Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått det svart på hvitt i dag; at rike/vellutdannede som blir ufør taper på dagens regler fra nav hvis de blir syke og uføre. Mens de som ikke har så mye utdannelse eller penger og søker ufør - de er kun late.

Anonymkode: f8d2a...c37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturfag er et fremmedord og kunnskapsløshet råder.

Anonymkode: 02d15...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tror utsagnet "Jeg har lest forskning" er et gyldig og hardtslående argument. 🙈

Anonymkode: 02d15...65f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

At alle, absolutt alle menn er like ille uavhenging av hvem 🤦‍♀️

Anonymkode: c8b94...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man synes kvinnelige komikere fra Storbritannia er morsommere enn norske kvinnelige komikere så hater man kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis for eksempel en gjeng komikere har muligheten til å vinne en eller annen utmerkelse, så MÅ flest mulig av vinnerne være kvinner. Noe annet er fullstendig kvinne-hat, og burde selvfølgelig være strengt ulovlig! 

Kvinner skal vinne, bare fordi de er kvinner. Det spiller overhodet ingen rolle om de faktisk er BEST eller ikke. 

Anonymkode: cb8f8...bed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sutre over hvor ille Kvinneguiden er hver dag og likevel bruke store deler av livet sitt på Kvinneguiden.

Anonymkode: c4627...f8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis for eksempel en gjeng komikere har muligheten til å vinne en eller annen utmerkelse, så MÅ flest mulig av vinnerne være kvinner. Noe annet er fullstendig kvinne-hat, og burde selvfølgelig være strengt ulovlig! 

Kvinner skal vinne, bare fordi de er kvinner. Det spiller overhodet ingen rolle om de faktisk er BEST eller ikke. 

Anonymkode: cb8f8...bed

Takk! Det er komikeren som får prisen, ikke kjønnet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Om man synes kvinnelige komikere fra Storbritannia er morsommere enn norske kvinnelige komikere så hater man kvinner.

Ble du krenka? Hvis det er meg du sikter til så har jeg altså ikke sagt at du hater kvinner. Bare at du på en temmelig bombastisk måte slo fast at kvinnelige norske komikere ikke er morsomme, som om du hadde fasiten. Jeg oppfattet det som en temmelig arrogant og typisk mannekommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Ble du krenka? Hvis det er meg du sikter til så har jeg altså ikke sagt at du hater kvinner. Bare at du på en temmelig bombastisk måte slo fast at kvinnelige norske komikere ikke er morsomme, som om du hadde fasiten. Jeg oppfattet det som en temmelig arrogant og typisk mannekommentar.

Les hva jeg faktisk skrev i den tråden og slutt å dikte opp ting jeg ikke har skrevet.

Jeg slo ikke fast at norske kvinnelige komikere ikke er morsomme. Jeg sa at de tre ikke er morsomme. Jeg har i denne tråden skrevet eller kommentert de norske kvinner jeg syntes er morsomme. 

Det er jo også ganske tydelig at du har ignorert svaret jeg ga deg. 

Nei jeg ble ikke krenket. Er vel heller du som ble krenket 

 

 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • At det tydeligvis er veldig mange som har lyst til å svindle NAV når de studerer og vil ha tips til dette
  • At det r få her, særlig av mennene, som vet hva en feminist er for noe
  • Alle her hater innvandrere, fotballfrue og veganere
  • Seksualundervisning og bruksanvisning på hvordan graviditetstester fungerer er noe få har fått med seg
  • De med barn er helgener, alle andre har ikke peiling på noe og er egoistiske om de er frivillig barnløse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at noen brukere ikke gidder å lese hva man faktisk skriver men i steden dikter opp ting man aldri har skrevet. Eller så ignorer de deler av det man har skrevet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har lært at noen brukere ikke gidder å lese hva man faktisk skriver men i steden dikter opp ting man aldri har skrevet. Eller så ignorer de deler av det man har skrevet.

Mange ignorante brukere på kg med andre ord?

Anonymkode: c8b94...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Les hva jeg faktisk skrev i den tråden og slutt å dikte opp ting jeg ikke har skrevet.

Nei jeg ble ikke krenket. Er vel heller du som ble krenket 

 

 

Du skrev hvis jeg husker rett "ingen av dem er morsomme". Kort og bombastisk. Ferdig snakka liksom, selv om flere(inkludert meg) var uenige.

Nå var det ikke jeg som følte for å bevege inn i denne tråden for å "hevne" meg, så du trenger ikke å bekymre deg for meg. Jeg er ikke særlig lettkrenka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg har lært at noen brukere ikke gidder å lese hva man faktisk skriver men i steden dikter opp ting man aldri har skrevet. Eller så ignorer de deler av det man har skrevet.

Here we go again... Du er virkelig nærtagende du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pepsimarx skrev:
  • At det tydeligvis er veldig mange som har lyst til å svindle NAV når de studerer og vil ha tips til dette
  • At det r få her, særlig av mennene, som vet hva en feminist er for noe
  • Alle her hater innvandrere, fotballfrue og veganere og uføretrygdede!
  • Seksualundervisning og bruksanvisning på hvordan graviditetstester fungerer er noe få har fått med seg
  • De med barn er helgener, alle andre har ikke peiling på noe og er egoistiske om de er frivillig barnløse

Måtte legge noe til her på listen din. Ikke glem dem....

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Måtte legge noe til her på listen din. Ikke glem dem....

Uføretrygdede er ikke hatet, er bare masse folk som lager samme type tråder

Anonymkode: c8b94...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...