AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1681 Del Skrevet 14. august 2011 At alle menn er drittsekker At jenter tror vi andre på forumet kan se om dem er gravide eller ikke At alle single over 25 år har ett problem At utroskap er helt greit At alle kvinner faker orgasme At kvinner liker analsex At å skrive korrekt norsk ikke er så viktig At alle i Oslo er voldtektsmenn At menn kun er ute etter en ting At man ikke kan ha venner av det motsatte kjønn At alle menn er homofile. Enkelte av dem har bare ikke kommet ut av skapet At Oslo er er småby, og en skikkelig skitten en sådan At det er greit å ha tre barn med tre forskjellige fedre At Google er oppskrytt At det ikke er greit å snakke med partneren. Mye bedre å spørre oss på forumet At muslimene alltid har skylden At en mann med noen kilo ekstra er feit, mens ei dame med det samme bare er formfull At alt som skrives her er å regne som fasiten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. august 2011 #1682 Del Skrevet 14. august 2011 At alle menn er drittsekker At jenter tror vi andre på forumet kan se om dem er gravide eller ikke At alle single over 25 år har ett problem At utroskap er helt greit At alle kvinner faker orgasme At kvinner liker analsex At å skrive korrekt norsk ikke er så viktig At alle i Oslo er voldtektsmenn At menn kun er ute etter en ting At man ikke kan ha venner av det motsatte kjønn At alle menn er homofile. Enkelte av dem har bare ikke kommet ut av skapet At Oslo er er småby, og en skikkelig skitten en sådan At det er greit å ha tre barn med tre forskjellige fedre At Google er oppskrytt At det ikke er greit å snakke med partneren. Mye bedre å spørre oss på forumet At muslimene alltid har skylden At en mann med noen kilo ekstra er feit, mens ei dame med det samme bare er formfull At alt som skrives her er å regne som fasiten hvor har du lært det hen? den tråden vil jeg gjerne lese..jeg har nemlig lært omvendt.. jeg har dyskleksi og blir staaaaadigvekk retta på i hytt å pine, og blitt bedt om å lære meg norsk åsånn! jeg har mere lært at rettskriving er på døden og livet viktig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1683 Del Skrevet 14. august 2011 hvor har du lært det hen? den tråden vil jeg gjerne lese..jeg har nemlig lært omvendt.. jeg har dyskleksi og blir staaaaadigvekk retta på i hytt å pine, og blitt bedt om å lære meg norsk åsånn! jeg har mere lært at rettskriving er på døden og livet viktig!!!! Det er min tolking ut fra antall åpenbare skrivefeil i uendelig mange tråder her på forumet. Jeg tenker ikke på de med dysleksi, da deres språk ofte stikker seg ut og er lett å oppdage, men heller på åpenbare stavefeil, orddelingsfeil, kommafeil, mangel på stor forbokstav, mangel på punktum, osv. Feilene bare gjentar og gjentar seg, så da konkluderer at språket tydeligvis ikke er viktig... Du kan jo starte med å lese disse to trådene: Den verste skrivefeilen du ser Den store rettskrivningstråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1684 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har lært at alle som har skrivefeil og blir rettet på har dysleksi, det må finnes fryktelige mange dyslektikere i Norge, minst 40% av norges befolkning. Det er egentlig veldig kjedelig for dem som virkelig har dysleksi. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1685 Del Skrevet 14. august 2011 At alle single over 25 år har ett problem At å skrive korrekt norsk ikke er så viktig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1686 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har lært at det finnes veldig mange gravide her som kan innbille seg det utroligste, men det slår ikke de som tror de er gravide. Selv etter flere negative tester så mener de selv at de er gravide, eller enda morsommere: de føler at de er gravide lenge før en test kan avsløre det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. august 2011 #1687 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har lært at det finnes veldig mange gravide her som kan innbille seg det utroligste, men det slår ikke de som tror de er gravide. Selv etter flere negative tester så mener de selv at de er gravide, eller enda morsommere: de føler at de er gravide lenge før en test kan avsløre det. Jeg føler det stadig vekk jeg og! haha.. men har aldri hatt rett - det er nok bare frykten og angsten som vrir seg i magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. august 2011 #1688 Del Skrevet 18. august 2011 Dessuten har man visst ikke seksualundervisning på skolen lenger, etter spørsmålene her inne å dømme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. august 2011 #1689 Del Skrevet 18. august 2011 jeg har lært at man som kvinne UMULIG kan ha det bra om man er sammen med en utlending!!! spesielt om han er fra land som afganilan eller tyrika, for hjemme blir du garantert banka jevnlig, og han har garantert baktanker med å oppføre seg kjempefint mot deg, fordi han skal kindnappe deg med til landet sitt, og misbruke deg til du dør! alle muslimer mishandler kjærestene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 18. august 2011 #1690 Del Skrevet 18. august 2011 Tyrkere er uimotståelige for ferierende norske kvinner, spesielt om de (kvinnene) er i forhold. Leger har ikke peiling. [stoler man ikke på legen sin så bytter man, sier nå jeg] Enten så stapper man sin frigjorte seksualitet i trynet på folk, eller så er man frigide. Og Kvinneguiden er en super plass å få gode fasitsvar på generelle og lite informative spørsmål (gjerne om skrantende forhold eller sykdom). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. august 2011 #1691 Del Skrevet 18. august 2011 Tyrkere er uimotståelige for ferierende norske kvinner, spesielt om de (kvinnene) er i forhold. Leger har ikke peiling. [stoler man ikke på legen sin så bytter man, sier nå jeg] Enten så stapper man sin frigjorte seksualitet i trynet på folk, eller så er man frigide. Og Kvinneguiden er en super plass å få gode fasitsvar på generelle og lite informative spørsmål (gjerne om skrantende forhold eller sykdom). det er jo så greit at vi brukere kan hjelpe ts med å stille riktig diagnose vet du vel! da slipper man å bruke sååå mye penger på å gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1692 Del Skrevet 19. august 2011 Man blir slaktet dersom man skriver en skrivefeil på Språkforumet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. august 2011 #1693 Del Skrevet 21. august 2011 At man ikke kan ha meninger om alt. Noe skal man faktisk ikke tenke på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. august 2011 #1694 Del Skrevet 22. august 2011 jeg har lært at dette forumet er mye hyggeligere når du setter AB på ignorer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1695 Del Skrevet 22. august 2011 jeg har lært at dette forumet er mye hyggeligere når du setter AB på ignorer Har lært at dette forumet er mye koseligere når drittungene er på skolen jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 22. august 2011 #1696 Del Skrevet 22. august 2011 Svaret på spørsmålet: "Hunden min brøt seg ut av buret og spiste opp en halv hjemmebakt pizza. Er pizza farlig for en dalmatiner på diett?" er ikke ja eller nei, men "Du må for all del ikke ha hunden i bur. Det er dyreplageri." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. august 2011 #1697 Del Skrevet 22. august 2011 At KG er veldig engasjert i høyde og høydeforskjell.. VELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #1698 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har lært at jeg er den bruker folk hater mest. noe jeg setter stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. august 2011 #1699 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har lært at jeg er den bruker folk hater mest. noe jeg setter stor pris på. Anonym Bruker, eller deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 23. august 2011 #1700 Del Skrevet 23. august 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå