99 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 24. februar 2015 #5500 Del Skrevet 24. februar 2015 I dag har jeg lært at jeg hater FRP siden jeg ikke er enig med politikken de har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå