Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at menn som liker slanke, veltrente jenter umulig kan være streite, da damer helst skal veie rundt 100 kg så de har myke " former " :goodbye:

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vettel

Muslimene har alltid skylda - selv om det er en nordmann som er terrorist.

...og så lenge man tror muslimer har skylda, så roper man på politi, strengere grenser, frp, ap, PST og faen og hans oldemor.

..men når det viser seg å være Ola Normann, så er det ingen som vil ha strengere/mer overvåkning av samfunnet, for da er det "Storebor Ser Deg" visjoner og krenkelse av individuell frihet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta

Det er greit å være lettet over at det var en "norsking" som sto bak. Akkurat hvorfor det er greit er jeg litt usikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så lenge man tror muslimer har skylda, så roper man på politi, strengere grenser, frp, ap, PST og faen og hans oldemor.

..men når det viser seg å være Ola Normann, så er det ingen som vil ha strengere/mer overvåkning av samfunnet, for da er det "Storebor Ser Deg" visjoner og krenkelse av individuell frihet.

man blir litt paff når sånt skjer. bare vent, så kommer nok reaksjonene skal du se. det er voldsomme følelser i sving her. jeg har allerede sett flere hatmeldinger, voldstrusler osv mot han

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er greit å være lettet over at det var en "norsking" som sto bak. Akkurat hvorfor det er greit er jeg litt usikker på..

da bør du følge litt mere på hva de sier på tv`en! selv politikere har sagt at de er "lettet" over det! ( og da selvfølgelig begrunnet dette!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Michelle82

Omtaler en vennina som dum, så det overhode ikke noen vits i å gi eksempel på dumheter.

Omtaler man kjæresten som sjalu, så er meningsløst å gi eksempel på sjalusi.

Omtaler man barnet som frekt, er det da ingen vits i å gi eksempel på frekkhet.

Nei, folkens å gi eksempler for å illustrere det er jo bare bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataspill er usunt. Dessuten kan man bli massemorder av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

At damer er feite og alle menn er alfahanner, og at alfahunner ikke finnes. Og at folk er veldig glad i å stalke og være slemme men ikke tør stå for det (= poster som AB).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vegetarianere er fæle, kresne og krevende folk som alltid forventer spesialbehandling når de er ute blant folk. Dessuten mener de at de er bedre mennesker enn kjøttetere, og det er fordi vegetarianere er nettopp vegetarianere av pompøse etiske grunner. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

"Hei, hvordan har du det?" sagt til fremmede betyr "Jeg er kun ute etter kroppen din." :forvirret:

Har man sett litt for mye på Friends vet man at "How you doin" betyr nettopp det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste jeg har lært her er at hvis man ikke vil ødelegge imaget sitt så opptrer man anonymt.

Dette strider mot hva jeg er opplært til hjemmefra - å stå for sine meninger.

En ting til, forresten ... her sier man ikke mot trådstartere - man degger og er enig selvom man innerst inne mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så utrolig mange her som ikke klarer å svare ordentlig på et helt enkelt spørsmål en gang. Spør man hvor de selger tamponger så får man til svar hvorfor man skal ha tamponger, hvorfor ikke bruke bind, hva skal du med det og jeg vet ikke hva.

Også har jeg lagt merke til at folk forstår seg ikke på eksempler heller.

Alt blir tatt bokstavelig. Vedder en 10000000 kroner på at hvis jeg spør et generelt spørsmål hva straffen for å skjule et romvesen i sin egen kjeller er, ja da tror en stor prosentandel her at jeg har et romvesen i kjelleren... eller at jeg troller da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...