Fluffe Skrevet 29. mai 2011 #1521 Del Skrevet 29. mai 2011 Jøsses... hvilken tråd er det?? Og er navler noe å diskutere?? Jada. Bildemanupulering er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 29. mai 2011 #1522 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har lært at menn ikke har lov til å ha følelser når de er med på kvinnens fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 29. mai 2011 #1523 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har lært at menn ikke har lov til å ha følelser når de er med på kvinnens fødsel... Og de har ikke lov til å føle ubehag over ekstrem banning og munnbruk fra kvinnen når hun føder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastablasta Skrevet 29. mai 2011 #1524 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har lært at menn ikke har lov til å ha følelser når de er med på kvinnens fødsel... Igrunnen kan man vel bare korte det ned til: Jeg har lært at menn ikke har lov til å ha følelser Ikke noen spesifikk tråd, bare noe jeg føler (hupps!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 31. mai 2011 #1525 Del Skrevet 31. mai 2011 Finnes folk som "tvinger" ungene sine inn i en relgion med å lokke med dyre gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 31. mai 2011 #1526 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har lært at 99% her inne ikke gidder å jobbe, men er likevel misfornøyd med snyltepengene fra NAV. De fortjener jo minst dobbelt så mye for å ha ferie hele året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa3 Skrevet 1. juni 2011 #1527 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har lært at 99% her inne ikke gidder å jobbe, men er likevel misfornøyd med snyltepengene fra NAV. De fortjener jo minst dobbelt så mye for å ha ferie hele året. Så du mener altså at det er kun 1% av oss på KG som jobber?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. juni 2011 #1528 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeghar lært at det er helt greit at gutter lurer andre for å få sex, om jenter klager på dette er se bitcher. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1529 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har lært at det finnes veldig mange mennesker som skal ha en mening om andres utseende. Om det er ansikt eller kropp har ikke så mye å si, de skal kunne fortelle deg om du er stygg eller pen, såpass må en da kunne tåle. En er jo bare ærlig, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. juni 2011 #1530 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Javisst er det mange som har meninger om det, spesielt kropp. I dag har jeg ikke lært, men fått bekreftet at jenter er jenter, for å si det sånn. Tråden om fotballfruebloggeren sin kropp, http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=565761&st=0 , som egentlig var rettet til menn, genererte omtrent 100 innlegg fra klokka 17 til midnatt i dag. Kvinner stod for bortimot 90 prosent av dem. Med krangling og hakking og innblanding av Beyoncé og jeg vet ikke hvem. Som forventet kommenteres ikke svarene menn kommer med i tråden i nevneverdig grad. Noe som bekrefter at kvinner bryr seg katta i hva menn måtte mene om temaet. Endret 7. juni 2011 av Gorgonzola 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1531 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har lært at hvetemel, sukker, gjær og melkepodukter er djevelens verk! Det er ikke måte på hva du kan oppnå med å slutte å spise dette grusomme greiene! Om andre ikke har merket den o så store forskjellen så har de bare ikke gjort det nøye nok!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. juni 2011 #1532 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har lært at hvis man er kritisk til noe, så betyr det at man enten har dårlig selvbilde, er sjalu, er misunnelig eller at man ikke har noe liv. Antagelig er det en kombinasjon av dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 10. juni 2011 #1533 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Har lært at jeg snylter på NAV. Var ikke klar over det... Endret 10. juni 2011 av chikako 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #1534 Del Skrevet 10. juni 2011 Har lært at jeg snylter på NAV. Var ikke klar over det... Ja enig der.. Er man avhengig av nav for å overleve er man snylter..Fordi det er så forbanna luksuriøst og deilig å gå hjemme dagen lang og være syk, det er jo betalt ferie! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #1535 Del Skrevet 10. juni 2011 Og i tillegg har jeg lært at hvis man skaffer seg venner på KG så er man automatisk med i en plusseklubb som hater alle andre.. Og man smisker bare med folk, det er ikke ektefølt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 10. juni 2011 #1536 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja enig der.. Er man avhengig av nav for å overleve er man snylter..Fordi det er så forbanna luksuriøst og deilig å gå hjemme dagen lang og være syk, det er jo betalt ferie! Trist at det er sånne holdninger man møter når det kommer fram at man får støtte fra NAV. Blir skikkelig irritert over sånt, siden jeg vet hvor hardt det oppleves å i det hele tatt måtte være avhengig av den typen støtte. Det er ikke noen dans på roser å være arbeidsledig, sånn som noen her ser ut til å synes. Jeg tør påstå at ingen sikter seg inn på å leve av trygdeytelser, for det er faktisk ikke noen drømmetilværelse. Jeg er ikke navbruker, da - men det er jo alle her inne, har jeg lært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 10. juni 2011 #1537 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har lært at hvetemel, sukker, gjær og melkepodukter er djevelens verk! Det er ikke måte på hva du kan oppnå med å slutte å spise dette grusomme greiene! Om andre ikke har merket den o så store forskjellen så har de bare ikke gjort det nøye nok!! Ja,hvis man slutter med det og det så er man garantert både det ene og det andre. Hvis jeg slutter med det så kommer jeg tydeligvis til å få perfekt hud og kommer aldri til å se en eneste hudorm igjen Hadde det bare vært så enkelt For å ikke snakke om alle lavkarbofantastene.Flott at folk går ned på den måten,men det er ikke den eneste måten å gå ned i vekt. Skulle tro man ikke kunne leve normalt og samtidig være sunn og slank 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #1538 Del Skrevet 10. juni 2011 Trist at det er sånne holdninger man møter når det kommer fram at man får støtte fra NAV. Blir skikkelig irritert over sånt, siden jeg vet hvor hardt det oppleves å i det hele tatt måtte være avhengig av den typen støtte. Det er ikke noen dans på roser å være arbeidsledig, sånn som noen her ser ut til å synes. Jeg tør påstå at ingen sikter seg inn på å leve av trygdeytelser, for det er faktisk ikke noen drømmetilværelse. Jeg er ikke navbruker, da - men det er jo alle her inne, har jeg lært. Man faller jo totalt ut av samfunnet og følelsen av å være til nytte. Som om jeg sitter med et sugerør rett inn i lønnskontoen til den gjengse arbeider.. Ingen som aner hvor nedverdigende det er å føle at man sitter og ber på sine knær for å overleve før man er i situasjonen selv.. Jeg har faktisk betalt skatt i alle år jeg og, og gjør det fortsatt av nav-pengene mine.. Dessuten har foreldrene mine betalt femti prosent skatt i tredve år! Uff, er en sår og vanskelig situasjon og føle at man ikke klarer ta vare på seg selv! Når man egentlig er syk og jeg faktisk ble tvangssykemeldt av legen min for noen år siden og ikke har fått lov til å jobbe.. Var godt å få det ut! hehe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 10. juni 2011 #1539 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen av oss skjønner hva det går ut på, i alle fall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. juni 2011 #1540 Del Skrevet 10. juni 2011 godt vi er flere likesinnede her jeg er nemlig også en slik NAV-snylter! jeg sitter igjen med 1100 kr hver mnd etter regninger, og idag har jeg lært her på KG at selvom jeg ikke har mulighet for å være ute i arbeid, så trives jeg med å sitte her hjemme i alensomheten hver dag å snylte på den ENE prosentandelen av kg-brukere som betaler skatt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå