Gjesten Skrevet 13. februar 2011 #1321 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har lært at hvis en kvinne misliker en annen, eller for den saks skyld misliker en enkelt faktor ved en annen kvinne, er det fordi hun er sjalu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1322 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har lært at hvis en kvinne misliker en annen, eller for den saks skyld misliker en enkelt faktor ved en annen kvinne, er det fordi hun er sjalu. Det gjelder vel egentlig både kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 1. mars 2011 #1323 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er lat, selvgod og dum fordi jeg har DVD-spiller i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #1324 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært at standardsvaret på hvilken som helst påstand er "Hvorfor skal du på død og liv måtte gjøre X?" Det virker som om det meste vi uttaler oss om blir oversatt til noe vi på "død og liv" må gjøre. (Jepp, jeg kjenner jeg er ganske lei det uttrykket). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 1. mars 2011 #1325 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært at standardsvaret på hvilken som helst påstand er "Hvorfor skal du på død og liv måtte gjøre X?" Det virker som om det meste vi uttaler oss om blir oversatt til noe vi på "død og liv" må gjøre. (Jepp, jeg kjenner jeg er ganske lei det uttrykket). Det finnes ingen mellomting her på KG vet du Tabris. Her er det enten/eller, sort/hvitt. Det har jeg iallefall lært meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #1326 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Det finnes ingen mellomting her på KG vet du Tabris. Her er det enten/eller, sort/hvitt. Det har jeg iallefall lært meg! Ja, har forstått det etterhvert. Endret 1. mars 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 1. mars 2011 #1327 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært at standardsvaret på hvilken som helst påstand er "Hvorfor skal du på død og liv måtte gjøre X?" Det virker som om det meste vi uttaler oss om blir oversatt til noe vi på "død og liv" må gjøre. (Jepp, jeg kjenner jeg er ganske lei det uttrykket). Er dette noe å henge seg opp i da? (På død og liv liksom..). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2011 #1328 Del Skrevet 1. mars 2011 Er dette noe å henge seg opp i da? (På død og liv liksom..). Ja, jeg må jo på død og liv henge meg opp i dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mars 2011 #1329 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært her på KG og i livet ellers at "det er jo bare å". Har du et problem? Straks kommer en eller annen og sier "det er jo bare å". F.eks. hvis du har problemer med noen i en nær relasjon så "er det jo bare å" heve seg over det fremfor å bryte med den som gjør en vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. mars 2011 #1330 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg har lært at det er patetisk, uforståelig, turn-off, ja nærmeste uutholdelig at menn gråter, enten de snitter seg med kniv (foran kvinner og barn) eller om de opplever et seksuelt nirvana som er så sterkt, emosjonelt og heftig at noen hulk er vanskelig å holde tilbake. Selv Kongen (Northug altså) gråt en skvett da han, i følge ham selv, hadde sitt livs opplevelse i Holmenkollen søndag......... da var det plutselig både stas og greit, Johaug hevdet til og med at hun digger gutter som viser følelser. I motsetning til kynikerne på KG........... Men for all del, vi er likestilte og likeverdige Endret 1. mars 2011 av Gorgonzola 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 1. mars 2011 #1331 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært at det er patetisk, uforståelig, turn-off, ja nærmeste uutholdelig at menn gråter, enten de snitter seg med kniv (foran kvinner og barn) eller om de opplever et seksuelt nirvana som er så sterkt, emosjonelt og heftig at noen hulk er vanskelig å holde tilbake. Selv Kongen (Northug altså) gråt en skvett da han, i følge ham selv, hadde sitt livs opplevelse i Holmenkollen søndag......... da var det plutselig både stas og greit, Johaug hevdet til og med at hun digger gutter som viser følelser. I motsetning til kynikerne på KG........... Men for all del, vi er likestilte og likeverdige You speak when youre spoken to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. mars 2011 #1332 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har lært at det er patetisk, uforståelig, turn-off, ja nærmeste uutholdelig at menn gråter, enten de snitter seg med kniv (foran kvinner og barn) eller om de opplever et seksuelt nirvana som er så sterkt, emosjonelt og heftig at noen hulk er vanskelig å holde tilbake. Selv Kongen (Northug altså) gråt en skvett da han, i følge ham selv, hadde sitt livs opplevelse i Holmenkollen søndag......... da var det plutselig både stas og greit, Johaug hevdet til og med at hun digger gutter som viser følelser. I motsetning til kynikerne på KG........... Men for all del, vi er likestilte og likeverdige Jeg tror ikke gutter ville finne det mer turnon om jenta han hadde pult begynte å grine. De fleste gutter hater når jenter griner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. mars 2011 #1333 Del Skrevet 4. mars 2011 Etter ca to år på KG har jeg i grunnen innsett at jeg har et ganske enkelt liv uten så altfor store problemer og traumer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #1334 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har nettopp lært at det ikke var lurt å gå inn på denne tråden sent på kvelden, for her ble jeg sittendes til alt for langt ut på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. mars 2011 #1335 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg ble nettopp opplyst om at hvis man diskuterer en nåtidig hypotetisk situasjon er det en total avsporing hvis man minner folk om hvordan det vil se ut i det lange løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #1336 Del Skrevet 4. mars 2011 I dag har jeg lært at man kan bake en viss type brød som får puppene til å bli større 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #1337 Del Skrevet 4. mars 2011 Etter ca to år på KG har jeg i grunnen innsett at jeg har et ganske enkelt liv uten så altfor store problemer og traumer. Er det ikke deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #1338 Del Skrevet 4. mars 2011 I dag har jeg lært at man kan bake en viss type brød som får puppene til å bli større Wow! Si meg, er det selve bakingen som gjør susen, eller må man spise brødet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. mars 2011 #1339 Del Skrevet 4. mars 2011 Wow! Si meg, er det selve bakingen som gjør susen, eller må man spise brødet også? Kan man ikke bare kna sine egne brød, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #1340 Del Skrevet 4. mars 2011 Wow! Si meg, er det selve bakingen som gjør susen, eller må man spise brødet også? Konklusjonen ble at det var best å lage dem i rundstykke form og putte dem i bhen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå