chikako Skrevet 4. mars 2011 #1341 Del Skrevet 4. mars 2011 Konklusjonen ble at det var best å lage dem i rundstykke form og putte dem i bhen Også må man være forsiktig med å drikke vann, for det er farlig altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #1342 Del Skrevet 4. mars 2011 Også må man være forsiktig med å drikke vann, for det er farlig altså! Ja jøss, DET må du i vertfall ikke finne på å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1343 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har lært at alle som har en annerledes dialekt enn meg har talefeil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1344 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har mer eller mindre lært at det som står skrevet i historiebøkene mest sansynlig bare er skrevet av troll. Også at vi ikke er helt ferdig med middelalderen ennå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. mars 2011 #1345 Del Skrevet 9. mars 2011 Har lært at det viktigste er ikke hva du skriver, men hvor likt/mislikt man er av den harde kjernen av brukere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 9. mars 2011 #1346 Del Skrevet 9. mars 2011 Har akuratt lært at det finnes en person på kg som bare er ute etter å plage folk. Som i tilegg har to kontor for å trykke dobbelt liker på alle sine egene poster.. Sært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #1347 Del Skrevet 9. mars 2011 Har akuratt lært at det finnes en person på kg som bare er ute etter å plage folk. Som i tilegg har to kontor for å trykke dobbelt liker på alle sine egene poster.. Sært! Virkelig? Hvordan fant du ut det? *nysgjerrig* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 9. mars 2011 #1348 Del Skrevet 9. mars 2011 Har akuratt lært at det finnes en person på kg som bare er ute etter å plage folk. Som i tilegg har to kontor for å trykke dobbelt liker på alle sine egene poster.. Sært! Virkelig? Hvordan fant du ut det? *nysgjerrig* Nå ble jeg også nysgjerrig! Jeg har en mistanke om hvem du mener da, det er en som har fått mange flere plusser enn mitt lille hode kan forstå... Vil du sladre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2011 #1349 Del Skrevet 9. mars 2011 ååå jeg ble også nysgjerrig, klarer ikke å motstå KG-sladder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1350 Del Skrevet 9. mars 2011 Har akuratt lært at det finnes en person på kg som bare er ute etter å plage folk. Som i tilegg har to kontor for å trykke dobbelt liker på alle sine egene poster.. Sært! Kontor eller kontoer? Og det må være en bruker, ikke ab, sant? AB-ene deler plussene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 9. mars 2011 #1351 Del Skrevet 9. mars 2011 Kontor eller kontoer? Og det må være en bruker, ikke ab, sant? AB-ene deler plussene. Konti tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1352 Del Skrevet 9. mars 2011 Konti tipper jeg Tipp gjerne for egen del, men i offisiell rettskriving er kontoer/konti valgfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2011 #1353 Del Skrevet 9. mars 2011 Tipp gjerne for egen del, men i offisiell rettskriving er kontoer/konti valgfritt. Kontor derimot er noe helt annet - som regel et rom møblert med pult og stol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1354 Del Skrevet 9. mars 2011 Kontor derimot er noe helt annet - som regel et rom møblert med pult og stol. Næh, virkelig! Jøss. Skarping, du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. mars 2011 #1355 Del Skrevet 12. mars 2011 Kontor derimot er noe helt annet - som regel et rom møblert med pult og stol. Jeg har akkurat pult men ikke stol, teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. mars 2011 #1356 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har akkurat pult men ikke stol, teller det? Har du pult ost på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 12. mars 2011 #1357 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har akkurat pult men ikke stol, teller det? Den var virkelig dyp ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. mars 2011 #1358 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har lært at dyslekis kommer av latskap og egentlig er det ingen som har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. mars 2011 #1359 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) . Endret 13. mars 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1360 Del Skrevet 13. mars 2011 . Kan ikke du snart tenke før du skriver? Er så lei tomme poster fra deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå