Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at det er beltet man har på seg som bestemmer om du er pen eller ikke.

Så til lørdagen skal jeg ut å kjøpe meg et nydelig gullbelte med diamanter på. Kanskje ett som matcher striesekken min.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at det er beltet man har på seg som bestemmer om du er pen eller ikke.

Da har vi lært det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle fortjener noen som er bedre.

Selv om man nekter dama normal sosial omgang, ikke lar henne gå på stranda alene, krever å bestemme påkledningen hennes, synes det er greit å være utro så lenge ingen oppdager det, så fortjener man noen som er bedre enn hun bitchen som ikke uten videre finner seg i sånt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle fortjener noen som er bedre.

Selv om man nekter dama normal sosial omgang, ikke lar henne gå på stranda alene, krever å bestemme påkledningen hennes, synes det er greit å være utro så lenge ingen oppdager det, så fortjener man noen som er bedre enn hun bitchen som ikke uten videre finner seg i sånt.

:skratte:

Ja, huff, sånne damer kan man ikke stole på..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at brukerne på Kg har eksepsjonelt gode gener.

Her ser nemlig de fleste yngre ut enn de i virkeligheten er. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Ikke nok med at alle på KG har gode gener, vennene deres har det også. Det finnes nemlig ikke en eneste avbildet person i verden som er så vakker at ikke noen på KG enten er sterkt uenig eller kjenner noen som er vakrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at alle på KG har gode gener, vennene deres har det også. Det finnes nemlig ikke en eneste avbildet person i verden som er så vakker at ikke noen på KG enten er sterkt uenig eller kjenner noen som er vakrere!

Nå finnes det vel strengt tatt ikke en avbildet person i verden som alle synes er overjordisk vakker? Selvfølgelig vil det alltid være noen på KG som er uenige, skjønnhet er jo relativt subjektivt.

Endret av chikako
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Jeg har lært meg en hel haug med forkortelser jeg ikke visste jeg trengte.

Noen innlegg og tråder er jo rimelig vanskelig å tolke med alle disse forkortelsene.

Minner nesten om første verset i "From Miami to Ibiza"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at så lenge man er kjendis/model så er det lov å kalle dem stygg, ellers er det strengt forbudt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at de i åpne forhold er umoralske, og burde skamme seg, mens det er helt på sin plass å legge seg etter andre når man lever monogamt, så lenge forholdet ikke er 100% bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at KG er ment for de med høy IQ, men det er kun folk med lav IQ som er her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Ja, huff, sånne damer kan man ikke stole på..!

Nei, det ville ikke vært særlig fornuftig :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jeg har lært at så lenge man er kjendis/model så er det lov å kalle dem stygg, ellers er det strengt forbudt.

Jeg har lært at det er lov å si at mannlige idrettsutøvere er stygge, men man slaktes om man sier en kvinnelig idrettsutøver er stygg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg kommer på at jeg har lært ennå en ting, som er ganske skremmende. I nesten alle tråder der en jente klager over at samboeren behandler henne som dritt, så er hun nesten alltid gravid eller de har alltid barn sammen. Hører sjeldent slikt om barnløse par. Lurer på hva dette sier om slike jenter som velger å få barn med slikt avskum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje mannen skjuler noen sider, til hun er gravid/ de har barn, slik at han får et bedre tak på henne, enn han ellers ville hatt? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Eller kanskje mannen skjuler noen sider, til hun er gravid/ de har barn, slik at han får et bedre tak på henne, enn han ellers ville hatt? =P

Det skremmer meg i tilfelle enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...