Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Det er jeg enig i, men det forsvarer uansett ikke å kalle folk hore pga påkledningen.

Å si at noen kler seg horete, greit nok. Men man blir ikke hore selv om man kler seg ufornuftig på vinteren.

Riktig. Hore og dum er to forskjellige ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg har lært at det er mange ting jeg kanskje burde tenke på, som jeg aldri har tenkt på før, når det kommer til min egen kropp.

Tilfeldige eksempler: Fargen rundt rumpehullet, størrelsen på aerolane, størrelsen på klitoris, lengden på kjønnsleppene, dybden på navlen og for ikke å glemme størrelsen på lilletåa i forhold til storetåa.

Jeg tror jeg må sette av tid til litt ordentlig tenking og studering i speilet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at lager man et innlegg så må man ofte unskylde seg for den minste lille ting så man ikke blir skutt, selv i startinnlegget før man har fått svar. Ellers blir det forvridd.

Så jeg har også lært at folk på kg elsker å vri den mest uskyldige lille ting til noe fælt og onskapsfult.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er mange ting jeg kanskje burde tenke på, som jeg aldri har tenkt på før, når det kommer til min egen kropp.

Tilfeldige eksempler: Fargen rundt rumpehullet, størrelsen på aerolane, størrelsen på klitoris, lengden på kjønnsleppene, dybden på navlen og for ikke å glemme størrelsen på lilletåa i forhold til storetåa.

Jeg tror jeg må sette av tid til litt ordentlig tenking og studering i speilet.

Det har jeg gitt opp, har pølsetær og fingre, små negler i forhold til fingre,hammertå, hulfot, store øreflipper, langt og mye hår på armene, dyp navle. Men er heldigvis helt normal for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg har lært at det er kult å gi barna sine navn som er så spesielle at folk verken forstår hvilket kjønn barnet har eller hvordan navnet uttales.

Å gjøre det motsatte er kjedelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at kvinner på ingen måte må tillate seg å vurdere å legge an på en opptatt mann. Enten er de kyniske hekser fordi de ikke ofrer dama hans en empatisk tanke eller så glemmer de at denne mannen sannsynligvis vil droppe dem for en ny dame ved første og beste anledning. Det som derimot aldri nevnes som "råd" i denne sammenhengen er risikoen for at hun som vurderer å legge seg etter en opptatt mann vil gjenta den øvelsen, uansett om hun kaprer den opptatte mannen i første runde eller ikke.......... :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

For ikke å snakke om:

Jeg har nå lært at kvinner simpelthen elsker å gjøre hva de kan for å overbevise/overtale/frelse innbitte mannlige kverulanter. Det må være forandrings-/oppdrager genet som fleskes til med full pupp.

Bare hør her; denne tråden - ting jeg har lært av KG - er en fornøyelig tråd som virkelig oppmuntrer til fiffige skråblikk, suspekte generaliseringer og alskens verbal moro, enten man er mest ivrig innenfor samliv, barn, aktuelle saker, kultur, klær, sko eller helse og velvære.

Tråden ble startet i november 09, det har tatt drøye fjorten måneder å komme opp i respektable 1300 svar.

Men hva gjør Steinar40? Han klemmer til med en tolkningssak2-tråd (en oppfølger til den første tolkningssak-tråden hans fra juli 2010 som i løpet av fem måneder hadde over 3000 svar), emnet startes med én føkkings setning og jammen har han ikke engasjert kvinnene til, i løpet av fjorten dager, å hamre inn mer enn 1300 svar?

Riktignok har han en ikke ubetydelig andel av svar selv, men dog...

Jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg lærer.......... :sjokkert::forvirret:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om:

Jeg har nå lært at kvinner simpelthen elsker å gjøre hva de kan for å overbevise/overtale/frelse innbitte mannlige kverulanter. Det må være forandrings-/oppdrager genet som fleskes til med full pupp.

Bare hør her; denne tråden - ting jeg har lært av KG - er en fornøyelig tråd som virkelig oppmuntrer til fiffige skråblikk, suspekte generaliseringer og alskens verbal moro, enten man er mest ivrig innenfor samliv, barn, aktuelle saker, kultur, klær, sko eller helse og velvære.

Tråden ble startet i november 09, det har tatt drøye fjorten måneder å komme opp i respektable 1300 svar.

Men hva gjør Steinar40? Han klemmer til med en tolkningssak2-tråd (en oppfølger til den første tolkningssak-tråden hans fra juli 2010 som i løpet av fem måneder hadde over 3000 svar), emnet startes med én føkkings setning og jammen har han ikke engasjert kvinnene til, i løpet av fjorten dager, å hamre inn mer enn 1300 svar?

Synes det er flott at vi mannlige brukere slipper å delta.

Steinar snakker på vegne av oss alle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at vi mannlige brukere slipper å delta.

Steinar snakker på vegne av oss alle.

Dette liker jeg også. Det er utrolig greit.

Er vi ikke heldige som slipper å deale med dere alle, og heller kan få alt fra én mann?

:jepp:

Og det gjelder forøvrig andre brukere også. Fint når noen kan snakke for oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller du skal sette dette på kontoen for underholdningsgenet. ;)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg tror heller du skal sette dette på kontoen for underholdningsgenet. ;)

OK - er det morsomt og underholdene med småbitre kranglefanter som enten motsier seg selv, argumenterer med stadig tilbakevendende logiske brister eller unnlater å svare på det han blir spurt om? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - er det morsomt og underholdene med småbitre kranglefanter som enten motsier seg selv, argumenterer med stadig tilbakevendende logiske brister eller unnlater å svare på det han blir spurt om? :gjeiper:

Jepp, noen ganger. Andre ganger er det bare irriterende. Så hvorvidt jeg deltar eller ikke i tråden avhenger av hvilket humør jeg er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er lett å holde på en kvinne i det uendelige, hvis en vil. Det er bare å sørge for at hun aldri får det siste ordet... :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at det er lett å holde på en kvinne i det uendelige, hvis en vil. Det er bare å sørge for at hun aldri får det siste ordet... :popcorn:

Touché! :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nå har jeg lært at jeg er white trash fordi jeg velger å ikke spise sukker, hvitt mel og andre typer mat som ikke er bra for meg. Ganske fantastisk, syns jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært at det er kult å gi barna sine navn som er så spesielle at folk verken forstår hvilket kjønn barnet har eller hvordan navnet uttales.

Å gjøre det motsatte er kjedelig.

Dette har jeg lært for lenge siden, av kjendisene:

Brooklyn, Apple, Rome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at lavkarbo kurerer nesten alt av sykdommer og vondter, på en god dag til og med HIV.

Og at det er anonyme brukere som vet hva en matvare egentlig består av. Ingen andre. Som f.eks margarin. Den er transfri, men det er feil. For den er full av transfett likevel nemlig. Det er Norges Diabetesforbund som står bak denne feilinformasjonen og trekker i trådene. Allmektige konspiratører de diabetikerne.

Men meierismør er og forblir sunt. Det ligger jo i navnet; det smører blodårene våre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg har lært at valg av klær og tilbehør kan diskuteres i det uendelige, og at folk på et forums mening har noe å si før en velger slike ting. Men ingen spør om hjelp før de temmelig ukritisk velger far til sine barn...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...