Gjest BettyBoop28 Skrevet 4. juli 2011 #1581 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har lært at alle kvinner er i stand til å lure mannen slik at hun blir gravid. Og nåde den mann som ikke brukte kondom, det er mannens feil uansett! Husk kondom! Jeg har lært at graviditet alltid er kvinnens skyld fordi det går ikke an å glemme å ta pillen ved et uhell og det går heller ikke an å bli gravid ved et uhell selv om man går på pillen selv om den faktisk ikke er hundre prosent sikker, og selv om gutten var dum nok til å drite i kondom så har han likevel ikke noe ansvar. Det er bare dama sitt ansvar. DET har jeg lært 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1582 Del Skrevet 5. juli 2011 Det finnes folk på forumet som lar barna sine leke med sex leketøyene dems pga fine farger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #1583 Del Skrevet 5. juli 2011 Det finnes folk på forumet som lar barna sine leke med sex leketøyene dems pga fine farger Seriøst?? Æsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. juli 2011 #1584 Del Skrevet 5. juli 2011 Det finnes folk på forumet som lar barna sine leke med sex leketøyene dems pga fine farger Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1585 Del Skrevet 5. juli 2011 Link? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=571963 innlegg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 5. juli 2011 #1586 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg har lært at det er utrolig viktig å reise til Syden når man har baby. Og man må ikke tro det kun er foreldrenes behov det dreier seg om; nei langtifra! Det er til babyens beste, for når foreldrene har det bra, så har babyen det bra. Dessuten er det høyere kvalitet på synsinntrykkene som babyene får der nede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. juli 2011 #1587 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjempemorsom tråd! - At alle jenter som lurer på om en mann er interessert BØR lese " Han er faktisk ikke interessert" boka!. Vil spare dere for all unødvendig energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 5. juli 2011 #1588 Del Skrevet 5. juli 2011 At dersom man kommenterer at noen har blitt tynnere er man frekk, men hvis man ikke kommenterer det er man slem som overser det. Hvordan i svarte skal man vite hvem som vil hva? Jeg begynner å skjønne hvorfor menn synes vi er vanskelige å skjønne seg på... :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1589 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg har lært at alle kvinner er bare ute etter å lure mannen så de kan bli gravide. Det er oppdraget vårt her i livet, å være mest mulig kjerring mot menn og ta det vi klarer! Jeg har også lært at alle kvinner faller for badboys, ikke tro noe annet. Vi ønsker da ikke snille gode menn, det er bare noe vi sier det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. juli 2011 #1590 Del Skrevet 5. juli 2011 jeg har lært at 3 visse herlige jenter her vil henge med meg mer enn det mine venner fra utenom forumet vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. juli 2011 #1591 Del Skrevet 5. juli 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=571963 innlegg 6 Da er det kanskje på tide å bruke penger på leker til barnet, slik at en får ha voksenlekene sine for seg selv Det jeg har lært her på kg er at verden er svart- hvitt, uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. juli 2011 #1592 Del Skrevet 5. juli 2011 en ting til jeg har lært, er at det er HELT greit og akseptabelt å ligge med fetteren sin! selvom man har vokst opp sammen og har jevnlige familiemøter, så er det ikke ekkelt å knulle fetteren sin- selv i voksen alder. ( jeg må si jeg ble MEGET overrasket over hvor mange som synes dette i den tråden hvor dette ble diskutert for pittelitt siden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 6. juli 2011 #1593 Del Skrevet 6. juli 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=571963 innlegg 6 Herregud det der er bare ufattelig ekkelt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1594 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har lært at når man blir invitert i selskap er det helt greit å ikke si fra til vertskapet om eventuelle behov man måtte ha (matallergier, angstproblematikk så man må sitte sammen med visse personer, osv.) og så bli furten når ting ikke blir som man vil. Å si fra er nemlig veldig uvanlig og vertskapet kan ikke forvente noe sånt, de bør heller lese tanker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. juli 2011 #1595 Del Skrevet 6. juli 2011 Menn skal alltid stole på dama si, noe annet er drittsekkoppførsel. Samtidig skal menn alltid bruke kondom, uavhengig av om dama bruker noe eller sier hun bruker noe. Først da kan en mann nekte å betale noe som helst dersom dama skulle bli gravid (etter å ha kastet testene og spurt her inne først) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1596 Del Skrevet 7. juli 2011 Det finnes folk på forumet som lar barna sine leke med sex leketøyene dems pga fine farger Hvis du leser hva det står der så står det ETUIET til leketøyet. Ikke leketøyet selv. En viss forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 7. juli 2011 #1597 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg har lært at det er helt greit å si stygge ting til andre så lenge man gjemmer seg bak anonymitet. (Mener forresten ikke noen av dere som postet anonymt før meg. Sikter til andre ting.) Endret 7. juli 2011 av Starchild91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1598 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis du leser hva det står der så står det ETUIET til leketøyet. Ikke leketøyet selv. En viss forskjell. Det står det da virkelig ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1599 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis du leser hva det står der så står det ETUIET til leketøyet. Ikke leketøyet selv. En viss forskjell. Ellers leker han faktisk mye med sexleketøy (som er vasket og rene selvsagt). De er jo ofte laget av gummi, gelé eller plast og kommer i flotte, skarpe farger som lyser og vibrerer. Er jo perfekt leketøy til små barn! :D Hvor står det etuiet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juli 2011 #1600 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvor står det etuiet? Her. Jaja, nå er det Dr Phil som skurrer på tv'en, og mini leker med etuiet til vibratoren min. Han synes det har så fin farge (knallrosa)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå